Otin äsken lasillisen viiniä
ja kun se on tyhjätty, otan toisen ja kun pullo on tyhjä, haen lisää.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:03"]
Kuunka humalassa olet asteikolla 1-10? Miksi juot tähän aikaan?
[/quote]
miten tähän aikaan juominen eroaa illalla juomisesta? Ei mitenkään.
[/quote]
Olinko tuomitsemassa? Ja kyllä muuten eroaa, sillä yleensä ihmisillä on velvoitteita päivän mittaan. Toki jos on alkoholiongelmainen niin sillä ei niin väliä ole...
[/quote]
Ihmisillä on pinttynyt tapa/mielikuva, että alkoholi voi juoda vaan perjantai/lauantai ja iltaisin, muuten on juoppo. Jos ei ole töissä tai on vuorotyössä, se on ihan sama minä viikonpäivänä/kellonaikaan sitä ottaa, se ei yhtään sen juopommaksi tee. Ihmisellä ei ole joka ikinen päivä velvoitteita, joskus on ihan vapaapäivä niistäkin.
[/quote]
No ei se nyt ihan noinkaan mene, varsinkin kun kerta juo humalahakuisedti kuten ap...
Lapsi on 3-vuotias. Juuri laitoin hänelle aamupalan ja join seuraksi viiniäni. Pian lähdetään markettiin, ostetaan herkkuja lapselle ja minulle tiukkaa viinaa, jotain ruokaakin ehkä tai sitten tilataan kotiin. Ei asuta Suomessa.
Ehdit ainakin saada kunnon kännit. Toivottavasti on "hauskaa". Muakin säälittää.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:45"]
Olinko tuomitsemassa? Ja kyllä muuten eroaa, sillä yleensä ihmisillä on velvoitteita päivän mittaan. Toki jos on alkoholiongelmainen niin sillä ei niin väliä ole...
[/quote]
Lapseton ihminen ja vapaapäivä töistä, niin mitä velvoitteita hänellä on päivittäin? Käydä kaupassa vai viedä roskat?
[/quote]
Jopas nyt juopot ovat puolustuskannalla :D
Juo ihmeessä, miksi välität muiden mielipiteistä?
[/quote]
Mä olen töissä, kyseenalaistan vain tuollaiset kommentit missä ei ole mitään perää. Juon itse todella harvoin alkoholia, mutta en silti ole tuomitsemassa niitä jotka juo.
Täällähän on se tyyli jos itse ei juo, niin asetutaan niiden kommentien puolelle jota ovat juomista vastaan, vaikka ne olisi kuinka typeriä hyvänsä. Hommaa sinäkin omat mielipiteet, äläkä vain nyökkäile muiden kommenteille kuin lampaat.
Jokaisella hmisellä ei todellakaan ole velovoitteita joka päivä, siksi kyseenalaistin kommentin, en puolustellut juomista.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:50"]Lapsi on 3-vuotias. Juuri laitoin hänelle aamupalan ja join seuraksi viiniäni. Pian lähdetään markettiin, ostetaan herkkuja lapselle ja minulle tiukkaa viinaa, jotain ruokaakin ehkä tai sitten tilataan kotiin. Ei asuta Suomessa.
[/quote] no sitten ne varmaan katsoo kännistä ämmää vähän pidempään kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:52"]
Ehdit ainakin saada kunnon kännit. Toivottavasti on "hauskaa". Muakin säälittää.
[/quote]
Mikä tässä säälittää? Ulkomailla asuva mamma nauttii elämästään, hänellä on lastenhoitaja ja syystä tai toisesta haluaa nyt tissutella ja ottaa omaakin aikaa. Mutta mitä te siitä tiedätte, jotka revitte kakaranne aamuyöstä pedistä ja viette hoitoon, jotta pääsette surkeapalkkaiseen 8-16-työhön :DD
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:52"]
[/quote]
No me muut ollaan aikuisia järjenjuoksultanne. Sinä et tunnu olevan. Vai oletko aina kännissä?
Mikä tässä säälittää? Ulkomailla asuva mamma nauttii elämästään, hänellä on lastenhoitaja ja syystä tai toisesta haluaa nyt tissutella ja ottaa omaakin aikaa. Mutta mitä te siitä tiedätte, jotka revitte kakaranne aamuyöstä pedistä ja viette hoitoon, jotta pääsette surkeapalkkaiseen 8-16-työhön :DD
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:50"]Lapsi on 3-vuotias. Juuri laitoin hänelle aamupalan ja join seuraksi viiniäni. Pian lähdetään markettiin, ostetaan herkkuja lapselle ja minulle tiukkaa viinaa, jotain ruokaakin ehkä tai sitten tilataan kotiin. Ei asuta Suomessa. [/quote] no sitten ne varmaan katsoo kännistä ämmää vähän pidempään kuin Suomessa.
[/quote]
On se ihan hyvä, että ette asu Suomessa, koska muuten olisitte varmaan jo lastensuojelun asiakkaita. Musta on ihan ok, jos lapseton pilaa maksansa alkoholilla, mutta lapsi kyllä kärsii jos äiti on joka päivä humalassa.
Minua kiinnostaa minkä onnen ja autuuden humala ihmiselle tuo?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:50"]Lapsi on 3-vuotias. Juuri laitoin hänelle aamupalan ja join seuraksi viiniäni. Pian lähdetään markettiin, ostetaan herkkuja lapselle ja minulle tiukkaa viinaa, jotain ruokaakin ehkä tai sitten tilataan kotiin. Ei asuta Suomessa. [/quote] no sitten ne varmaan katsoo kännistä ämmää vähän pidempään kuin Suomessa.
[/quote]
On se ihan hyvä, että ette asu Suomessa, koska muuten olisitte varmaan jo lastensuojelun asiakkaita. Musta on ihan ok, jos lapseton pilaa maksansa alkoholilla, mutta lapsi kyllä kärsii jos äiti on joka päivä humalassa.
[/quote]
Onko ap sanonut olevansa joka päivä humalassa? Mene vittuun, senkin lastensuojeluhullu..
Minua kiinnostaa minkä onnen ja autuuden humala ihmiselle tuo?
[/quote]
Kun ei kestä omaa elämäänsä, niin pakko turruttautua alkoholiin. Lapsi, jota ei olisi haluttu. Mies, jota ei oikeasti rakasta tai joka pettää tai joka ei rakasta takaisin. Vartalo, jota inhoaa. Tutkinto, jota ei ikinä saanut. Lapsuuden traumat, joista ei osata päästää irti. Ystävien puute. Onhan ap:lla noita syitä varmaan.
Mäkin vedin kerran aamulla kännit. Tai kun heräsin aamuyöllä enkä saanu unta, nousin ja aloin juomaan viiniä. Miinuspuoli oli se että humalluin ja menin nukkumaan 11 aikaan päivällä. Heräsin 12 krapulaan. :(
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:06"]
[/quote]
[/quote]
Onko ap sanonut olevansa joka päivä humalassa? Mene vittuun, senkin lastensuojeluhullu..
[/quote]
Ei tarvitsekaan olla joka päivä humalassa, mutta lapsista ei pidetä huolta humalassa edes yhtenä päivänä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitsekaan olla joka päivä humalassa, mutta lapsista ei pidetä huolta humalassa edes yhtenä päivänä.
[/quote] tällä apllahan oli hoitaja tulossa. Tosin jos joku nainen ? Juo pullollisen viiniä, tuskin siinäkään ihan selvin päin on. Mutta provohan tämä on.
Mä tuli juuri yövuorosta kotiin ja kohta menen nukkumaan. Sitten edessä 2 vapaapäivää , lähdetään lasten kanssa kylpylään huomenna. Olen niin iloinen, että mun ei tarvii alottaa päivää iinillä että kestäisi oman elämänsä.
Meen nyt nukkuun.
Hahaa kun kukkahatut taas pääsi vauhtiin. Minäkin olen kännissä jo nyt, kolme pientä lasta kotona ja mitä vittua sitten? Meneekö teiltä av-mammoilta kyky vaipan vaihtoonkin, kun olette juoneet sen viinilasillisenne?
Ja ihan varmasti lapsista voi pitää huolta myös humalassa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:05"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:57"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:50"]Lapsi on 3-vuotias. Juuri laitoin hänelle aamupalan ja join seuraksi viiniäni. Pian lähdetään markettiin, ostetaan herkkuja lapselle ja minulle tiukkaa viinaa, jotain ruokaakin ehkä tai sitten tilataan kotiin. Ei asuta Suomessa. [/quote] no sitten ne varmaan katsoo kännistä ämmää vähän pidempään kuin Suomessa. [/quote]
On se ihan hyvä, että ette asu Suomessa, koska muuten olisitte varmaan jo lastensuojelun asiakkaita. Musta on ihan ok, jos lapseton pilaa maksansa alkoholilla, mutta lapsi kyllä kärsii jos äiti on joka päivä humalassa. [/quote] Onko ap sanonut olevansa joka päivä humalassa? Mene vittuun, senkin lastensuojeluhullu.. [/quote]
Ei tarvitsekaan olla joka päivä humalassa, mutta lapsista ei pidetä huolta humalassa edes yhtenä päivänä. [/quote] tällä apllahan oli hoitaja tulossa. Tosin jos joku nainen ? Juo pullollisen viiniä, tuskin siinäkään ihan selvin päin on. Mutta provohan tämä on.
[/quote]
No todellakin pullollisesta viiniä tulee humalaan, jos ei siis ole läski tai juo joka päivä. Että ei nanny nyt auttanut tähän tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:14"]
Hahaa kun kukkahatut taas pääsi vauhtiin. Minäkin olen kännissä jo nyt, kolme pientä lasta kotona ja mitä vittua sitten? Meneekö teiltä av-mammoilta kyky vaipan vaihtoonkin, kun olette juoneet sen viinilasillisenne?
Ja ihan varmasti lapsista voi pitää huolta myös humalassa.
[/quote]
Hitto mitä vuoden äitejä taas paikalla. Mutta mähän unohdinkin, että tää on tällainen juoppopummien kohtaamispaikka näin aamuisin. Sä voisit pirauttaa vaikka omalle lääkärilles tai poliisille tai ihan jollekin vapaavalintaiselle viranomaiselle, ja kysyä, onko ok hoitaa lapsia humalassa. Onneks te kaikki toivottavasti trollaatte.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:45"]
[/quote]
Lapseton ihminen ja vapaapäivä töistä, niin mitä velvoitteita hänellä on päivittäin? Käydä kaupassa vai viedä roskat?
[/quote]
Jopas nyt juopot ovat puolustuskannalla :D
Juo ihmeessä, miksi välität muiden mielipiteistä?