Päässä tuntuu outoja humahduksia?!
Hyi kamala, nyti han tässä viikonlopun aikana kun olen esim. istunut tavallisesti sohvalla lukemassa lehteä tai tässä koneella niin päässä on yhtäkkiä "humahtanut" oudosti. Pää on pikkiriikkisen heilahtanut humahduksen mukana oikealla, ja korvissa tuntunut pieni humahduksen ääni, tulee tunne siis ihan kuin pyörtyisi mutta se humahtamaisesti menee kuitenkin hetkessä ohi. Kyse on siis ehkä sekunnin puolikkaasta kun se tunne tulee ja menee. Kuulostaako kenenkään korvaan tutulta kokemukselta? Ihan perusterve olen kyllä... Väsynyt kylläkin, mutta ei ole siis mitään flunssaa nyt tms.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:51"]
Niskat jumissa?
[/quote]
Vois vaikka ollakin, pitää pyytää miestä hieromaan illalla.
ap
En osaa sanoa mitä, mutta mulla on samanlaisia humahduksia silloin tällöin. Työkaveri sanoi mulle yks päivä että et kai pyörry. Samaan aikaan mulle tuli se humahduksen tunne. Jos kävelen tai ajan autoa kun se humahdus iskee niin tuntuu siltä että tie/lattia nousee pystyyn silmien edessä.
Tää tunne kestää ihan hetken. Ehkä korkeintaan 10 sek. Inhottava tunne.
Varmaan joku syöttää teille salaa psyykelääkkeitä, niin kuin se Marianna Sergeille Salkkareissa ;)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:51"]
Niskat jumissa?
[/quote]
Vois vaikka ollakin, pitää pyytää miestä hieromaan illalla.
ap
[/quote] Itsellä siis tulee myös joskus noita ja varsinkin silloin jos on ollut paljon kotona. Tietokoneella istuminen ja lukeminen pistää helposti niskat jumiin. Venyttele välillä. :)
Olen epileptikko ja nuorempana minulle tuli juuri tuollaisia kohtauksia. Sitten sain diagnoosin ja lääkityksen kuntoon eikä ole tullut enää. Voi siis johtua epilepsiasta.
Oletko stressaantunut ja väsynyt tai ylikierroksilla? Googleta paniikkihäiriö, voisiko olla kohtauksen oiretta?
Joku verenpainejuttu, voi johtua monesta syystä esim. lihasjumituksesta.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:06"]
Oletko stressaantunut ja väsynyt tai ylikierroksilla? Googleta paniikkihäiriö, voisiko olla kohtauksen oiretta?
[/quote]
Olen kyllä ollut stressaantunut ja nyt tänä viikonloppuna kyllä kävi yksi juttu joka ahdisti kovasti viime yönä, voisko johtua siitä? Viime yönä tosiaan nukuin tosi huonosti kun ahdisti tosi kovasti että ajatukset vaan pyöri tässä asiassa ja oli tosi paha olla :( Tänään päivällä en kyllä asiaa niin paljon enää kelannut mutta humahduksia tuntui silti.
ap
Vettä korvassa tai korvatulehdus?
On mulla samanlaisia. En tiedä mistä johtuu mutta olkoot, en ole toistaiseksi kuollut.