Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoituksen tummuminen

Vierailija
14.10.2014 |

Onko kellään tapahtunut aikuisiällä sitä, että sääri- kainalo- ja bikinialueen karvat ovat yhtäkkiä tummuneet reilusti?? mistä voisi johtua? ennen minulla on ollut ihan hennot vaaleat karvat kaikkialla, ja nyt yhtäkkiä karvoitus lisääntynyt ja tummunut selvästi. ennen tasainen hyvä kasvojen ihonikin on muuttunut nyt sen verran rasvaisemmaksi, että olen ensimmäistä kertaa elämässä joutunut alkaa tekemään sille jotain. murrosiässäkään ei ollut finnejä lähes ollenkaan. osaako joku sanoa mistä tällaiset ihmeellisyydet voi johtua? olen kuitenkin jo päälle parikymppinen että murrosiän pitäisi olla jo takana kyllä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hieman samanlainen ongelma, tosin olen aina ollut tummilla karvoilla varustettu. Nyt vaan ovat vielä enemmän tummuneet/lisääntyneet ja samoin mulla alkanut ekaa kertaa kasvojen iho rasvoittumaan, ei edes teininä ollut kuin satunnainen finni joskus jossain. Ite olen ajatellut syyksi joko hormonikierukkaa, tai ruokavaliomuutosta.

Vierailija
2/3 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, mistähän tämä vois sitten johtua. samalta kuulostaa sinunkin oireet kuin minun

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisen ehkäisyn aloittaminen/lopettaminen? pco?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi