Aiotko polttaa loput maskit vai jemmaatko pahan päivän varalle
Niin no polttaminen ei taida olla hyvä idea. Nehän ei vissiin pala.
Mihin jätteeseen ne muuten kuuluu. Muovijäte ?
Kommentit (30)
Jätän talteen, jos matkustaessa sattuu vielä tarvitsemaan.
Voisihan ne lahjoittaa vaikka läheiseen hoitolaitokseen.
Pian ne otetaan taas käyttöön kun tulee rokotukset väistävä uusi variantti. Ei kannata hävittää.
Taidan jättää ainoan, mustasta harsosta tehdyn maskini muistoksi. Ettei tämä hulluus pääsisi unohtumaan. Voisihan sen kanssa vaikka merirosvona esiintyä jossain naamiaisissa vuosien päästä.
Kyllä mä ne säästän ja heitän sitten muutaman vuoden päästä pois, jos ei siihen mennessä ole tarvittu enää.
Niitä tullaan tarviimaan ennen kuin arvaatkaan. Ei kannata hävittää. Talvella se alkaa.
Kannattaa säästää muutama että voi kertoa lapsen lapsille kuinka mummo kerran taisteli rintamalla.
Minä ostin tänään lisää ff- 2 maskeja, koska huomenna rokottamattomat alkavat hillua ilman maskeja. Huomisesta lähtien on oltava varuillaan. Olen saanut 2 rokotetta, kolmatta odotan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin tänään lisää ff- 2 maskeja, koska huomenna rokottamattomat alkavat hillua ilman maskeja. Huomisesta lähtien on oltava varuillaan. Olen saanut 2 rokotetta, kolmatta odotan.
Minä myös ostin muutaman ffp2 -maskin, venttiilillä.
Täytyy varautua siihen, että rokotetut alkavat hillua ilman maskia.
Olen luomu eli en ota huonoa rokotetta.
Voi niistä tehdä pieniä laskuvarjojakin
Meen huomenna ostamaan lisää. Erityisesti ffp2-maskeja
Säästän epävirallisia saikkupäiviä varten. Voi laittaa naamalle jos liikkuu ulkona ettei liian moni tunnista. Ja jos tunnistaa niin kerron että on Lunssa ja vastuullisena ihmisenä käytän aina silloin.maskia.
Mitkä loput? Koko aikana käyttänyt yhtä ja samaa maskia.
Totta kai jemmaan. Ei tässä kauaa mene, kun niitä taas tarvitaan.
Jos kehystäisi yhden muistoksi seinälle.