Vierailija

Niin no polttaminen ei taida olla hyvä idea. Nehän ei vissiin pala.
Mihin jätteeseen ne muuten kuuluu. Muovijäte ?

• ylös 4
  • alas 9

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pian ne otetaan taas käyttöön kun tulee rokotukset väistävä uusi variantti. Ei kannata hävittää.

• ylös 59
  • alas 1
Huoleton

Taidan jättää ainoan, mustasta harsosta tehdyn maskini muistoksi. Ettei tämä hulluus pääsisi unohtumaan. Voisihan sen kanssa vaikka merirosvona esiintyä jossain naamiaisissa vuosien päästä.

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Kyllä mä ne säästän ja heitän sitten muutaman vuoden päästä pois, jos ei siihen mennessä ole tarvittu enää.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Niitä tullaan tarviimaan ennen kuin arvaatkaan. Ei kannata hävittää. Talvella se alkaa.

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Kannattaa säästää muutama että voi kertoa lapsen lapsille kuinka mummo kerran taisteli rintamalla.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Minä ostin tänään lisää ff- 2 maskeja, koska huomenna rokottamattomat alkavat hillua ilman maskeja. Huomisesta lähtien on oltava varuillaan. Olen saanut 2 rokotetta, kolmatta odotan.

• ylös 24
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ostin tänään lisää ff- 2 maskeja, koska huomenna rokottamattomat alkavat hillua ilman maskeja. Huomisesta lähtien on oltava varuillaan. Olen saanut 2 rokotetta, kolmatta odotan.

Minä myös ostin muutaman ffp2 -maskin, venttiilillä.
Täytyy varautua siihen, että rokotetut alkavat hillua ilman maskia.
Olen luomu eli en ota huonoa rokotetta.

• ylös 8
  • alas 15
Vierailija

Säästän epävirallisia saikkupäiviä varten. Voi laittaa naamalle jos liikkuu ulkona ettei liian moni tunnista. Ja jos tunnistaa niin kerron että on Lunssa ja vastuullisena ihmisenä käytän aina silloin.maskia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.