Maikku

Kauneuttakin on kai monenlaista ja ihanne vaihtuu - nykyisin ihaillaan yleisesti enemmän treenattua vartaloa sekä miehillä että naisilla, aikaisemmin taas laihaakin laihempaa. Miehillä kai ollut pitkään vakio se, että "täytyy" näyttää urheilulliselta. Kasvoihin ei voi juuri vaikuttaa ellei niitä muokkaa erinäisin operaatioin. Kauniit kasvot ovat kai tasapainoiset ilman sen kummemmin erottuvia piirteitä - toki erottuvat piirteet voivat tuoda persoonallisuutta, mikä tekee vielä kauniimmaksi. Jos mietin kohtaamiani kauniita ihmisiä, he ovat jääneet mieleen toki ulkonäkönsä mutta myös luonteensa vuoksi. Ehkä hyvä luonne yhdistettynä upeaan ulkokuoreen on tehnyt heistä silmissäni kauniimman?

Itse olen ulkonäöltäni kameleontti. Voin olla halutessani kaunis(suihku, laitan siistit vaatteet, meikit, hiukset kivasti), mutta usein en jaksa nähdä vaivaa. Olen luonteeltani todella introvertti ja yksinäinen muutenkin, joten olen saanut olla rauhassa. Aina välillä joku huomioi ulkonäköni, mutta en juuri jaksa jauhaa aiheesta. Sellaista on tullut myös, että joku on olettanut minun olevan sellainen, mutta sitten sanonut että sähän olet ihan mukava. Välillä mulle on huomautettu joistain ulkonäköni virheistä, kuten siitä, että mulla on pientä nukkaa poskissa. Välillä joku on ihastunut, mutta tämä on merkityksetöntä koska olen parisuhteessa. Olen myös kuullut jotain "voisit olla malli". Itse olen vähän kiikunkaakun siitä, olenko kaunis, koska "kauneuteni" on rakennettua. Toisaalta jos todella laitettu ihminen riisuisi hiustenpidennykset, korut, meikit, kauniit vaatteet, olisi varmasti hänkin todella eri näköinen.

Millaisia kokemuksia ja ajatuksia aiheeseen liittyen teiltä muilta löytyy?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.