Vierailija

Olin kommentoimassa tuohon keskusteluun, mutta se ehdittiin poistaa ennen kuin ehdin. 14-vuotias tyttö kertoi pahasta olostaan, kun häntä kiusataan koulussa. Aikuiset ihmiset kommentoivat, että vika on hänessä ja hänen pitäisi muuttua. Kuka sanoo näin kiusatulle lapselle?

• ylös 79
  • alas 3

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Tämän palstan mammoista yllättävän moni ihan avoimesti vihaa lapsia ja varsinkin teini-ikäisiä. Sehän käy ilmi myös kaikista kasvatuskeskusteluista, joissa poikkeuksetta kannatetaan keskiaikaisia menetelmiä.

• ylös 41
  • alas 8
Vierailija

Seurasin itsekin kyseistä kesua, ja tuon tytön kirjoituksista päätellen hänellä oli hyvin paha olla. Saattoi olla jopa vaaraksi itselleen. Kuka kokee oikeudekseen aukoa tässä tilanteessa päätään jo valmiiksi lyödylle lapselle?

• ylös 74
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ovatko kommentoijat oikeasti aikuisia tai edes mitään mammoja? Tännehän voi kirjoitella kuka vaan.

• ylös 46
  • alas 3
Vierailija

Yläkoulussani oli opettaja joko oli sitä mieltä, että kiusatut ovat liian tosikkoja jotka ei osaa ottaa asioita huumorilla ja vastata huumorilla.

• ylös 36
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ovatko kommentoijat oikeasti aikuisia tai edes mitään mammoja? Tännehän voi kirjoitella kuka vaan.

Niin se kiusattu on voinut olla trolli joka vastailee itselleen.

• ylös 0
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Takes two to tango. Kaikki ihmissuhteet on kahden kauppa, joissa tulisikin aina pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaa miettiä olisikohan kummassakin vikaa.

Kaltaistesi ihmisten takia koulukiusaaminen ei lopu koskaan. Kiusaaminen on ihan oikea ilmiö, jossa yleensä useampi lapsi/nuori järjestelmällisesti aiheuttaa oahaa oloa yhdelle, yleensä heikommassa asemassa olevalle.

• ylös 59
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oliko se aloittaja oikeasti 14v? Sitäkään ei voi tietää. Poisto voi kertoa siitä että aloitus tulo trollitehtaalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Takes two to tango. Kaikki ihmissuhteet on kahden kauppa, joissa tulisikin aina pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaa miettiä olisikohan kummassakin vikaa.
Koululaiset eivät solmi ihmissuhteita. Vielä vähemmän vapaaehtoisesti.

• ylös 0
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ylläpidon aikuinen auttoi apuun.

Ei täällä modet tee muuta kuin poistavat asiallisia keskusteluja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaltaistesi ihmisten takia koulukiusaaminen ei lopu koskaan. Kiusaaminen on ihan oikea ilmiö, jossa yleensä useampi lapsi/nuori järjestelmällisesti aiheuttaa oahaa oloa yhdelle, yleensä heikommassa asemassa olevalle.

Oletko oikeasti niin lapsellinen että luulet kiusaamisen lopettamiseen olevan joku keino? Ja kasvatatte lapsianne johonkin ihanne maailmaa jossa ei tarvitse ottaa itse vastuuta siitä miten itseään kohdellaan?

• ylös 2
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin koulussa kasarilla niin kyllä siihen oli aina syy miksi jotakin kiusattiin. Kannattaisi katsoa peiliin.
Kun itse olin koulussa kasarilla, niin ei siellä ketään enää yläasteella kiusattu vaan seksuaalisesti ahdisteltiin.

Vierailija

Saattoi olla yhden ja saman trollin sepustusta melkein koko ketju. Teki siis sekä aloituksen että esitti myös ilkeilijöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin koulussa kasarilla niin kyllä siihen oli aina syy miksi jotakin kiusattiin. Kannattaisi katsoa peiliin.

Osa jopa kerjäsi sitä verta käsi kyynärpäätä myöden nenästään eli hakivat sitä huomiota.

• ylös 0
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Päteekö tämä vaikkapa väkivaltatilanteissa? Jos kävelen sinua vastaan kadulla, ja yllättäen isken puukon kylkiluiden väliin, niin eikö sinun kuulu miettiä, että mikä oli sinun osallisuutesi tähän kaikkeen ja kantaa vastuuta osallisuudestasi!?

Sarkasmia tajuamattomille teroitan, että joskus asiat menee niin, että joku valikoituu uhriksi täysin syyttömästi. Silloin on turha hakea vikaa molemmista osapuolista, jos vain toisella on veitsi kyljessä.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan mammoista yllättävän moni ihan avoimesti vihaa lapsia ja varsinkin teini-ikäisiä. Sehän käy ilmi myös kaikista kasvatuskeskusteluista, joissa poikkeuksetta kannatetaan keskiaikaisia menetelmiä.

Täällä on paljon veloja, joilla on kovin omituinen asenne perheisiin ja lapsiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.