sinkkunaiset ja seksikumppanit
Eli itse olen sinkkunainen ja olenkin miettinyt että kun en harrasta yhden illan juttuja niin mitähän tässä tekisi. Onhan tietysti näitä kenen kanssa on tapaillut ja sitten homma loppunutkin lyhyeen. Osan kanssa harrastanut seksiä ja osan ei. Aina kun tapailee uutta ihmistä niin jossain vaiheessa seksi tulee kuvioon, sitten jos homma ei toimikkaan siis ei etene seurustelu-asteelle niin seksikumppaneita ehtii kertyä aikamoinen määrä...
En siis hyppää heti tietenkään sänkyyn mutta tottakai haluan itsekkin testata että toimiiko kemia, jos seksi ei toimi niin ei toimi suhdekkaan.
Miten siis teillä muilla sinkuilla? Ja saa miehetkin vastata. =)
P.S. asialliset viestit olisi kivoja.
Kommentit (4)
Eli ongelma on seksikumppaneiden määrän kasvu.
No, elämä on. On sitä pahempiakin ongelmia.
Itse olen mies ja valikoin tarkkaan kenen kanssa menen sänkyyn ja kenen en. Syy on se, että minulla on tunteet.
Olen mies joskus aikaisemmin minulla tuli todella paljon uusia tuttavuuksia jotka jäivät kaveriasteelle sinne ja vasta sen jälkeen kun ehdittiin seksiä harrastaa. Itse ajatteli sillä hetkellä juuri että tästä tulee jotain kun nainen tokaisee ettei kiinnosta muu kuin kaverivälit...... Nykyään olen herrasmiesmäisempi ja kun tapailen uutta ihmistä niin annan naisen tehdä selväksi jos ja kun haluaa seksiin asti. Saatan siis härnätä hieromalla reittä ja kiusoittelemalla mutta odotan että nainen tekee sen seuraavan liikkeen=))
Itse hankin satunnaista seuraa tinderistä, mutta en ota paineita suhteen kehittymisestä, sillä viihdyn sinkkuna. n28