Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko parisuhde kestää paremmin, jos mies saisi enemmän vapauksia?

Vierailija
06.09.2021 |

Olen siinä käsityksessä, että mies tarvitsee vaihtelua, jotta seisokki pysyy läpi elämän. Parisuhteessa naisen olisi hyvä ymmärtää miehessä tämä puoli ja luontainen halu valloittaa ja metsästää uusia kohteita. Tämä voisi heijastua myös makuuhuoneen puolella ja oma vaimokin pysyisi tyytyväisenä. Mitä mieltä olet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitvit?

Vierailija
2/5 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto provo, 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vapautta hän tarvitsee, heti, nimittäin tavaroidensa pakkaamiseen ja lähtöön! Sitten voi metsästää ja valloittaa ja panna ketä haluaa. Vaimokin on tyytyväinen kun miehen tuomien sukupuolitautien vaaraa ei enää ole!

Vierailija
4/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän prostituoitujen palveluja ahkerasti enkä tarvitse siihen lupia tai ”vapauksia”. Pitää mielen ja suhteen virkeänä, kun saa välillä tyhjentämässä lastinsa nuoreen opiskelijaneitoon. Mitä vaimo ei tiedä, ei vaimoa myöskään harmita.

Vierailija
5/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että minun tyytyväisyyteni ei ole miehen seisokista kiinni, vaikka seksistä pidänkin. Luovun mieluummin sitten siitä, kuin otan riskin taudeista, ei tovotuista raskauksista ja mahdollisista ihastumisten tuomasta draamasta. Tämä veltostunut mies voi sitten itse vapaasti valita, mitä hän elämässä eniten arvostaa, näitä nk. "vapauksia" ja minua ei kuitenkaan saa samassa paketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi