Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tuntemasi viiskymppinen nainen?

Vierailija
14.10.2014 |

Harmaapäinen mummo vai vetävän näköinen mimmi? Mitä tekee? Miten pukeutuu?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina on sellainen. Hän on hyvin nuorekkaan oloinen, pukeutuu farkkuihin ja t-paitoihin tai collegeihin. Ei meikkaa, ei laita hiuksia. Menisi hyvin kolmikymppisestä ulkonäön puolesta, vaikka onkin ylipainoinen. En sanoisi että on vetävän näköinen tai kaunis, ei varmaan ole nuorenakaan ollut, mutta nuoren näköinen kyllä.

Vierailija
2/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma kissa - voe mahontonta on pantava parastansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on 52. On pienikokoinen ja hoikka. Pitää huolta ulkonäöstään ja pukeutuu nuorekkaasti (ei liian). Kun ollaan jossain porukalla, ei mitenkään erotu joukosta, vaikka on melkein 10 vuotta meitä muita naisia vanhempi. Kuuntelee samaa musiikkia kun me ja rakastaa tanssimista.

Vierailija
4/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen, mutta paljon varakkaampi kuin me kolmikymppiset työkaverinsa. Hän voi ostaa uuden auton käteisellä, me muut joudumme laskemaan rahamme tarkkaan. Tietty mielipiteissä on joskus paljonkin eroa, mutta hän tietää, millaista oli olla pienten lasten äiti, mutta meillä muilla ei ole käsitystä siitä, millaista on lasten muuttaminen pois kotoa.

Vierailija
5/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja nuorekas. Ja äärettömän tyylikäs. Kun luin tänään jostakin tyylikkäistä pariisilaisnaisista ajattelin heti häntä. Ihmisenä hyvin miellyttävä ja hyväkäytöksinen.

Vierailija
6/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin katsoa peiliin ja ympärille. Kivasti säilyneitä ja upeita naisia jotka nauttivat täysillä elämästä:) Hoikkia, elämästä kiinnostuneita, uudesta innostuvia ja perhettään rakastavia. Intohimoisia rakastettujaan kohtaan;) Elämä on ihan kivaa, ei ole todellakaan valittamista. Rahaa ei ole ylettömästi mutta matkustellaan paljon, syödään hyvää ruokaa jne

Vierailija
7/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse. Paha sanoa, oisin toivonut enemmän kommentteja muiden näkökulmasta. Olen omissa oloissani viihtyvä, salilla ja lenkillä käyvä normaalipainoinen, keskituloinen nainen. Luonteeltani hiljainen ja pukeudun tylsästi, mieluten mukavasti. Kesälomalla tykätään mökkeillä. 

Vierailija
8/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:27"]

Ei tarvitse kuin katsoa peiliin ja ympärille. Kivasti säilyneitä ja upeita naisia jotka nauttivat täysillä elämästä:) Hoikkia, elämästä kiinnostuneita, uudesta innostuvia ja perhettään rakastavia. Intohimoisia rakastettujaan kohtaan;) Elämä on ihan kivaa, ei ole todellakaan valittamista. Rahaa ei ole ylettömästi mutta matkustellaan paljon, syödään hyvää ruokaa jne

[/quote]

Olen itse juuri tällainen, nyt 52.

Lapsista toinen asuu vielä kotona, opiskelee, toinen muutti toiselle paikkakunnalle opiskelujen takia. Lapsiin hyvät välit, pitkä parisuhde kunnossa:) Viihdyn hyvin työssäni. Välitän itsestäni ja läheisistäni.

Ensi vikolla lähdössö pitkäksi viikonlopuksi Lontooseen parin rakkaan ystävän kanssa, joista toisen olen tuntenut jo 40 vuotta ja toisenkin 30 :)

Vierailija
9/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:35"]

[/quote]

Lapsista toinen asuu vielä kotona, opiskelee, toinen muutti toiselle paikkakunnalle opiskelujen takia. Lapsiin hyvät välit, pitkä parisuhde kunnossa:) Viihdyn hyvin työssäni. Välitän itsestäni ja läheisistäni.

Ensi vikolla lähdössö pitkäksi viikonlopuksi Lontooseen parin rakkaan ystävän kanssa, joista toisen olen tuntenut jo 40 vuotta ja toisenkin 30 :)

[/quote]

Hei ja ihanaa matkaa:) Itse olin viimeviikon reissussa ja taas lähden ensiviikoksi, työmatkoja mutta upeita sellaisia ilman erityisvelvotteita.

7

Vierailija
10/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

Hei ja ihanaa matkaa:) Itse olin viimeviikon reissussa ja taas lähden ensiviikoksi, työmatkoja mutta upeita sellaisia ilman erityisvelvotteita.

7
[/quote]

Kiitos! Ihana lähteä ystävien kanssa, kovasti odotan. Hyvää matkaa myös sinulle!

Vierailija
11/38 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselline loukkaantuja..jääny jolleki teiniasteelle.. en yleistä kylläkään. oon vaan vittuuntunu sen käytökseen kun pitäs olla kaveri..ite oon 25

Vierailija
12/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosiaan masennusdiagnoosi, mutta en tiedä, onko normaalia tuntea 52-vuotiaana, että on parhaassa iässä, saati että tuntisi itsensä nuorekkaaksi. Minusta sellainen on itsensä huijaamista.

Itsepetosta ja ylipositiivisuutta kyllä suositaan nykyään todella paljon. Totuushan on, että 52-vuotias on vanha. Nainen parhaassa iässään on minusta hedelmällisessä iässä, sellainen nuori kolmekymppinen. Iän puolesta voisin jo olla mummokin.

Aika monella on esimerkiksi erilaisia kulumia nivelissä jo nelikymppisenä.

Vierailija
13/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa vuosi 53. Lonkkia kolottaa, painoa kertyy, vaikka mitä tekisi. Muisti pätkii ajoittain. Ärsyttää kaikki turha. Ihmettelen, eivätkö ihmiset ymmärrä elämän yksinkertaisia perusasioita. Lapsista osa muuttanut, osa murrosiässä kotona, mutta aikalailla omillaan. Paljon omaa aikaa, paljon kiinnostavia asioita, mutta vähemmän energiaa. Vanhemmat alkavat sairastella, kohta vaihtuu huoltosuhde. Maailma tuntuu vähän vieraalta aika ajoin, on ihan oikeasti erilaista kuin mihin olen tottunut näinä vaurauden kasvun vuosina. Usein murehduttaa, aika ajoin jopa ahdistaa. Tunnen olevani ihan oma itseni, en pelkää enkä halua miellyttää. Haluan olla hyvä. Pienestä portista menen kohti vanhuutta, ja ymmärrän, että meille kaikille käy näin...

Vierailija
15/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:09"]

Ei ole luonnollista jos paino on noussut kaksikymmentä kiloa, kyllä se on ihan seurausta liiasta syömisestä

[/quote]

Tai vaikkapa sairaudesta, tai monesta muusta asiasta. Mikä tekee sinut kaikkien ihmisten elämäntarinan asiantuntijan?

[/quote]

Ei tarvitse olla mikään elämäntarinoiden asiantuntija tietääkseen, että läski ei kerry tyhjästä,kyllä se ihan syömällä hankitaan. Sairaus voi toki kerryttää nestettä, mutta sehän ei ole lihomista.

Vierailija
16/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppinion 52,hoikka pienikokoinen nainen jonka luona asuu vielä nuorin lapsi. Nuorekas, tykkää laittaa hyvää ruokaa, shoppailla mutta myös mökkeillä ja laittaa pihaa. Olen itse 20v ja usein saan anopin kaappiin jääneet heräteostokset itselleni ja lainailemme myös esim kenkiä. Oma äitini on 47 ja oikeastaan aika samanlainen, iän näistä naisista huomaa vain siitä että toivovat jo lapsenlapsia :D

Vierailija
17/38 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 51 vuotias ja tällä hetkellä ihan tyytyväinen olooni. Teen osa-aikatyötä ja nuorin lapsi asuu vielä kotona. Talous hyvääkin paremmassa kunnossa ja reissaan paljon perheen ja ystävien kanssa. Syön terveellisesti, käyn säännöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla. Seuraan muotia ja ostan vatteita joissa viihdyn. Miettimättä onko ne tarkoitettu ikäisilleni. Tapaan usein ystäviäni ja järjestän meillä illanistujaisia. Lähden mielelläni keikoille ja muutenkin joskus baariin. Miehen kanssa meilä on hyvä ja vakaa suhde. Viihdymme yhdessä, mutta annamme myös toisillemme vapauden tehdä asioita myös ilman puolisoa. Toivon vaan, että saan vielä pitkään nauttia hyvästä terveydestä.

Vierailija
18/38 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54, mutta en siltä näytä. Paino on edelleen sama kuin lukioaikana 59 kg, pituus 163. Kolme lasta, kaikki jo aikuisia. Lenkkeilen yleensä kolmesti viikossa ja tanssitunnilla kerran. Huolehdin ihosta, käyn kampaajalla, meikkaan. Reissuja ja illanviettoa paljon ystävättärien kanssa, ja pariskunnittainkin vietettään hauskoja juhlia. Pari viikkoa sitten olin 50-v juhlissa jossa oli hyvä dj, ja tanssin ihan koko illan pilkkuun asti. Rakastan juhlia ja tanssia, kauniita vaatteita, shampanjaa. Rakastan myös mökkeilyä, vaellusta metsässä, takkatulta. Rakastan elämää ja ihmisiä.

Vierailija
19/38 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:51"]

Harmaapäinen mummo vai vetävän näköinen mimmi? Mitä tekee? Miten pukeutuu?

[/quote]

Vaikea kuvitella että nykypäivänä kukaan viiskymppinen on "harmaapäinen mummo". Itse olen nyt 50 ja muistan isoäidin 50-v. juhlat, ne oli sellasta mummomeininkiä, vuosi siis 1970 about.

Vierailija
20/38 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:09"]

Ei ole luonnollista jos paino on noussut kaksikymmentä kiloa, kyllä se on ihan seurausta liiasta syömisestä

[/quote]

Tai vaikkapa sairaudesta, tai monesta muusta asiasta. Mikä tekee sinut kaikkien ihmisten elämäntarinan asiantuntijan?

[/quote]

Ei tarvitse olla mikään elämäntarinoiden asiantuntija tietääkseen, että läski ei kerry tyhjästä,kyllä se ihan syömällä hankitaan. Sairaus voi toki kerryttää nestettä, mutta sehän ei ole lihomista.

[/quote]

Juuri näin, ihmeellistä että aina hyökätään karjumaan että on aineenvaihduntasairaus, kilpirauhashäiriö, masennus, whatever - mutta ei koskaan ihan vaan rehellisesti syömällä ja laiskuuttaan läskistytty.