Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen opiskellut psykiatriaa netissä noin 2 päivää nyt joten tulkaas kertoilemaan ongelmianne sekä ahdistuksianne!

Vierailija
06.09.2021 |

Kuuntelen ja neuvon mielellään!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasiaan taipuvainen persoonallisuus. Erotain ihan selkeästi todellisuuden ja fantasian toisistaan, joten varsinaista ongelmaa ei ole. Mutta viihdyn paljon paremmin omissa fantasiamaailmoissani (olen rakentanut erilaisia) kuin tosielämän asioita miettien. Ja ei, en tarkoita seksifantasioita, vaikka kyllä niitäkin joskus on.

Se on vähän kuin sisäistä tarinankerrontaa. Jos sen kirjoittaisi paperille siitä saattaisi saada jonkun kirjan tai novellikokoelman aikaiseksi, jos jaksaisi editoida ja editoida. Mutta oon laiska, joten tuonne mun mielen sopukoihin ne kaikki jäävät, ja hyvä niin. Tuskin ne edes hyviä kirjoja olisi.

Justiin tossa vähän aikaa sitten katselin yhden kouluampujan vanhempien haastattelua (tuli mieleen myös breiivik) niiin tuli ajatukksena se että filosofia ja se että miten se on niin vapaata ajattelua ja siellä on tavallaan vähän niinkuin ns selitys kaikkeen ja kuinka sitä voi helposti käyttäää tulenaaan vapaasti mieltäen omiin ajatusharjoihinsa ja tukena niiissä omissa agressioissaaan.

Arveleen että se liittyy mm paljon yksinäisyyteen ja sieltä filosofiasta sitten haetaan ns vertaistukea omalla pahalle ololleeen kun jos ei ole vaikka ammattiapua saatavilla.

Vierailija
22/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn Etelä-Suomessa paljon paremmin kuin esim. Pohjois-Suomessa/Itä-Suomessa, en tykkää mennä sinne.  Mitä se minusta kertoo?  Miksi vältän Sisä-Suomea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän