Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen opiskellut psykiatriaa netissä noin 2 päivää nyt joten tulkaas kertoilemaan ongelmianne sekä ahdistuksianne!

Vierailija
06.09.2021 |

Kuuntelen ja neuvon mielellään!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoiin yhtä dokumenttia ja sain selville että joillakin ihmisillä on jopa sellainen viehtymyskin kuiin negggrofilia eli viehtymys kuolleita kohtaan. Mitä pidemmälle lukee niin sen viisaaammaksi tulee.

Vierailija
2/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko mulle onko sellaista psykiatrista ongelmaa kuin "sairaalloinen ja pakkomielteinen kiinnostus toisten ihmisten psykiatrisia ongelmia kohtaan"? Jos sellainen on, niin sulla on se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko mulle onko sellaista psykiatrista ongelmaa kuin "sairaalloinen ja pakkomielteinen kiinnostus toisten ihmisten psykiatrisia ongelmia kohtaan"? Jos sellainen on, niin sulla on se.

Tuohan on ihaan selkeä eli omasta yhteiskunnasta huolta pitämistä.

Vierailija
4/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa uskon, että viisas kanssakulkija auttaa enenmmän kuin tyhmä ammattilainen.

Vierailija
7/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pääse yli siitä että Päivi Räsänen oli Jaguaari.

Vierailija
8/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Mitä teen?

Vierailija
9/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katkesi kynsi

Vierailija
10/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö jo siihen kohtaan, jossa opetaan laskuttamista?

Vierailija
11/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ssri-lääke on periaatteessa sama (serotoniini) niin miksi ne sivuoireet/toimivuus vaihtelevat?

Vierailija
12/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jäätävä trauma nyt koko kansalla. Saammekohan me jotain hätäkriisiapua nyt jostain? Mihin voin soittaa?

Vierailija
13/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fantasiaan taipuvainen persoonallisuus. Erotain ihan selkeästi todellisuuden ja fantasian toisistaan, joten varsinaista ongelmaa ei ole. Mutta viihdyn paljon paremmin omissa fantasiamaailmoissani (olen rakentanut erilaisia) kuin tosielämän asioita miettien. Ja ei, en tarkoita seksifantasioita, vaikka kyllä niitäkin joskus on.

Se on vähän kuin sisäistä tarinankerrontaa. Jos sen kirjoittaisi paperille siitä saattaisi saada jonkun kirjan tai novellikokoelman aikaiseksi, jos jaksaisi editoida ja editoida. Mutta oon laiska, joten tuonne mun mielen sopukoihin ne kaikki jäävät, ja hyvä niin. Tuskin ne edes hyviä kirjoja olisi.

Vierailija
14/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa katkesi kynsi

Koronatestiin, voi olla oire.

Vierailija
15/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään. Vielä kauheampaa, jos se olis ollut puuma.

Vierailija
16/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa uskon, että viisas kanssakulkija auttaa enenmmän kuin tyhmä ammattilainen.

Mäkiin mietin vertaistuki tämän päivän yhteiskunnassa. Netissähän se varmaan suorituisi hyvin kun ihmiset on kuitenkin eri paikkakunnnilta mutta mietin nettiä niin se on kuitenkin eri kuin fysisessä kohtaamisessa (tai sitten ei tällaisissa yhteyksissä)

Vierailija
17/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, että oliko ne 2 päivän opiskelut kaikki eli saatko niillä jo terapeutinkin paperit eikä vaan jotain psykiatrian maisterin papruja eli ylempi korkeakoulututkinto noilla opinnoilla... Mä luulen, että on porukoita, jotka harrastaa ammattia, mutta joiden opiskelupäiviä on niin kuin -2 ja ehkäpä lisääkin päiviä tohon miinussuuntaan...

Vierailija
18/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Suomessa koronavaara loppuisi, muissa maissa ei samaan aikaan. Kuitenkin matkutellaan elikkä tuleeko se vielä se koronakriisi.

Vierailija
19/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasiaan taipuvainen persoonallisuus. Erotain ihan selkeästi todellisuuden ja fantasian toisistaan, joten varsinaista ongelmaa ei ole. Mutta viihdyn paljon paremmin omissa fantasiamaailmoissani (olen rakentanut erilaisia) kuin tosielämän asioita miettien. Ja ei, en tarkoita seksifantasioita, vaikka kyllä niitäkin joskus on.

Se on vähän kuin sisäistä tarinankerrontaa. Jos sen kirjoittaisi paperille siitä saattaisi saada jonkun kirjan tai novellikokoelman aikaiseksi, jos jaksaisi editoida ja editoida. Mutta oon laiska, joten tuonne mun mielen sopukoihin ne kaikki jäävät, ja hyvä niin. Tuskin ne edes hyviä kirjoja olisi.

Justiin tossa vähän aikaa sitten katselin yhden kouluampujan vanhempien haastattelua (tuli mieleen myös breiivik) niiin tuli ajatukksena se että filosofia ja se että miten se on niin vapaata ajattelua ja siellä on tavallaan vähän niinkuin ns selitys kaikkeen ja kuinka sitä voi helposti käyttäää tulenaaan vapaasti mieltäen omiin ajatusharjoihinsa ja tukena niiissä omissa agressioissaaan.

Vierailija
20/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tyttäreni masentuu helposti, on koulutettu ja käy kyllä työssä säännöllisesti. Hän on hyvin herkkä väsymään ja voi itkeskellä, jos joku asia on pielessä. Minulla on sellainen ongelma, että äitinä yritän ratkaista hänen ongelmiaan siinä kuitenkaan onnistumatta ja ahdistun välillä itsekkin. Olemme taloudellisesti hyvin toimeentulevia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä