Adobe Flash kaatuilee koko ajan
Minulla on siis uusi tietokone, joka on minulla ollut n. kuukauden. Vähän ajan päästä käyttöönotosta Adobe Flash Player alkoi kaatuilla jatkuvasti Firefoxissa. Ihan normisivuilla, kuten Google, Vauva.fi, Facebook... jne kaatuu melkein joka kerta ensin siinä, kun avaan sivun, toisinaan jos alan heti rullailemaan sivua alaspäin, kaatuu taas. Videoiden katselua on ihan turha yrittää. Jostain syystä Internet Explorerissa toimii hyvin, mutten tykkää käyttää sitä. Olen yrittänyt ladata Adoben uudestaan, Mozillan uudestaan, tyhjentää evästeet ja sivuhistoran, vaan kun mikään ei auta.
En tiedä vaikuttaako asiaan uusi tietokone vai uusin versio Adobesta tai Mozillasta, mutta neuvot alkaa olla aikas vähissä.
Jos joku osaisi neuvoa, olisin kiitollinen.
Kommentit (5)
Hei, flashilla on oma tyhjennyksensä ohjauspaneelin kautta. Sen kautta tehty tyhjennys ratkaisee monet ongelmat.
Ohjauspaneeli, sieltä Flash Player, sieltä välilehti advanced ja sieltä delete all
Minullakin Areenan videot nykivät Mozillalla, mutta Explorerissa toimii.
Mulla on pari vuotta vanha tietokone, ja Flash kaatuilee kanssa koko ajan. Ei tosin noin usein kuin sinulla.