Vierailija

Paskanmarjat joku kasvojumppa nosta syvästi laskeutuneita luomia. Eikä poista sibeliusryppyä. Mikäli kyseessä on sama Kukka_Maaria, (ikä muuten vasta 36) joka on ottanut botoksia, piikkiä, pistoksia, täytettä, niin onpa yllätys että milloin kerrostalon vesi on ihon pilannut ja milloin mikäkin. Sitten ylläripylläri ennen ja jälkeen kuvissa jälkimmäinen otetaan pistoksien jälkeen.
Onpa uskottavaa! Taitaa vaan haluta tyhjästä juttua.

Juttu on niin, että feikkihommilla tapahtuneita asioita älkää viitsikö tulla esittämään että ne olisi luomusti tapahtuneet!

Jos poskesi tai huulesi kohoaa piikillä, älä kehtaa sitä luonnolliseksi selittää.

Ja sitä rataa.
Ja kasvojumppa muuten vaan saattaa lisätä ryppyjä....

• ylös 36
  • alas 4

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Jos elintavat on tyyliin ketjupoltto penskasta asti, niin ei voi odottaakaan pitkää kukkeaa nuoruutta :)

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Minä olen tätä Kukka-Maaria vuosia vanhempi ja todellakin tiedän jotakin ihonhoidosta.
Hänellä on erittäin vanha iho ja jo vuosia sitten aloitettu ei-luomut hoitomenetelmät.
Ja nyt pitäisi muka uskoa, että kasvojumppa toi tuloksia.
En usko.
Ette taida tietää miltä hyvinhoidettu iho ruukaa näyttää?

Se näyttää 50-vuotiaalla paljon paremmalta, kun on hoidettu eikä pistoksilla pilattu.

Toisekseen: vasta 35-vuotiaalla ei pitäisi olla edes näkyviä iän merkkejä koska ne alkavat hiljalleen ilmestyä vasta 40-50-ikävuoden välillä.
Jos on tuossa iässä jo tuollainen iho niin mitäpä luulette miltä näyttää, kun todellinen alamäki alkaa..? Mm. Vaihdevuosien hormonimuutosten saattelemana.

• ylös 20
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tässä se taas nähdään:

Täytehoidot/pistoksia ottaneet näyttävät aina luomuja ikätovereitaan elähtäneemmiltä.

Että kannatti varmaan 😂😂😂

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Voivoi valetta vaan. Jos kasvojumppa poistaisi rypyt ja nostaisi luomet niin ei maailmassa muuta tehtäiskään!

Kaikenlisäks kuvan henkilö ei kehtaa ikäänsä ilmoittaa, koska näyttää tuplasti vanhemmalta!

Erittäin tärkeää olisi tietää ikä, elintavat ja mahdolliset operaatiot lärviin!

Eipä oliskaan enää vakuuttavaa vaan säälittävyyden huippu!

Noin nuorena ja noin rummo!

Joo jos joku Aira Samulin leikkaa luomensa 95-vuotiaana niin hiukka eri asia, kuin vasta 35-vuotias ....

• ylös 22
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voivoi valetta vaan. Jos kasvojumppa poistaisi rypyt ja nostaisi luomet niin ei maailmassa muuta tehtäiskään!

Kaikenlisäks kuvan henkilö ei kehtaa ikäänsä ilmoittaa, koska näyttää tuplasti vanhemmalta!

Joo jos joku Aira Samulin leikkaa luomensa 95-vuotiaana niin hiukka eri asia, kuin vasta 35-vuotias ....

No mikä olisi hyvä? Haukut nuoreksi rummoksi ja arvostelet myös siitä jos tekee naamalleen jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa ihmiset menevät useimmiten sieltä mistä aita on matalin, kyllähän porukka tietää että kroppa pysyy hoikkana kun ruokavalio on kunnossa ja liikkuu tarpeeksi ja silti laihdutus on miljardi-bisness koska kaikki haluavat tuloksia heti ilman että itse pitäisi nähdä vaivaa. Sama pätee tässäkin asiassa, sen sijaan etta jumppaisi kasvojaan viisi minuuttia päivässä on helpompi tarttua voidepurkkiin tai ottaa botoxia/kollageenia/kemikaalikuorintaa yms. 

Kasvojumppa toimii kyllä, mutta lähinnä ennaltaehkäisevästi. Itse olen harrastanut sitä teini-ikäisestä ja olen nyt viisikymppinen, ei rypyn ryppyä, eikä juurikaan juonteita. Luomet on hieman viime vuosina laskeutuneet mutta verrattuna äitiini ja nuorempiin sisaruksiini joilla on samanmalliset silmät, niin omani ovat huomattavasti paremmassa kondiksessa kuin esim äidillä oli tämän ikäisenä. 

Don't knock it til you try it!

En kyllä ollenkaan tiedä kuka on Kukka-Maaria, eikä kiinnosta tarpeeksi että jaksaisin googlettaa. 

Vierailija

En usko minäkään.

Pikainen googlettelu selvitti heti, että kyseessä tosiaan on ikäisekseen vanhan näköinen täti, joka on muun muassa kerrostalon vettä syyttänyt ihonsa pilaamisesta.

Tupakointi lapsesta asti ei vissiin vaikuta?

Sitten kasvojumppakuvat: eka kuva varmaan kovan ryyppyputken päätteksi silmät turvoksissa ja jälkimmäisessä nostetaan ilmeellä luomia ja lisäksi botoksit.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa ihmiset menevät useimmiten sieltä mistä aita on matalin, kyllähän porukka tietää että kroppa pysyy hoikkana kun ruokavalio on kunnossa ja liikkuu tarpeeksi ja silti laihdutus on miljardi-bisness koska kaikki haluavat tuloksia heti ilman että itse pitäisi nähdä vaivaa. Sama pätee tässäkin asiassa, sen sijaan etta jumppaisi kasvojaan viisi minuuttia päivässä on helpompi tarttua voidepurkkiin tai ottaa botoxia/kollageenia/kemikaalikuorintaa yms. 

Kasvojumppa toimii kyllä, mutta lähinnä ennaltaehkäisevästi. Itse olen harrastanut sitä teini-ikäisestä ja olen nyt viisikymppinen, ei rypyn ryppyä, eikä juurikaan juonteita. Luomet on hieman viime vuosina laskeutuneet mutta verrattuna äitiini ja nuorempiin sisaruksiini joilla on samanmalliset silmät, niin omani ovat huomattavasti paremmassa kondiksessa kuin esim äidillä oli tämän ikäisenä. 

En kyllä ollenkaan tiedä kuka on Kukka-Maaria, eikä kiinnosta tarpeeksi että jaksaisin googlettaa. 

Toimii kai se kasvojumppa jotenkin, kun olet sitä 35 vuotta harrastanut ja tuskin sulla ketjuröökaajan tavat?
Kukkamaaria on vasta 35 ja muka hetken kasvojumpalla on nyt luomet nousseet sun muuta. Sitä en usko!!!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mikä olisi hyvä? Haukut nuoreksi rummoksi ja arvostelet myös siitä jos tekee naamalleen jotain.

Kalahtiko totuus

Vierailija

Huvittavia on myös nämä selkeät muovitissiämmät, jotka esittää luomua. Tanja Karpelallakin on pisaramallin muovit.

Ulkonäkökeskeisessä ja filtteröityjen kuvien maailmassa olisivat edes rehellisiä!
Silikonit on varmaan tissijumpalla tulleet.

Vierailija

Kuinka epätoivoinen on 29-vuotias joka turvautuu ryppypistoksiin.... kuten kyseisen kasvojumpan miss maitotonkka?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kalahtiko totuus

Mikä ihmeen totuus? Luomuna haukutaan rumaksi mutta jos jotain naamalleen tekee onkin säälittävyyden huippu, sitä ristiriitaa ihmettelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voitko vinkata jotain hyviä kasvojumppaohjeita?

Vierailija

Täytteet, lisäkkeet ja pistokset ovat niitä varten, jotka haluaisivat olla kuin luomukaunottaret luonnostaan töröhuulineen ja korkeine poskipäineen.

Mutta he jäävät vain halvoiksi kopioiksi muovihiuksineen.
Ja ankkamaisine kauhuhuulineen.
He tahtovat Ruususen paikalle mutta miten niille yrittäjille aina käykään.

Vierailija

Hoitoja antava nainen joka mainitaan jutussa on radio rockin Kim Sainion puoliso. Onko juttu maksettu tavalla tai toisella kun hoitoja antava on mainittu nimeltä. Mainos mikä mainos. Ei mitään journalismia.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

35? Näytti kuvassa 20 vuotta vanhemmalta. Ihmettelin toisen kuvan ihon punaista sävyä, en lukenut juttua.

Vierailija

Tämähän on suoraan kuin artikkelista jossa verrataan naamaa runsaasti alkoholia juoneena ja pitkän raittiuden jälkeen.

Vierailija

Luomista en tiedä mutta sibeliusrypystä kyllä voi päästä. Joko kasvojumpalla tai kuten itse sen tein: teippauksen avulla. Ryppyhän syntyy jos on tarpeeksi usein siinä kohdalla lihasjännitystä, ja siitä jännitystä voi tiedostaa ja estää eri tavoin. Ja jos on tarpeeksi kauan enää kurtistelematta, ryppy vähitellen oikenee. Ei se botoxkaan täytä ryppyä, vaan pakkorentoutta ryppyä ylläpitävät lihakset ja ryppy oikenee.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.