Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukka-Maarian kasvojumppa höpöhöpöjuttua taas

Vierailija
06.09.2021 |

Paskanmarjat joku kasvojumppa nosta syvästi laskeutuneita luomia. Eikä poista sibeliusryppyä. Mikäli kyseessä on sama Kukka_Maaria, (ikä muuten vasta 36) joka on ottanut botoksia, piikkiä, pistoksia, täytettä, niin onpa yllätys että milloin kerrostalon vesi on ihon pilannut ja milloin mikäkin. Sitten ylläripylläri ennen ja jälkeen kuvissa jälkimmäinen otetaan pistoksien jälkeen.
Onpa uskottavaa! Taitaa vaan haluta tyhjästä juttua.

Juttu on niin, että feikkihommilla tapahtuneita asioita älkää viitsikö tulla esittämään että ne olisi luomusti tapahtuneet!

Jos poskesi tai huulesi kohoaa piikillä, älä kehtaa sitä luonnolliseksi selittää.

Ja sitä rataa.
Ja kasvojumppa muuten vaan saattaa lisätä ryppyjä....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut tuota Mari Sainion Facephysicsia?

Vierailija
22/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASkajuttua!

Täytekakkua vedellään naamariin sitten kehdataan väittää että ihan vettä ja hapankorppua vaan!

JUujuuu!!! Ja se yksi huultentäyttäjäakka! Joka niitä julkkuja täyttelee! Nautin kun aina uusi naama menee pilattavaksi sille haahkalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkis näyttää ikäiseltäni juopolta. Olen 50v, ent juoppo

Vierailija
24/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka niin nuori? Ihme jumppa jos sillä lähtee puolet päästä pois.

Vierailija
25/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on suoraan kuin artikkelista jossa verrataan naamaa runsaasti alkoholia juoneena ja pitkän raittiuden jälkeen.

Hänellä taitaa olla ruusufinni, joka on äärimmäisen kivulias ja kasvoja ja ihohuokosia laajasti turvottava vaiva. Puhun kokemuksesta kun aika ajoin kärsin samasta akuutista vaiheesta. Jokin ruoka-aine tai vaikkapa saunassa käynti saattaa laukaista iholle tulehtuneita ja korkeita nestepaukamia, olo ja näky on kuin olisi kaatunut nokkospensaaseen. Iho on kirjaimellisesti tulessa. Kasvojen ulkonäkö ja turvotus vaihtelee todella paljon, itselläni monesti "muurautuu" silmät lähes umpeen.

Vierailija
26/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka RUUSUFINNI UMPEUTTAA SILMÄT NIIN OIKEUTTAAKO SE LAITTAA SE KUVA niihin ennen ja jälkeen kuvii jos niissä ei selvästi kerrota asiaa.

Minäkin olen erinäköinen väsyneenä ja hyvän levon jälkeen.

En käyttäisi niitä kuvia väärin ....

Vierailija
27/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli hoitoja antava mainitaan ja laitetaan muunnokset hoidon alle! Kukaan tollasta kuraa usko!!!

Ettekö te oikeasti rehellisyyttä löydä?

Vierailija
28/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikaunottaret kiertää hoitolat kaukaa.

Vierailija
29/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, en ole lukenut juttua (luen kohta), mutta itse asiassa kasvojumppa on tehnyt ihmeitä mun naamalle. :)

Saan oikeasti kehuja mun leukalinjasta. Juu, kuulostaa oudolta että joku kehuisi toisen leukaa, mutta näin on. Olen myös saanut nenäni kärjen pienemmäksi ja 11-rypyt ovat kadonneet.

Ihoni on TODELLA rasvainen, joten ryppyjä ei juuri muutenkaan ole ollut, mutta iho on kimmoisa ja päivittäinen treeni tuo siihen hehkua.

Käytän kasvojen jumppaamiseen, kasvojoogaan ja hierontaan aikaa n. 30min joka päivä.

Kampaajani ainakin yllättyi kun kuuli, että olen nelikymppinen. Toki syön terveellisesti, en polta tai juo alkoholia, liikun paljon ulkona.

Mutta finninen, punakka ja turpea iho on parantunut hurjasti, kiitos kasvojen treenaamisen! :)

Vierailija
31/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heips, en ole lukenut juttua (luen kohta), mutta itse asiassa kasvojumppa on tehnyt ihmeitä mun naamalle. :)

Saan oikeasti kehuja mun leukalinjasta. Juu, kuulostaa oudolta että joku kehuisi toisen leukaa, mutta näin on. Olen myös saanut nenäni kärjen pienemmäksi ja 11-rypyt ovat kadonneet.

Ihoni on TODELLA rasvainen, joten ryppyjä ei juuri muutenkaan ole ollut, mutta iho on kimmoisa ja päivittäinen treeni tuo siihen hehkua.

Käytän kasvojen jumppaamiseen, kasvojoogaan ja hierontaan aikaa n. 30min joka päivä.

Kampaajani ainakin yllättyi kun kuuli, että olen nelikymppinen. Toki syön terveellisesti, en polta tai juo alkoholia, liikun paljon ulkona.

Mutta finninen, punakka ja turpea iho on parantunut hurjasti, kiitos kasvojen treenaamisen! :)

Minkälaisia nenäliikkeitä teet? :)

Vierailija
32/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia nenäliikkeitä teet? :)

Laitan ns. nesteet kiertämään nenän alueelta hieromalla nenän reunoja (sormia pyöritellen kohti kulmakarvoja).

Sen jälkeen hieron nenän kärkeä kahdella sormella eteen ja ylös (eli vähän niinku nipistät nenää kevyesti, vaikka 10 krt).

Sitten liikutan nenää alaspäin, 100 krt. Tämä on se itse jumppa, voi myös laittaa sormen nostamaan nenän päätä ylös samalla.

Sori nopea ja epäselvä vastaus! :)

Tubesta löytyy hyviä videoita, esim. TheMoments

ja Face Yoga Expert

Vierailija
33/35 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka RUUSUFINNI UMPEUTTAA SILMÄT NIIN OIKEUTTAAKO SE LAITTAA SE KUVA niihin ennen ja jälkeen kuvii jos niissä ei selvästi kerrota asiaa.

Minäkin olen erinäköinen väsyneenä ja hyvän levon jälkeen.

En käyttäisi niitä kuvia väärin ....

No kerrotaanhan se tuossa uutisessa että sairastaa ihosairautta.

Vierailija
34/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen negatiivinen ketju, jollain jotain henkilökohtaista kaunaa?

Vierailija
35/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Kukka-Maarian muutos iso, mutta ei mahdoton. Japanilaisin menetelmin voi saada jo yhdellä hieronnalla aikaa muutoksen, jonka pystyy havaitsemaan silmämääräisesti, joten miksi ei sitten usean kuukauden jumpasta. Jos ja kun kasvojumppa tuntuu kasvojen lihaksissa poltteluna kuten minkä tahansa lihaksen rasittaminen äärimmilleen, niin olisihan se nyt melkein ihme, jos ei säännöllinen naamanvääntely tuottaisi mitään tulosta. 

Nestettä on varmasti lähtenyt kasvoista aika tavalla. Se on ihan luonnollista, kun kasvojumpassa hierotaan myös imusuoniston solmukohtia korvien alta ja kaulan ja rintakehän alueelta. 

Mun kasvot todellakin paljon kapeammat nyt kuin 15 v sitten, vaikka olen 15 kg painavampi. Osittain syynä on varmasti iän tuomat muutokset, kun rasva pakenee kasvoista ja posket menevät lommolle, mutta siihen nähden, että olen myös lihonut, niin en ihmettele, vaikka innokkaalla kasvojumpalla olisi osuutensa asiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan