Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan sellainen olo, että haluaisi jutella kaikkien kanssa?

Vierailija
06.09.2021 |

Minulla on tänään sellainen olo. Yleensä viihdyn hyvinkin omissa oloissani.

Onko nyt jokin korkeapaine vai mikä voi vaikuttaa tuollaiseen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole verrattavissa esim. metalliala tai paperiala, hoitoalaan, toinen kun on yleensä julkisen sektorin hommia ja toinen yksityisen.

Ja sen lisäksi sairaanhoitajat saa oikeasti ihan hyvää palkkaa, mutta kumma kyllä juuri sairaanhoitajat koko aika itkee "huonoista palkoista", koska "korkea"koulututkinnolla pitäisi saada parempaa palkkaa (AMK ei ole korkeakoulu), ja hoitsut on yleensä niitä jotka on laittamassa koko ajan omaa alaansa muita tärkeämmäksi (tätä ei ilmene miesvaltaisilla aloilla).

Vierailija
22/26 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulla miehenä ei kyllä iske tuollaista lehmätautia päälle että täytyisi lässytellä kaikkien kanssa ja tietenkin juoruta muiden ihmisten asiat ympäriinsä.

Mitä luulette olisikohan sukupuolellani jotain tekemistä tämän kanssa?

En pidä juoruilusta. ap

No eihän naiset juoruilekaan, he vaan ”keskutelevat” kaikkien muiden asioista perinpohjaisesti.

Että silläviisii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulla miehenä ei kyllä iske tuollaista lehmätautia päälle että täytyisi lässytellä kaikkien kanssa ja tietenkin juoruta muiden ihmisten asiat ympäriinsä.

Ja näin saadaan kaikkien fiilis sadasta nollaan sekunnissa.

Siis fiilikset alas kun joku sanoo totuuden ääneen? Minä olisin mieluummin huolissani siitä mitä se totuus sisältää.

Vierailija
24/26 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä juoruilusta. ap

No eihän naiset juoruilekaan, he vaan ”keskutelevat” kaikkien muiden asioista perinpohjaisesti.

Että silläviisii.

Mulla kun iskee tuo pälätysmania päälle niin haluan solkottaa nimenomaan ITSESTÄNI. Ja eihän se ketään kiinnosta. Sen olen oppinut. Joten on todella vaikeaa siinä tilassa olla soittamatta tai viestittelemättä kellekään.

Vierailija
25/26 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Harmittaa usein, kun työkaverit vaan näppäilee puhelimiaan kahvihuoneessa ja mä haluaisin jutella. Aihe voi olla ihan mikä tahansa, osaan näköjään keksiä puhuttavaa ihan lennosta.

T. Ujo, arka, hiljainen ja sisäänpäin kääntynyt persoona

Vierailija
26/26 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua.  Mulla on samat vibat nyt ollu n. viikon. Tosi yksinäinen  olo :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan