Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkiä suhteita, joissa toinen osapuoli ei saa riittävästi seksiä?

Vierailija
14.10.2014 |

Miten kestätte suhteissa, joissa esim. toinen on seksuaalisesti kylmä ja seksiä harrastetaan esim. vain kerran kuussa pakon edessä? Nukutaan eri sängyissä? Arki jaetaan, mutta läheisyyttä ei ole.

Miten olette päätyneet tilanteeseen? Miten jaksatte tilannetta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa seksi loppuu sitten kokonaan kun läheisyyttä ja rakkautta ei ole. Vaimon kiinnostus katosi, en tiedä miksi asia ei huolestuta häntä. Lasten takia jaksaa ja voi toki käydä naapurissa, mutta voi valmistautua siihen, että kun lapset lähtevät niin lähtee mieskin. Ei se suhde lämpene siitä yli 10 vuoden hiljaisuuden jälkeen, en usko ainakaan. Voi tietysti tottua ajan kanssa seksittömyyteen, mutta itse en halua sitä. Lapsia ei voi jättää. 

Vierailija
4/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat jutut kuin kolmosella. Vaimon kiinnostus hiipui. Itse asiassa luulen hänen käyneen aikoinaan vieraissa ja sai sittä sitten jotain traumoja ja kaikki kiinnostus sekssin putosi minimaaliseksi. Tai sitten vain kuvittelen.

Tuskastui siihen että yritän painostaa häntä seksiin vaikka hän ei halua ja hän pyysi aikaa. Sitä aikaa on nyt sitten annettu toistakymmentä vuotta ja seksiä on 1-4 kertaa / 2kk, lähinnä hänen aloitteesta. Itse en edelleenkään painosta, enkä oikeastaan ole lainkaan kiinnostunut yksipuolisesta seksistä. Sitten kun hänkin haluaa, niin seksi on kyllä hyvää, mutta eihän tuo määrä mihinkään riitä.

Kun lapset lälhtee kotoa, niin eiköhän mekin lähdetä eri osotteisiin. Tai sitten oma seksuaalisuus myös kuivahtaa siihen mennessä ja seksitön suhde on ok.

t. mies jolla terveet kädet

Vierailija
5/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jaksaisi viikkoakaan ilman seksiä. Jos mies ei joskus jaksa niin innostuu kyllä aika nopeasti, kun huomaa mun hoitelevan itse itseni.

Vierailija
6/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös ollut haluttomuutta miestäni kohtaan, nyt ollaan 4 vuotta oltu yhdessä. Mutta luulen että se on sen takia koska meillä ei ole henkistä yhteyttä koska mies ei puhu mitään. On vain kerran sanonut rakastavansa minua.

Vierailija
7/13 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä läheisyyttä ihan kohtuullisesti; pussaillaan, halaillaan ja kosketellaan paljon. Suurin osa saattaa lähteä minun aloitteestani, mutta puolisoni ei ole missään nimessä mitenkään vastahakoinen ja tekee myös kiitettävästi aloitteita tällä saralla. Nukutaan samassa sängyssä (alasti), hyvinkin tiiviisti vierekkäin ja harrastetaan nukkumaanmenon yhteydessä usein kaikenlaista hipelöintiä ja kopelointia, mutta seksiin se johtaa aina vain harvemmin.

Kyllähän tämä vallitseva tilanne ärsyttää, etenkin kun olemme vielä nuoria eikä ole lapsia, rupsahtamista tai muuta "järjellistä" syytä tähän tilanteeseen. Vonkaaminen/painostaminen/liika innokkuus on kumppanilleni ehdoton turn-off, joten en oikein voi kun odottaa ja toivoa. Viime kerrasta on useampi kuukausi. Olemme puhuneet asiasta monesti ja kuulemma ei vain halua seksiä niin usein. Yleensä aina aiheesta vakavasti keskusteltuamme saan elää pari viikkoa unelmaa, eli mies skarppaa ja on aktiivinen. Silloin seksi on ihan mahtavaa ja hän nauttii myös (tai sitten feikkaa todella hyvin). Sitten tyssää taas ja kuiva kausi katkeaa yleensä vasta kun olen jo niin tuskissani tilanteesta, että kärsimykseni on silminnähtävää, mikä johtaa taas keskusteluun ja miehen hetkelliseen heräämiseen. Olisi ihan kiva saada muutakin kuin säälimunaa, varsinkin kun tiedostan markkina-arvoni olevan suhteellisen korkealla. 

Vierailija
8/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni seksittömyys johtui siitä, että avovaimo on bi-seksuaali ja halusi puuhailla naisten kanssa välillä.

Entinen 1krt / 2viikkoa vaihtui huomattavan aktiivisemmaksi (3-5kertaa/vko), kun hän uskalsi vihdoin toteuttaa itseään.

Meillä homma menee siten, että hän haluaa välillä toisen naisen piristämään seksielämäämme siten, että itse touhuaa naisen kanssa ja tämän jälkeen katselee kun minä harrastan seksiä sen toisen kanssa.

Ja tuota on vain kerran kuukaudessa-parissa, mutta muutti elämämme ihan täysin.

Vierailija
9/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:34"]

Aivan samat jutut kuin kolmosella. Vaimon kiinnostus hiipui. Itse asiassa luulen hänen käyneen aikoinaan vieraissa ja sai sittä sitten jotain traumoja ja kaikki kiinnostus sekssin putosi minimaaliseksi. Tai sitten vain kuvittelen.

Tuskastui siihen että yritän painostaa häntä seksiin vaikka hän ei halua ja hän pyysi aikaa. Sitä aikaa on nyt sitten annettu toistakymmentä vuotta ja seksiä on 1-4 kertaa / 2kk, lähinnä hänen aloitteesta. Itse en edelleenkään painosta, enkä oikeastaan ole lainkaan kiinnostunut yksipuolisesta seksistä. Sitten kun hänkin haluaa, niin seksi on kyllä hyvää, mutta eihän tuo määrä mihinkään riitä.

Kun lapset lälhtee kotoa, niin eiköhän mekin lähdetä eri osotteisiin. Tai sitten oma seksuaalisuus myös kuivahtaa siihen mennessä ja seksitön suhde on ok.

t. mies jolla terveet kädet

[/quote]

Seuraan tällaista suhdetta vierestä. Tiedän että parisuhteessa ei sinänsä ole vikaa, molemmat ovat ihania ihmisiä ja mies varmaan tekee enemmän kuin av-mammojen ukot keskimäärin. Siitä ei ainakaan jää kiinni. Vaimo urheilee, tekee uraa ja toteuttaa itseään - mies huolehtii omien vaativien töidensä lisäksi lasten harrastukset ja kodin. Ja silti tietää että heillä on lähes täysi selibaatti kotona, läheisyyskin on vähentynyt vuosien mittaan kun se ei kuiitenkaan johda mihinkään. Sen surun ja kaipuun näkee välillä silmistä ja eleistä ja tulee esiin sivulauseessa vaikka ei asiasta koskaan puhutakaan. Muutama vuosi kun kuopuskin on aikuiinen ja taas yksi avioliitto päättyy

Vierailija
10/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan on näin, mies haluaisi useammin kuin minä. Tai en tiedä halusta, mutta työpäivien jälkeen ei vaan itse jaksa innostua. Harrastamme seksiä noin 3-4krt/vko. Mies haluaisi päivittäin tai jopa useita kertoja päivässä. Lomilla seksuaalielämämme onkin aktiivisempaa.

Vierailija
11/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 11. Vielä jatkaa. Olemme siis olleet yhdessä jo melkein 20v ja ikää jo molemmilla reilusti yli 40v ja yhteisiä lapsiakin 4. En usko että kumpikaan tämän asian vuoksi lähtee kävelemään. Monessa suhteessa tilanne paljon huonompi.

Vierailija
12/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:06"]

Numero 11. Vielä jatkaa. Olemme siis olleet yhdessä jo melkein 20v ja ikää jo molemmilla reilusti yli 40v ja yhteisiä lapsiakin 4. En usko että kumpikaan tämän asian vuoksi lähtee kävelemään. Monessa suhteessa tilanne paljon huonompi.

[/quote]

Eiköhän tässä ketjussa puhuttu pareista joilla on oikeaa puutetta, eli rakastelua 1-4x VUODESSA ei viikossa. Olet nyt vähän väärä henkilö vastaamaan tässä ketjussa mutta ehkä halusitkin vain leuhkia.

Itse olen äärimmäisen tyytyväinen 1x/vko ja lomilla enemmän tahtiin mutta sekin on kaukana pihtaamisesta.

Vierailija
13/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman seksiä jo yli 13 vuotta. Lasten takia jaksan, koska en halua lapsistani kahden kodin lapsia. Lapset nyt 14v, 16v ja 18v.

Mies vain ei halua seksiä, koska se ei hänen mielestän ole meidän ikäisten asia enää. Olin alle 40v kun seksi loppui.