toiveena raskaus
Hei!
Olen kuumeisesti miettinyt, että olisinko jo näin pian raskaana. Auttakaa! Eli lopetin e pillerit 7 vuoden käytön jälkeen toiveena siis raskaus. Lopetin pillerit syötyäni 6 pilleriä liuskasta eli kesken liuskan. Puuhastelimme mieheni kanssa säännöllisesti noin joka toinen päivä, niin kuin kyllä aina ennenkin. Luin, että tyhjennys vuoto olisi pitänyt tulla viimeisen pillerin jälkeen noin 2-5 päivän kuluttua. Minulla on jo 10 päivää siitä eikä mitään ole näkynyt. 2 ja 3 päivän kohdalla lopettamisesta oli kuukautis kivut ja jomotuset mutta mitään ei tullut. En vielä ole uskaltanut testata koska pelkään vain että petyn jos se on nega. Joten kyselisin että onko kenelläkään ollut tällaista ja ollutkin jo raskaana ?
Ja ikää siis on 24 v !
Kommentit (5)
Joko pillereiden lopettaminen on vain sekoittanut menkkasi, tai sitten tosiaan olet raskaana. Totta kai se mahdollista on, muttei selviä kuin sillä testillä. T. Rv 29 vaikka pillereitä söin ihan säännöllisesti päivittäin.
Juu juuri tuota olen kuullut että pillereiden lopetus voi myös pistää ihan sekaisin, mutta vauva kuumeisena heti ajattelen että olen raskaana kun ei sitä tyhjennys vuotoa näy. Pitää siis lähteä sitä testiä hakemaan. Mutta näyttää kö se jo positiivisen tässä vaiheessa ?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:31"]Juu juuri tuota olen kuullut että pillereiden lopetus voi myös pistää ihan sekaisin, mutta vauva kuumeisena heti ajattelen että olen raskaana kun ei sitä tyhjennys vuotoa näy. Pitää siis lähteä sitä testiä hakemaan. Mutta näyttää kö se jo positiivisen tässä vaiheessa ?
[/quote]
Kyllä pitäisi näkyä. Itselläni oli ihan tumma viiva jo 2 päivää siitä kun tyhjennysvuodon olisi pitänyt alkaa.
Kiitos vastauksista ! Taidan tänään sitten tehdä testin, niin selviää sitten tämä
Pillereitten lopetus voi myös saada kierron aivan sekaisin.