Lauma AV-mammoja mukana pilaamassa viattoman lapsen elämän!
http://www.apu.fi/artikkeli/pimeyden-ytimessa
Lukekaahan ajatuksella.
Vauva-palstankin mammat olleet raivoa puhkuen mukana lynkkaamassa täysin viatonta lasta... Kuka kehtaa tunnustaa olleensa mukana jutussa?
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"] En muista koko ketjua/videota ja olen täällä sentään joka päivä, voisi sanoa jopa joka hetki, viimeiset 12 vuotta. Mutta en epäile ollenkaan sitä miksi isä mainitsi nimenomaan tämän palstan. Tämä on kaikkein ilkein palsta ja juuri nimenomaan äideistä tulee hyeenoita. [/quote] Kyllä sellainen ketju täällä oli ja tästä isästä oli Apu-lehdessäkin haastattelu kauan sitten, ja siinä oli viittauksia ketjuun. Karmeita akkoja ja jos noista suurin osa on vielä äitejä niin hyvää päivää... [/quote] Niinpä ja nyt osa raivohulluista puolustelee täällä kirjoituksiaan korvat punaisina. [/quote] Onneksi (mamu) isä ei syyttänyt suolipalstaa tai hommafoorumia tai ylilautaa tai piffiä. Heidän ei tarvitse nyt puolustautua. Kuten myös lukemattomien muiden palstojen kirjoittajat. [/quote] Ei mitään hätää, muru. Tuskin sä niistö kirjotuksistas kiinni jäät! :) [/quote] Kaiken järjen mukaan sinä olet yksi haukkujista. [/quote] Yritän selvittää, miksi kaikki kiihtyivät niin luettuaan että yleistettiin äidit vauvapalstalla. Olen täysin kirjoituksen pojan puolella ja olen järkyttynyt, millaista kieltä netissä käytetään alakoululaisesta.
[/quote]
Itse koen, että tässä leimataan aaveepalstalle kirjoittavat äidit. Minä olen äiti ja en ole koko tuohon ketjuun edes kirjoittanut. Luin sitä aikoinaan kyllä, mutta ei ollut kommentoitavaa. Eli ei kannata rapata niin, että roiskuu. Koska sitä ei tiedetä, onko jonkun listan julkaissut ihminen äiti. Se voi olla lapseton, mies, poika, aikuinen, lapsi. Ihan mikä tahansa. Yleistykset ja leimaamiset ja mustamaalaamiset ovat minusta aina väärin.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:49"]No en kyllä ymmärrä, mitä 10v poika tekee facebookissa. [/quote] No löysithän sä sen olennaisimman sieltä kirjoituksesta, hienoa! [/quote] Kerro ihan rauhallisesti, mikä mielestäsi oli olennaisinta? [/quote] Olennaisinta oli se, että aikuiset ihmiset haukkuvat ja sortavat 10-vuotiasta poikaa netissä tappo-, hakkaamis sekä raiskausuhkausten kera. Ei se, et poika oli10-vuotiaana Facebookissa.
[/quote]
Huom. vauvalehden keskustelupalstan äidit. Tarkennus.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:11"]
tähän syyllistyneet av-mammat on siis henkisesti samalla tasolla kuin nämä helsingin nuorisojengiläiset. oh the irony :'DD
[/quote]
Mistä tiedät, että he ovat olleet aaveemammoja. Todisteet?
Voi helvetti, en ole tietänyt olevani äiti, vaikka tänne kirjoitan. Helppo tapa tulla raskaaksi, kirjoita mammapalstalle.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:29"] Sillä lailla. Kirjoittajat osoittivat useilla vastauksillaan, että eivät ymmärtäneet koko jutun pointtia. Onko todella noin vaikea käsittää kokonaisuutta. Olette poimineet kokonaisuudesta irralleen yhden asian ja vedätte siitä herneet nenään ja taas mopo keulii pahemman kerran. Osoitatte itse kirjoituksessa mainitun vauva-palstan käytöksen todeksi. Tyhmyydellä ei ole näköjään mitään rajaa, tärkeintä on herneen vetäminen nenään. [/quote] Jos maininta vauvapalstasta ja äideistä olisi jätetty väliin, olisi artikkeli ollut ihan asiallinen. Mutta nyt saatiin raivo kohdistettua tähän palstaan ja äiteihin. Tämä lie tarkoitus. [/quote] Niin, siis eihän tätä niin asiallista ja pullantuoksuisten äitien, eiku hups, ei tietenkään äitien vaan vain MIESTEN JA TEINIPOIKIEN pystyssä pitämää ihanaa palstaa saa mainita sivulauseessakaan kiusaamispalstaksi. Täällä kun ei ole törmännyt milloinkaan mihinkään sairaaseen tai haukkumiseen! :)
[/quote]
Tämän saman kirjoittajan tuntee muuten tekstin tyylistä. Hän on kirjoittanut monta viestiä peräkkäin ja kaikki samalla tekstityylillä. Tuli vain mieleen......Kannattaa vaihtaa fonttia, jos haluaa leikkiä montaa eri kirjoittajaa. Sama ihminen jos räksyttää monta viestiä peräkkäin, tulee mieleen jankkaaja....
Millaiset vanhemmat päästävät 10v lapsen lukemaan av-palstaa?????
Itse olen aina visusti katsonut, etteivät lapseni näe mitä täällä lukee. Ja kieltänyt ehdottomasti käymästä täällä ja myös valvonut etteivät käy. Meillä on tietokone aina ollut sellaisessa paikassa, että voi vaivatta vahtia. Onhan netissä vaikka mitä ja vanhempien pitää valvoa lastensa netinkäyttöä.
Kun lukee tätä ketjua, voisi ihan luulla, että jutussa suurimmat kärsijät ovat av-mammat, joista osa ehkä on ja osa ehkä ei ole kirjoittanut kyseisessä ketjussa. Ja kuitenkin nuo lukuisat viestit, joissa puhutaan lapsista ovat aivan täysin sairaita ja tolkuttomalla tavalla väkivaltaa ihannoivia. Kiusaajapojan isähän itse kertoi, että jutun jälkeen julkaistussa nimilistassa peräti neljä seitsemästä nimestä on kaiken lisäksi vääriä. Ihan surrealististinen ketju. Oksettaa suorastaan.
On olemassa oikeasti syyt, miksi 10 vuotiaita pitää valvoa netissä ja ikäraja fb.n on 13v.
Rajat on rakkautta. Se ei haittaa, vaikka lapsi kiukuttelee, jos ei pääse fb.n 10 vuotiaana. Vanhempien tehtävä on suojella lapsia ja laittaa rajoja.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:23"]
Kun lukee tätä ketjua, voisi ihan luulla, että jutussa suurimmat kärsijät ovat av-mammat, joista osa ehkä on ja osa ehkä ei ole kirjoittanut kyseisessä ketjussa. Ja kuitenkin nuo lukuisat viestit, joissa puhutaan lapsista ovat aivan täysin sairaita ja tolkuttomalla tavalla väkivaltaa ihannoivia. Kiusaajapojan isähän itse kertoi, että jutun jälkeen julkaistussa nimilistassa peräti neljä seitsemästä nimestä on kaiken lisäksi vääriä. Ihan surrealististinen ketju. Oksettaa suorastaan.
[/quote]
Mutta mistä isä tietää, että nimilistan julkaisija on äiti. Mistä hän tietää näin tarkkaan, että se oli nainen, kenellä oli lapsia. Ihan vain uteliaisuudesta haluaisin tietää perustelut tähän syytökseen.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:16"] En muista koko ketjua/videota ja olen täällä sentään joka päivä, voisi sanoa jopa joka hetki, viimeiset 12 vuotta. Mutta en epäile ollenkaan sitä miksi isä mainitsi nimenomaan tämän palstan. Tämä on kaikkein ilkein palsta ja juuri nimenomaan äideistä tulee hyeenoita. [/quote] Kyllä sellainen ketju täällä oli ja tästä isästä oli Apu-lehdessäkin haastattelu kauan sitten, ja siinä oli viittauksia ketjuun. Karmeita akkoja ja jos noista suurin osa on vielä äitejä niin hyvää päivää... [/quote] Niinpä ja nyt osa raivohulluista puolustelee täällä kirjoituksiaan korvat punaisina. [/quote] Onneksi (mamu) isä ei syyttänyt suolipalstaa tai hommafoorumia tai ylilautaa tai piffiä. Heidän ei tarvitse nyt puolustautua. Kuten myös lukemattomien muiden palstojen kirjoittajat. [/quote] Ei mitään hätää, muru. Tuskin sä niistö kirjotuksistas kiinni jäät! :) [/quote] Kaiken järjen mukaan sinä olet yksi haukkujista. [/quote] Yritän selvittää, miksi kaikki kiihtyivät niin luettuaan että yleistettiin äidit vauvapalstalla. Olen täysin kirjoituksen pojan puolella ja olen järkyttynyt, millaista kieltä netissä käytetään alakoululaisesta.
[/quote]
Itse koen, että tässä leimataan aaveepalstalle kirjoittavat äidit. Minä olen äiti ja en ole koko tuohon ketjuun edes kirjoittanut. Luin sitä aikoinaan kyllä, mutta ei ollut kommentoitavaa. Eli ei kannata rapata niin, että roiskuu. Koska sitä ei tiedetä, onko jonkun listan julkaissut ihminen äiti. Se voi olla lapseton, mies, poika, aikuinen, lapsi. Ihan mikä tahansa. Yleistykset ja leimaamiset ja mustamaalaamiset ovat minusta aina väärin.
[/quote]
No eikö siinä sanottu että oli mukana myös näitä av-mammoja, jotka yrittivät rauhoitella tilannetta. Eli jos vain luit tarinan etkä reagoinut siihen, niin ehkä sinunkin pitäisi mennä itseesi. Et ollut ehkä se kiusaaja, mutta olit vierestäkatsoja, juuri samoin kuin tässä levinneessä videossa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:20"]
Itse olen aina visusti katsonut, etteivät lapseni näe mitä täällä lukee. Ja kieltänyt ehdottomasti käymästä täällä ja myös valvonut etteivät käy. Meillä on tietokone aina ollut sellaisessa paikassa, että voi vaivatta vahtia. Onhan netissä vaikka mitä ja vanhempien pitää valvoa lastensa netinkäyttöä.
[/quote]
Millainen aikuinen sivuuttaa täysin jutun pointin ja kääntää puheen aina johonkin muuhun. Tosiasia on, että nuo aikuisten reaktiot ovat törkeitä. Ihan siitäkin riippumatta, saavatko kyseiset lapset itse edes koskaan niitä nähdä.
kaikille jotka vikisee että miksi äitejä syytetään, niin haloo tämä on vauva-palsta. oletuksena on että täällä käy äitejä. samoin kuin minun oletetaan olevan raskaana kun sanon että olen koukussa vauva.fi sivustoon. oikeasti olen vauvaton opiskelija. keskittykää olennaiseen, idiootit!, eli siihen että täällä ollaan vajottu todella alhaiselle tasolle, ja jotkut meistä ovat olleet osallisena nuoren pojan elämän pilaamiseen.
[/quote]
[/quote]
Herrajumala nyt! Koet että SINUA on leimattu ja yleistetty? Kun täne kirjoittaa herraties kuinka monet ihmiset, kuka ei edes tiedä, ketkä? Ja kellään ei ole mitään käsitystä edes siitä, kuka olet? ja Ei ollut kommentoitavaa? Ihan oikeasti, kuinka itsekeskeiseksi voi suomalainen pullamössöakuinen mennä?
Tunnustaisin jso olisin vaan kun en IKINÄ osallistu laumailmiöihin. En lynkkaa tukiaista muiden mukana, enkä lynkkaa "pedofiilejakaan".
Oikeat paskakasat saavat aina puolustajia joten heitä tuskin porukalla lynkataan, koska pitävät huolen että aloittavat tällaisia vainoja muille, joten lähes aina olen noitavainon kohteen puolella.
Laumassa on AINA tyhmyys. Halveksin niin paljon ihmisiä, jotka saavat omalle mitättömälle elämälleen sytykkeitä ja polttoainetta siitä ,että haukkuvat ja naureskelevat tai lynkkaavat ihmistä, jota toisetkin, luulevat raukat, että se että muutkin tekevät niin, tekee siitä sallittua tai ok, ei, se on halveksuttavampaa kuin haukkua sellaista, jota kukaan muu ei hauku tai arvostele tai tuomitse.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:20"]
[/quote]
Millainen aikuinen sivuuttaa täysin jutun pointin ja kääntää puheen aina johonkin muuhun. Tosiasia on, että nuo aikuisten reaktiot ovat törkeitä. Ihan siitäkin riippumatta, saavatko kyseiset lapset itse edes koskaan niitä nähdä.
[/quote]
Ei ole todistettu, että ne viestit oli juuri täältä. Olen täällä palstaillut mahdollisesti niihinkin aikoihin ja saattanut tuotakin juttua lukea mutta en pidä kovin tavallisena, että täällä saa olla runsain mitoin loukkaavia ja raakoja viestejä. On ne modet toimineet silloinkin.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:49"]No en kyllä ymmärrä, mitä 10v poika tekee facebookissa. [/quote] No löysithän sä sen olennaisimman sieltä kirjoituksesta, hienoa! [/quote] Kerro ihan rauhallisesti, mikä mielestäsi oli olennaisinta? [/quote] Olennaisinta oli se, että aikuiset ihmiset haukkuvat ja sortavat 10-vuotiasta poikaa netissä tappo-, hakkaamis sekä raiskausuhkausten kera. Ei se, et poika oli10-vuotiaana Facebookissa.
[/quote]
Ei se ole olennaista, kymmenen vee voi itse olla täysin paska sosiopaattikusipää, joka ei tee muuta kuin luo näitä laumailmiöitä muille. Samoin voi olla 2v. Se että kyseessä on 10 vee ei ole yhtään sen ikävämpää kuin haukkua yhdessä vaikka johanna tukiaista, joka ei tee muille mitään pahaa, vain itselleen.126
Just, suurin osa ihmisistä on saastoja tuolla tavala ja menevät mukaan laumailmiöihin. Itse en mene - en koskaan, mutta kysyn, ovatko näiden lasten vanhemmat koskaan lynkanneet lauman mukana muita ihmisiä. väitän että on todennäköistä, että ovat. Koska on kiva olla enemmistön mukana , on jotain tekemistä ja hupia.
9 ihmistä kymmenestä menee heti kaikkeen mukaan kun voi.
Mammat hysteerisiä, kun pelkäävät, että kohta on poliisi ovella :DDDDDDDDDD
Nyt nimilista esiin, ketä äitejä täällä palstailee. Ilmianna kaverisi
tähän syyllistyneet av-mammat on siis henkisesti samalla tasolla kuin nämä helsingin nuorisojengiläiset. oh the irony :'DD