lempi kasvisruokasi?
omani ovat kasvispihvit ja jugurttikastike.
mistä te tykkäätte eniten?
Kommentit (28)
Tomaatti-vuohenjuustokeittoa voisin syödä jokaikinen päivä
aasialaiset ruoat quornilla ja tulinen soijarouhebologneesekastike
Kasvispihvit tai linssi-tomaattikeitto. Jos maitotuotteet sallitaan, niin myös fetasalaatti.
Munakoiso-mozzarellavuoka johon tulee edellämainittujen lisäksi paljon basilikaa ja hyvin maustettua tomaattikastiketta sekä parmesanjuustoa.
Vaihtelee.
kaikki vokit on hyviä, etenkin jos mukana on pähkinöitä ja herneitä (joko riivittyinä tai taittopalkoina)
nyt syksyllä kaikki missä on punajuurta tai sit linssikaalilastikko
tuorehernesosekeitto, hyvää myös talvella pakasteherneistä
lanttu-tai naurishaudikkaat ihan vain voin kanssa. (Ei ehkä aivan täydellisesti koostettu ateria, mutta hyvää välillä)
keväällä sit parsat ja kesällä salaatit.
Jos maitotuotteet lasketaan kasviksiin :D, niin parsa- ja kukkakaaligratiini fetalla ja juustokastikkeella. Sienirisotto on hyvää, pinaattikeitto nyt ainakin
Kasvissosekeitto sulatejuustolla. Aivan taivaallista!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:23"]
Munakoiso-mozzarellavuoka johon tulee edellämainittujen lisäksi paljon basilikaa ja hyvin maustettua tomaattikastiketta sekä parmesanjuustoa.
[/quote]
pliis kerro tarkemmin? Kuulostaa ihanalta!
keitot. Linssikeitto, hernesosekeitto, punajuurisosekeitto esim
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]
Tämä on se klassinen italialainen Melanzane alla parmegiana johon erilaisia ohjeita. Itse käyttämäni kirjasta "Basta! Italialaisen ruokakulttuurin ABC", mutta netistäkin löytyy monia esim http://www.hs.fi/blogi/kiusauksessa/a1305759359146 . Tosin tuossa käytetään kuivattua basilikaa, mitä minusta ei kannata käyttää vaan runsaasti tuoretta. Minä laitan tomaattikastikkeeseen myös chiliä hieman ja jätän sokerin pois.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]
Tämä on se klassinen italialainen Melanzane alla parmegiana johon erilaisia ohjeita. Itse käyttämäni kirjasta "Basta! Italialaisen ruokakulttuurin ABC", mutta netistäkin löytyy monia esim http://www.hs.fi/blogi/kiusauksessa/a1305759359146 . Tosin tuossa käytetään kuivattua basilikaa, mitä minusta ei kannata käyttää vaan runsaasti tuoretta. Minä laitan tomaattikastikkeeseen myös chiliä hieman ja jätän sokerin pois.
[/quote]
kiitos!
kasvispihvien ja kesäkurpitsapaistoksen väliltä en osaa valita :D