mistä löydän rikkaan miehen?
Iällä, ulkonäöllä ei väliä. Vihaan köyhää elämääni.
Kommentit (23)
Missähä niitä sijoitusiltoja järkätään ..
Mee johki intiaan ja eti sieltä joku suoer rikas. Sie on upporikasta porukkaa vastapainona köyhille
Mistähän löytäisin naisen?
T: rikas mies (sorry, mutta hiukan kitupiikki)
Ei tarvi olla upporikas, kuha pärjäis. Ex veti mut pahimpaa suoho ja nyt selvittelen niitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:19"]Mistähän löytäisin naisen?
[/quote]
Onko muita vaatimuksia kuin et on nainen?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:19"]
Mistähän löytäisin naisen?
[/quote]
Tästä ketjusta.
No mites ois ? ;)
Mä oon nainen ja ulkonäköä kyllä löytyy.
Ap
Kyllä olen tavannut erittäin monia rikkaita miehiä, muutama matkan varrella kosaissut jne. Ongelma vain, ettei se rikkaus ole ainoa kriteeri miehessä, joten jäivät rannalle. En toki miestä ala elättämään, mutta omillaan on kunkin toimeen tultava ja tietenkin taloudellinen hyvinvointi on partnerissa suotava ominaisuus. Kunhan muukin toimii. No, asiaan: Metsästystä ja purjehdusta harrastavilla on yleensä hyvät tulot. Samoin tietenkin koulutuspohja tuo tiettyä vakavaraisuutta kehiin. Usein pikkuvarakkaat (alle 200 000 vuodessa tienaavat) ovat vähemmän pihekä kuin "oikeasti" rikkaat. Riippuu tosin ihmisestä, mutta lievästi yleistäen.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:28"]Kyllä olen tavannut erittäin monia rikkaita miehiä, muutama matkan varrella kosaissut jne. Ongelma vain, ettei se rikkaus ole ainoa kriteeri miehessä, joten jäivät rannalle. En toki miestä ala elättämään, mutta omillaan on kunkin toimeen tultava ja tietenkin taloudellinen hyvinvointi on partnerissa suotava ominaisuus. Kunhan muukin toimii. No, asiaan: Metsästystä ja purjehdusta harrastavilla on yleensä hyvät tulot. Samoin tietenkin koulutuspohja tuo tiettyä vakavaraisuutta kehiin. Usein pikkuvarakkaat (alle 200 000 vuodessa tienaavat) ovat vähemmän pihekä kuin "oikeasti" rikkaat. Riippuu tosin ihmisestä, mutta lievästi yleistäen.
[/quote]
Mistä mlöytäsin niitä?? Esim missä baareissa käyvät?
Heh, täälläkin on yksi,varakas mies. Hereillä, kun lapselle nousi kuume, isi hoitaa..
Loinen hakee paksua lompakkoa. Avioehto ei tule kyseeseen, seksin kanssa vähän sama homma.
laita ylläoleva seuranhakupalstalle, uskon että olet välitön succee rikkaiden herrojen keskuudessa.
Oletko ap kuullut vanhaa sanontaa, että raha tulee rahan luo. Näin isäni työtoveri kommentoi kun sai tietää ensimmäisen poikaystäväni nimen. Mutta se suhde ei kauan kestänyt. Onneksi.
Kirjastosta löytyy, leikkaavat siellä kuponkeja irti lehdistä. Rikkaimmat on tosi pihejä.
Mulle oli tarjolla rikas mutta epäviehättävä ja nössö mies. Houkutteli kyllä, mutten kuitenkaan pystynyt siihen. Haluan kohtuullisen komean ja suht miehekkään miehen. Raha ei korvaa tunteita ja seksuaalista vetovoimaa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:09"]
Kirjastosta löytyy, leikkaavat siellä kuponkeja irti lehdistä. Rikkaimmat on tosi pihejä.
[/quote]
Yliopiston kirjastoista myös. Aika paljon yksinäisiä nuoria, joista voi kuitenkin tulla jotakin suurta oikealla kannustuksella.
Minä löysin omani netin seuranhakupalstalta. Yrittäjä/toimitusjohtajalla ei ollut aikaa, eikä intressejä käydä baareissa. Harrastaa tosin purjehdusta, mutta itse en veneilystä perusta.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:09"]
Iällä, ulkonäöllä ei väliä. Vihaan köyhää elämääni.
[/quote]
True face of feminism.
En tiedä, sun pitää varmaan ruveta käymään jossakin tapahtumissa joihin voisi olettaa tulevan rikkaita miehiä. Esimerkkejä en kyllä keksi yhtään, sijoittajailloissakin käy vaan ne ihmiset jotka on tehneet päätöksen sijoittaa 500 euroa johonkin rahastoon.
Varo ettet sitoudu kitupiikkiin!