Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyksen väheneminen ja mielialaongelmat :(

Vierailija
14.10.2014 |

Ihan hirveää tämä homma. Joo, olen ennenkin ollut samassa tilanteessa, mutta tuntuu että joka kerta se on vaan pahempaa. Nämä mielialaongelmat siis. Ahdistaa, masentaa, kiukuttaa (varsinkin!!), normaalisti olen aika leppoisa, nyt olen mököttänyt miehellekin jo pari päivää, kaikki vaan ÄRSYTTÄÄ JA HALUAISIN YKSIN LOMALLE JOHONKIN OMAAN RAUHAAN!! Hitto. 

Eikä edes niitä menkkoja ole alkanut mitä olen odottanut jo toukokuusta asti (oireita siihen suuntaan), ei vaan ala. Imetän vielä 1-3 krt päivällä, yöllä en ollenkaan. Milloin ne menkat oikein alkaa ja milloin tämä olo helpottuu? Onko kellään muulla ollut tällaista?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms. Helpottaa kun pahimmat hormonit myrskyt ohi. Voimia minulla alkoi jo

Vierailija
2/4 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli aika raju masennus kun lopetin esikoisen imetyksen. Hormonit kai heittelin niin. Luulen että mulle puhkesi silloin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sinuna hakisin apua. Aluksi vaikka neuvolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mitä vähemmän imetän, sitä huonompi olo on henkisesti :( Ja tosiaan rankkaa, kun mieliala vaihtelee niin rajusti, lapsetkin jo varmaan kohta ihmettelee... Ja koko ajan olo, että just alkaa menkat, vessassa olen käynyt jo monesti katsomassa kun on tuntunut että vuoto alkaa, onkin sitten vaan tullut reilusti valkovuotoa. 

ap

Vierailija
4/4 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tällaisen vanhan ketjun, pisti silmään koska kärsin juuri samasta ongelmasta...

Huimaa, päätä särkee, oksettaa ja masentaa ja ahdistaa?! Tätä jatkunut viikkokausia, siitä asti kun yöimetykset ensin väheni ja sit loppui. Päivällä imetän yhä 4-6 kertaa.

En ole ollenkaan masennukseen taipuvainen. Ärsyttää nää hormonit!!!