onko täällä rovaniemeläisiä?
Kommentit (50)
Onko susta täällä surkea miestarjonta ?
Niin mustaki. Pienimunasia lihamestareita.
Yleensä kesäsin heitä on enemmän. Nyt lapissa alkaa olemaan jo niin kylmää, että nettiyhteydet jäätyy/pätkii ja heitä on vähemmän täällä.
Aivan jäätävän surkea tarjonta. Sinkkuna juoksen täällä ja eräälläkin miehellä pikku minuuttimuna .. eikä tietenkää sitä ite tajunnu :D
Ja ei en ole ite lahna. Noita ressukoita näkyy vaan tulevan. Missä baarisa ne komistukset on ??
Onko hyviä rakastajia siinä cityssä ? Deittailin joskus ranualaista ... :)
Ei ollu kummonen. Valehteli asuvansa rovaniemellä.
Terkuin oululainen
Löysin Sodankyläläisen ja muutin tänne. Sinkkuna olin Rovaniemellä 7v löytämättä ketään!
Kuka alapeukuttaa kaikki kommentit jossa joku ilmoittaa olevansa Rovaniemeltä? Paitsi mua ei hoksannut alapeukuttaa, kun luuli vissiin että vastasin tuohon miestarjontakysymykseen.
-4
No voi helevetin helevetti, ite mietin just eroa ja ei vissiin kannata jos tarjonta on tuommosta:D
Mulla kans ero meneillää ja kauhulla luen näitä :D t rollolainen
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:17"]Kuka alapeukuttaa kaikki kommentit jossa joku ilmoittaa olevansa Rovaniemeltä? Paitsi mua ei hoksannut alapeukuttaa, kun luuli vissiin että vastasin tuohon miestarjontakysymykseen.
-4
[/quote]
Mitä väliä jollai peukulla? :)
Eikä:D täältähän saa sit vertaistukea:D
Haha näköjää ! Me ollaa erottu jo kesän alussa ja mitä oon baaris käyny nii iha ok tarjonta, en oo sen paremmi kattonu ku en halua mitää riippaa itelle :D
On surkea tarjonta. Ero tuli pari kk sit. Kahen äijän kans päädyin sänkyyn, eri aikaan tosin.. :D
Voi vittu mitä ähellystä, toisella ei seiso ja toine laukeaa reisille.
Kyllä hävetti. Ja niin olivat naistenmiehiä että ....
Niin sanokaapa se mistä baarista niitä hyviä löytäs ku tuntuu että joka paikka vaan teini-ikäsiä räkänokkia täynnä.. missä kaikki kolmikymppiset hyvät on?? vai onko niitä sitten ollenkaan?
Juu