onko täällä rovaniemeläisiä?
Kommentit (50)
Itse olen 29v ja tosiaan eroa tehty toukokuusta. Lasten takia vielä asutaan yhes hetki .. :)
No on kyllä tullu sielläki ravattua mutta harvoin näkyny mitään kuumia siis p-hovisa..t:ero vissiin eessä
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:30"]No on kyllä tullu sielläki ravattua mutta harvoin näkyny mitään kuumia siis p-hovisa..t:ero vissiin eessä
[/quote]
Kuinka niin vissiin jos sopii kysyä? Terkuin tuo 29v :)
No mulla kans lapset pitää vielä yhdessä, vaikka aika paskana olen tällä hetkellä..
No siis tosi kauan jo menny jo huonommin ja tuntuu että eikai tässä muutakaan voi mutta ku lapsetki vielä niin pieniä tai ainaki toinen nii tuntuu se eroki melko raskaalta...
Mä oon näköjään ihan vääränlainen ihmistyyppi Rovaniemelle, kun ei nuo irtosuhteet kiinnosta, muut ei vissiin muusta puhukaan...
Eipä se ero ikinä helppo oo :( meillä kans pienet lapset.
T se 29
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:35"]Mä oon näköjään ihan vääränlainen ihmistyyppi Rovaniemelle, kun ei nuo irtosuhteet kiinnosta, muut ei vissiin muusta puhukaan...
[/quote]
Aikamoine yleistys :P
No ei mullakaan ne irtosuhteet kyllä tosiaankaan enää tässä iässä kiinnosta kuhan löytäis vaan yhen täydellisen:D
Niinpä. Ootko mistäpäin rolloa sie se29 :D jos saa kysyä?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:41"]Varokaa yhtä roin lihamestaria.
[/quote]
Mikä tää juttu on? ::D
Ai kauhee:D ei kuulosta kyllä kovin hyviltä kokemuksilta.. Ootteko minkä ikäsiä te eronneet?