Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaivataan neuvoja Tinderiin liittyen

06.09.2021 |

Hei!

Minulla on voimassa oleva Tinder Gold -tilaus ja olen n. 3 viikon ajan viestitellyt erään miehen kanssa. Eilen sunnuntaina kuitenkin lopetin Gold -tilauksen laskustuskauden loppuun asti, että en enää jatka sitä. Kuitenkin minulla on vielä ainakin tänään maanantaina voimassa se. Eilen sunnuntaina n. klo 20 aikaan katsoin viestejäni, ja tämä kyseisen miehen viestit näkyivät ihan normaalisti. Kuitenkin tänään aamulla klo 6 kun katsoin viestejä seuraavan kerran, olivat miehen profiili ja viestit hävinneet kokonaan. Miksi?

Onko syynä

A) Mies on poistanut osuman eli meidän matchin
B)mies on poistunut kokonaan Tinderistä
C) onko sillä vaikutusta, että eilen lopetin Gold -tilauksen?

Eikös kaikkien viestien pitäisi jäädä normaalisti näkyviin, vaikka lopettaisikin lisämaksullisen Gold -tilauksen?

Voinko tehdä jotain itse, että saan taas viestit näkyviin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai sulta, mitä halusi ja sen jälkeen siirtyi seuraavan vaginan tavoitteluun. 😊

Vierailija
22/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin ihmisiltä puuttuvat käytöstavat ja sen huomasin treffaillessa, etenkin tinderin kautta. Ei viitsitä enää laittaa edes sen vertaa viestiä eka treffien jälkeen että kiitos mutta ei kiitos, jos ei napannut. Ei tarvii alkaa mitään älytöntä rustaamaan tai selittelemään mutta se että yhtäkkiä poistetaan vaan on tylyä ja epäkohteliasta, kertoo ihmisestä ja nykyajasta paljon. Uutta putkeen vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaha

Vierailija
24/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sai heti eka tapaamisella mitä halusikin, joten miksi enää kirjoitella. Tinder ei ole paras paikka hakea miestä kunnon suhteeseen. Ei auta kuin ottaa opikseen.

Vierailija
25/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ikä kaikki😁

Vierailija
26/26 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi muija kiikarissa.