Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tilata eng.kielisiä kirjoja? Adlibris on surkea

Vierailija
06.09.2021 |

:

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi adlibris on surkea? Tiedän että tilauksissa pitkät toimitusajat, mutta kaikki muu on kyllä toiminut moitteettomasti. Kirjat on aina tulleet siistissä, moitteettomassa kunnossa ja hyvin pakattuina.

Samaa ei todellakaan voi sanoa Amazonista. Kun riittävän monta kertaa olin saanut likaisia, naarmuisia, kolhitun näköisiä kirjoja pelkkä hajonnut pahvikääre ja kuminauha ympärillä, lopetin tilaamisen.

Samaa ihmettelen. Monta kertaa olen pehmeäkantisia paksuja eng.kielisiä pokkareita sieltä tilannut ja aina tullut perille moitteettomassa kunnossa?

Toki toimituksessa saattaa kestää lähemmäs 2kk mutta se kyllä ilmoitetaan ja jos ei ole kiire niin mistä tämä huono kokemus?

Virheellisiä ja puutteellisia toimituksia vielä sen 8 viikon odotusajan päälle. Ei enää koskaan.

Joko sulla on ollut erityisen huono tuuri, tai minulla hyvä. Olen käyttänyt Adlibristä kahdessa maassa yli 10 vuotta eikä ole koskaan tullut väärää kirjaa tai jäänyt uupumaan. Hitaus on ollut ainoa puute mutta minulla ei ole ollut kiire ja toisaalta niitä kirjoja on usein selkeästi ollut varastoituna eri maissa ja siksi kestänyt.

Vierailija
22/23 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abebooks on kätevä. Myös hakusivut hyvät: hintojen vertailu helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö käytetyt kirjat ole tullittomia?