Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tulevaisuuden nuoret postinjakajat pystyvät jakamaan perille kaunolla kirjoitettuja kirjeitä ja postikortteja?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittavatko nuoret nimikirjoituksenkin tekstaten?
20-v lapsellani oli juuri ja juuri kaunoa, mutta se heidän kaunonsa näyttää kyllä ihan jo lähes tekstaukselta.
Hänen nimikirjoituksensa muistuttaa vanhan ajan kaunoa. Se alka H-kirjaimella ja se on oikein semmoinen H, jonka itsekin opin koulussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosiaan, miten nuoret allekirjoittavat, jos osaavat vain tekstaamisen? Jotenkin lapsellisesti kaikki tikkukirjaimin? Vetäisevät x:n tai 'punaisen viivan' paperin nurkkaan, kuten kirjoitustaidottomat aikoinaan? Sormen jäljen? Sähköiset allekirjoitukset eivät kuitenkaan joka paikkaan käy.