Alan lesboksi.
Ei miehistä ole mihinkään.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:16"]
En kykenisi kun en voisi nuolla pillua...olisin huono lesbo!
[/quote]
Mua taas kiihottaa ajatus ihan valtavasti... siis että nuolisin jonkun toisen naisen pillua.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:14"]
[/quote]
Mua taas kiihottaa ajatus ihan valtavasti... siis että nuolisin jonkun toisen naisen pillua.
[/quote]
Lesboudu kanssani ;)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Naisten välinen rakastelu on paljon muutakin kuin pillunnuolentaa :) Se on syvempää kuin pelkkää elinten hinkkaamista.
[/quote] Se on fetismiä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:42"]
Ei minustakaan olisi toisten naisten pimppoja kaivelemaan.
[/quote]
Voin nuolla sua.
[/quote]
Kiitos vaan, mutta ei minusta ole siihenkään. En vain taida olla lesbo-ainesta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:14"]
[/quote]
[/quote]
Lesboudu kanssani ;)
[/quote]
Sen teen! Let's go lesbians!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:46"]
Perustele miksi ei
[/quote]
En edes tiedä, mistä aloittaa... Perustele sinä, miksi olisi.
[/quote]
Jaa-a.... itse olen ihmisistä aidosti kiinnostunut mies. Haluan kertoa tunteistani rakastamalleni naiselle ja siitä mitä sisälläni tapahtuu tämän naisen kanssa ollessani. Tykkään koskettaa, hyväillä ja läheisyydestä ylipäänsä. Olen myös hyvin seksuaalinen ja aloitteellinen. Naisen kiihottuminen ja hyvinvointi on minulle tärkeää. Osaan käyttäytyä, olen isokokoinen ja minulla on suuri sydän. Olen myös sivistynyt ja kiinnostunut erilaisista asioista. Rakkaus on minulle tärkeää. Olen koulutettu ja lämmin. Haluan olla naiselle turvallinen. Ja myös tuleville lapsilleni. Osaan siivota, laittaa ruokaa ja korjata auton. Juon harvoin enkä polta tupakkaa. Harrastan liikuntaa ja tykkään pitkistä, rehellisistä keskusteluista ja tulevaisuuden suunnittelusta.
[/quote]
Kerohan ne huonon puolesi? Muutakin kuin ,olen varattu..
ETTE VOI OLLA TOSISSANNE! Olenko ainut täällä joka on järjissään? Ei lesboksi noin vain aleta. Sen tietää. Jos olet hetero ja noin vain päätät alkaa lesboksi se ei ole aitoa. Ja SINÄ! Kyllä, sinä "alfauros". Kunnon fuckboy. Olet varmaan raiskannut nämä kolme lesboa ja he ovat sanoneet että ovat nyt heteroita ettet jatkaisi. Tai sitten ne olivat vain heteroita jotka halusivat sun 2mm munaa.
T: lesbo joka tiesi aina olevansa mitä on
Vierailija kirjoitti:
Ei miehistä ole mihinkään.
Hyvä. Yksi turhanseisottaja vähemmän!
Kahden naisen suhteessa toinen on mies? Voi luoja. Ihmisiä on erilaisia. Heterosuhteitakin on erilaisia. Homosuhteita on erilaisia ja lesbosuhteita on myös erilaisia. Voi olla femmelesboja molemmat tai poikamaisia molemmat. Tai sitten ttoi mistä mainitsit. Mutta vaikka nainen näyttää pojalta se ei ole poika, eikä välttämättä edes lesbo.
Kahden naisen suhteessa toinen on mies? Voi luoja. Ihmisiä on erilaisia. Heterosuhteitakin on erilaisia. Homosuhteita on erilaisia ja lesbosuhteita on myös erilaisia. Voi olla femmelesboja molemmat tai poikamaisia molemmat. Tai sitten ttoi mistä mainitsit. Mutta vaikka nainen näyttää pojalta se ei ole poika, eikä välttämättä edes lesbo.
Olet lesbo, jos olet.
Jos et ole, niin ole sitten ihan vaan se mikä jo oletkin.
Kaipa sinä sen jo tiedät.
Kohta saadaan onneksi kunnon seksirobotit koteihin, niin sitten kukaan ei enää tarvitse ketään ja kaikki ovat onnellisia hermeettisissä kuplamaailmoissaan! Jee!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:28"]15: Ja sitten ne huonot puolet? Yksikään todellinen ihminen ei ole vain kauniiden kliseiden kokoelma.
[/quote]
Ei oikeastaan mitään. Vähän sitoutumiskammoa ja oman tilan tarvetta. Ei ole mt-ongelmia, narsismia, ahdistavia perversioita tai liiallista mustasukkaisuutta. Mielestäni suhteessa olo perustuu vapaaehtoisuuteen.
T. 15