Alan lesboksi.
Ei miehistä ole mihinkään.
Kommentit (63)
Et vaan ole saanut kunnon alffamiehen munaa ;)
Voin sanoa että olen henk koht kääntänyt ainakin 3 "lesboa" heteroksi. Alffauroksen edessä alistuminen on ehkä luonnollisin asia naisille. Ikävä kyllä kaikki naiset eivät pääse tätä kokemaan nykyisin, koska suurin osa miehistä on beta-vässyköitä. Jos olet Turun seudulta voin näyttää sinulle millaisia oikeat alffamiehet ovat :-)
Ei kannata. On niin vittumaista, kun ihastuu saavuttamattomiin naisiin (=heteroihin).
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:53"]
Et vaan ole saanut kunnon alffamiehen munaa ;)
Voin sanoa että olen henk koht kääntänyt ainakin 3 "lesboa" heteroksi. Alffauroksen edessä alistuminen on ehkä luonnollisin asia naisille. Ikävä kyllä kaikki naiset eivät pääse tätä kokemaan nykyisin, koska suurin osa miehistä on beta-vässyköitä. Jos olet Turun seudulta voin näyttää sinulle millaisia oikeat alffamiehet ovat :-)
[/quote]
Joo hyi vittujen vittu, nämä ''alfaurokset'' ovat niitä kaikkein kuvottavimpia pippeliolioita mitä löytyy :-D Luulevat olevansa jotenkin muita parempia, mutta todellisuudessa ovat vain vastenmielisiä. Kai käyt joka päivä salilla, jotta voit nostattaa egoasi?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:59"]
Ei kannata. On niin vittumaista, kun ihastuu saavuttamattomiin naisiin (=heteroihin).
[/quote]
Tämä :(
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:46"]
Perustele miksi ei
[/quote]
En edes tiedä, mistä aloittaa... Perustele sinä, miksi olisi.
[/quote]
Jaa-a.... itse olen ihmisistä aidosti kiinnostunut mies. Haluan kertoa tunteistani rakastamalleni naiselle ja siitä mitä sisälläni tapahtuu tämän naisen kanssa ollessani. Tykkään koskettaa, hyväillä ja läheisyydestä ylipäänsä. Olen myös hyvin seksuaalinen ja aloitteellinen. Naisen kiihottuminen ja hyvinvointi on minulle tärkeää. Osaan käyttäytyä, olen isokokoinen ja minulla on suuri sydän. Olen myös sivistynyt ja kiinnostunut erilaisista asioista. Rakkaus on minulle tärkeää. Olen koulutettu ja lämmin. Haluan olla naiselle turvallinen. Ja myös tuleville lapsilleni. Osaan siivota, laittaa ruokaa ja korjata auton. Juon harvoin enkä polta tupakkaa. Harrastan liikuntaa ja tykkään pitkistä, rehellisistä keskusteluista ja tulevaisuuden suunnittelusta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:16"]En kykenisi kun en voisi nuolla pillua...olisin huono lesbo!
[/quote]
Minäkin mietin samaa... Tuohon en pystyisi, mutta vastaanottavana osapuolena se kävisi.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:51"]
No ei tää nyt niiiin ihmeellistä ole t. lesbo
[/quote]
Niin vähän arvelinkin. Eli ainoa järkevä ratkaisu on se, johon itse olen päätynyt: on ikisinkkuna ja välillä vaan hyödyntää hyvnnäköistä kertakäyttöseuraa. Toimii!
15: Ja sitten ne huonot puolet? Yksikään todellinen ihminen ei ole vain kauniiden kliseiden kokoelma.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:16"]En kykenisi kun en voisi nuolla pillua...olisin huono lesbo! [/quote] Minäkin mietin samaa... Tuohon en pystyisi, mutta vastaanottavana osapuolena se kävisi.
[/quote]
Ei se haittaa ;)
Uskoppa kuule ihan huviksesi ettei naisen kanssa sen helpompaa ole tai että naista tarvitsisit johonkin yhtään sen enenpää.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:16"]
En kykenisi kun en voisi nuolla pillua...olisin huono lesbo!
[/quote]
Naisten välinen rakastelu on paljon muutakin kuin pillunnuolentaa :) Se on syvempää kuin pelkkää elinten hinkkaamista.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:42"]
Ei minustakaan olisi toisten naisten pimppoja kaivelemaan.
[/quote]
Voin nuolla sua.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:16"]
En kykenisi kun en voisi nuolla pillua...olisin huono lesbo!
[/quote]
Tätä mäkin olen miettinyt,joskus ajatusleikkinä miettinyt kenen tutun naisen kanssa voisin kuvitella itseni parisuhteeseen.En vain osaa kuvitella itseäni pillua hyväilemässä,miehen elin on jotenkin siistimpi :D
Näin fiksut naiset tekevät ;) Miksi tuhlata aikaansa mieheen, kun on olemassa parempaa.