Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla autolla Helsingin keskustaan

Maalaisajkuskiäiti
06.09.2021 |

Voisiko joku neuvoa, mihin voisin pysäköidä autoni (ihan maksullisesti) tullessani Turusta Helsinkiin moottoritietä ja jatkaa siitä taksilla keskustaan? Ei siis tarvitse olla asema.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lande, apua mikä tuo Uudenmaan taksien vaarallisuusjuttu on??

Valkoinen taksikuski alkaa olla harvinaisuus, Erilaista heimoveljeä liikkeellä tosi paljon. Rautatieasemalta ei ainakaan kannata taksia ottaa, meno on kuin jossain kehitysmaassa, josta toki kuskit ovatkin peräisin.

Vierailija
42/42 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläisessä pidän kaltaisesi kävijöiden menettämistä ikävänä juttuna. Mutta kaupungin omat vastuuhenkilöt ovat rämettämässä kaupunkia muutenkin.

Helsingin haltuunsa ottanut punavihreä ideologia on tehnyt 2000-luvulla kaikkensa jotta yksityisautoilla liikkuva ostovoima ei kanna euroakaan keskustaan joka pitää pyhittää tulonsiirtojen varassa asuvan julkisilla liikkuvan väestön ikiomaksi puuhamaaksi.

Onnitteluni! Olette onnistuneet ainakin minun kohdallani vaikka asun vartin ajomatkan päässä Espoon puolella. En ole enää pariin vuosikymmeneen ostanut helsinkiläisestä kivijalkakaupasta mitään.

Ei ole tarvinnut kun rahani ovat kelvanneet ihan samojen liikkeiden myymälöille jotka sijatsevat ilmaisen lämpimän parkkihallin päällä Omenassa ja Sellossa sekä tietenkin Amazonille ja muille verkkokaupoillle

Huvittavinta on se että vielä Larussa ja Kampissa asuvat pari hyvätuloista tuttavapariskuntaakin hoitavat ostoksensa omalla autolla Espoon Omenassa johon pääsee niin vaivattomasti sietämättömäksi tehtyyn keskustaan verrattuna.

Itse asun Kampissa ja käyn kerran viikossa ostamassa ruuat autolla Ompusta. Hyvät päivittäistavarakaupat, erinomainen maksuton parkkis ja mainio ostoskeskus silloin kuin tarvitsee muutakin kuin ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä