Jätän tämän bb-kauden väliin ensimmäistä kertaa ohjelman historiassa
Olisi ollut piristävää nähdä vihdoinkin luonnollinen otanta kansasta. Kyllästyttää nuo väkinäiset vähemmistökiintiöt. Tulee lähinnä mieleen entisaikojen sirkus johon mentiin katsomaan erilaisuutta. Tuo on jo niin nähty.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelen kypsästä päätöksestä. Koko ohjelma perustuu osallistujien haukkumiseen.
No ei aina niinkään. Mutta tällä palstalla valitettavasti keskustelu ohjelmasta usein on sitä. Itsekin kyllä kaipaan kovasti sitä, kun ohjelman ekstrassa oli psykologeja arvioimassa käyttäytymistä ja kilpailijoiden ryhmäytymisen eri vaiheita jne.
Haukkuminen mielestäni ei kuulu mihinkään , ei anonyymeille keskustelupalstoille.
Vuosien varrella formaatista on tietysti tiputettu kaikki epäoleellinen. Jäljelle on jäänyt se, mikä pitelee formaattia pystyssä eli kilpailijoiden kritisointi. Osa arvostelee hienovaraisemmin, enemmistö lyö kuin vierasta sikaa ja lähentelee kunnianloukkauksen rajoja. Sitten taivastellaan mistä lapset oppivat kiusaamisen jalon taidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelen kypsästä päätöksestä. Koko ohjelma perustuu osallistujien haukkumiseen.
No ei aina niinkään. Mutta tällä palstalla valitettavasti keskustelu ohjelmasta usein on sitä. Itsekin kyllä kaipaan kovasti sitä, kun ohjelman ekstrassa oli psykologeja arvioimassa käyttäytymistä ja kilpailijoiden ryhmäytymisen eri vaiheita jne.
Haukkuminen mielestäni ei kuulu mihinkään , ei anonyymeille keskustelupalstoille.
Vuosien varrella formaatista on tietysti tiputettu kaikki epäoleellinen. Jäljelle on jäänyt se, mikä pitelee formaattia pystyssä eli kilpailijoiden kritisointi. Osa arvostelee hienovaraisemmin, enemmistö lyö kuin vierasta sikaa ja lähentelee kunnianloukkauksen rajoja. Sitten taivastellaan mistä lapset oppivat kiusaamisen jalon taidon.
Kyllä, mä oon se palstapahis, joka ilmoittelee ylläpitoon aina pahimpia ylilyöntejä. tänäänkin oon BB-ketjusta jo muutaman ilmoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut, enkä katso. Mutta onko siellä taas kaikki kiintiöt täytetty?
- peppuhinurihomo
- rekkalespo
- tr an su
- nee ke ri
- jeesushippi
- kehopositiivari?
Ainakin homo ja lesbo löytyy ohjelmasta sekä m u l a t ti
Tässä on taas kommentti, joka kertoo tyhjentävästi kirjoittajasta itsestään ja hänen typeristä ajatuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin, että et katsokaan. Toivottavasti muutkin sinunlaisesi taunot seuraavat esimerkkiäsi. Byeeeeeee!
Niin, bb onkin laatuviihdettä kaltaisillesi älyköille joten "taunot" pysykööt pois;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut, enkä katso. Mutta onko siellä taas kaikki kiintiöt täytetty?
- peppuhinurihomo
- rekkalespo
- tr an su
- nee ke ri
- jeesushippi
- kehopositiivari?
Ainakin homo ja lesbo löytyy ohjelmasta sekä m u l a t ti
Tässä on taas kommentti, joka kertoo tyhjentävästi kirjoittajasta itsestään ja hänen typeristä ajatuksistaan.
Niin, aivan oikeat nimitykset kyseisille henkilöille..ongelma?
No jooh, kyllähän tämä vähän pahalta nyt vaikuttaa. Heti tuli fiilis että #lategate oli käsikirjoitettu juttu. Ei voi olla niin tärkeää erottua toisesta Laurasta olemalla Late, ja sitten heti perään marssii taloon reippaampi tyyppi joka esittelee itsensä suoraan Latena. Liian iso sattuma.
Minua kyllä kiinnostaa tämä 8 lapsen äiti joka on lähtenyt seurakunnastaan. Toivottavasti hänen tarinasta saadaan lisää selville.
Kuonaa koko ohjelma. Paras kun ei kukaan teistä sitä katsoisi. Oikeasti, kuukausitolkulla pitää taas kuunnella näitä "nyt kytätään" -mainoksia taviksista, jotka eivät ohjelman ulkopuolella tavallisessa arjessaan kiinnostaisi yhtään ketään.
Ja varsin läpinäkyvää keitä tuotanto on pyytänyt tonne. Eivät ole edes itse hakeneet. Tämä jos mikä vasta onkin vastakkainasettelua ja kaivamalla kaivetaan kansa solvaamaan että voidaan sitten pöyristyä. Sit reppanat luulevat olevansa julkkiksia ja julistavansa tasa-arvoa vaikka ovat pelinappuloita hävyttömässä pelissä.
Tämä kun näille tikotokkaajille selviää myöhemmin käy tarinat.
Kappas oli siellä nuorekas weetee yyhookin🤣
Vierailija kirjoitti:
Kappas oli siellä nuorekas weetee yyhookin🤣
Jep ja minä koen epätarasa-arvoa työelämässä kun olen nätti nainen🤦♀️
Nuo molemmat kyllä ovat jääneet mieleen. Sitten eräällä kaudella oli Mira, joka kertoi ihan kaikki asiansa ( oli muistaakseni parturi-kampaaja).