Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä saisi helpoiten kasaan 2000€?

Vierailija
06.09.2021 |

Säästöliekki on jo otettu käyttöön ja saan jemmattua n 150€/kk ihan vaan pienillä nipistyksillä menoista. Mutta sen lisäksi pitäisi saada pientä tuloa.
Isoja kuluja tulossa ensi vuodelle ja pitäisi maaliskuuhun mennessä kerryttää tuo 2000€. Laitan toki kaiken mahdollisen myyntiin, mutta olisiko jotain vinkkiä, millä saisi pientä lisätienestiä? Itseäni en myy, osaamistani ehkä, mutta ei kukaan kuitenkaan osta.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniä keräämällä. Tosin saa siinä töitä tehdä.

Vierailija
2/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tekisin mielelläni, mutta mikä taho ostaa sieniä Pirkanmaalla, minne niitä voisi yrittää myydä? 

Vierailija
4/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Olen jo. 

Vierailija
5/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytä nettikyselyjä, kerää pulloja...

Vierailija
6/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tekisin mielelläni, mutta mikä taho ostaa sieniä Pirkanmaalla, minne niitä voisi yrittää myydä? 

Paikallisen fb-ryhmän kautta? Torilla?

Vierailija
7/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kokeilen tuota paikallista fb- kirppistä. Mutta rehellisesti sanoen, olen töissäkin, joten aikaa sienestää on vain 1-2h päivässä ja sadepäivinä ei tuota kannata harrastaa (kun sienet kerää veden itseensä ja vaativat enemmän kuivattelua ennen myyntiä). 

Vierailija
8/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jotain extrakeikkaa

Siivous

Ravintolat

Jne

Vierailija
9/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma olis itellä, pitäis säästää että sais kaikki luottokortin nollille ja lainat maksettua pois. Palkka yleensä niin pieni (provisiopalkka osa-aikatyössä), että  satasenkin siirtäminen sivuun kuussa tekee tiukkaa. Torille ja fb-kirppiksille pitäis laittaa jotain myytävää taas, onnistuin kesäksi saamaan käyttörahaa myymällä muutamia vähän arvokkaampia keräilyjuttuja. Tsemppiä sulle!

Vierailija
10/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kokeilen tuota paikallista fb- kirppistä. Mutta rehellisesti sanoen, olen töissäkin, joten aikaa sienestää on vain 1-2h päivässä ja sadepäivinä ei tuota kannata harrastaa (kun sienet kerää veden itseensä ja vaativat enemmän kuivattelua ennen myyntiä). 

Viikonloppuisin on aikaa vaikka kuinka. Arkisin on 8 tuntia työ, 8 tuntia unta. Jää vielä 8 tuntia käytettäväksi. Siitä voi ainakin puolet kerätä sieniä.

Vierailija
11/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytä nettikyselyjä, kerää pulloja...

Nettikyselyillä ei oikeasti tienaa juuri mitään. Kyselyitä pitäisi olla täytettäväksi kymmenittäin päivässä ja kun aikaa niiden täyttämiseen on 2h päivässä (koska käyn töissäkin) niin ei se muutama euro tunnissa kannata. 

Vierailija
12/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuisin on aikaa vaikka kuinka. Arkisin on 8 tuntia työ, 8 tuntia unta. Jää vielä 8 tuntia käytettäväksi. Siitä voi ainakin puolet kerätä sieniä.

Viikonloput on käytettävä kaikkien muiden myyntien hoitamiseen. Mun on myytävä kirppiskamaa vähintään 100€lla kuukaudessa. Sitä paitsi minulla on perhekin. 

Vierailija
13/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustat hierontafirman.

Vierailija
14/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuuhun mennessä 2t? Hassua miten erilaisia olemme, minä laskin että maaliskuuhun mennessä saan n 10t säästöön tätä tahtia.

Vierailija
15/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ilmoituksen seksitreffit sivustolle ja levität jalkojasi 10-20 kertaa iästä ja ulkonäöstä riippuen.

Vierailija
16/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma olis itellä, pitäis säästää että sais kaikki luottokortin nollille ja lainat maksettua pois. Palkka yleensä niin pieni (provisiopalkka osa-aikatyössä), että  satasenkin siirtäminen sivuun kuussa tekee tiukkaa. Torille ja fb-kirppiksille pitäis laittaa jotain myytävää taas, onnistuin kesäksi saamaan käyttörahaa myymällä muutamia vähän arvokkaampia keräilyjuttuja. Tsemppiä sulle!

Olen käynyt läpi mm myytäviä muumimukeja nyt. Kyllä niistä jokusen satkun saa, mutta 2000€ puoleen vuoteen on tiukka tavoite. Ongelmia tuottaa nyt se että kaikki isot menot kasautuvat 3kk välille. Joulu, lapsella vanhojenpäivä ja pakollinen remppa. Olen säästänyt jo 2000€, mutta kun tarvitaan vielä toinen mokoma. Eikä oikeastaan helpota sekään että mm vakuutukset ym ajoittaiset maksut osuu tuohon alkuvuoteen. 

Vierailija
17/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat ilmoituksen seksitreffit sivustolle ja levität jalkojasi 10-20 kertaa iästä ja ulkonäöstä riippuen.

Tai etsit yhden varatun ukkomiehen, jonka kanssa aloitat tapailun, mutta toki maksua vastaan. Olis ehkä helpompaa henkisesti kuin 10-20 eri ukkoa. Tai en tiedä.

Vierailija
18/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu opiskelemaan ja nosta opintolainaa.

Vierailija
19/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä leipää saa myydä torilla, ei tarvitse mitään hygieniatarkastuksia, kun koti ei ole elintarviketehdas.

'Tästä oli joskus artikkeli jossain. Esimerkkinä oli pariskunta, ja vaimo oli jäänyt työttömäksi. Miehellä työn vuoksi pakettiauto. Vaimo leipoi sämpylöitä pakkaseen koko viikon. Viikonloppuna ajoivat 100 km Turkuun torille myymään, paku täynnä sämpyläpusseja. Hyvin kannatti.

Vierailija
20/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Huonosti palkattuja paskahommia tekemällä aika valitettavan monikin suomalainen saa säästää aika kauan, että jää 2000 ylimääräistä. Neuvosi on siis syvältä ja poikittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi