Kuka olet oikesti ja ketä esität palstalla
Esimerkiksi:
Olen 35-vuotias yh ja esitän 20-vuotiasta kaunotarta.
Tai...
Olen 16-vuotias teinipoika ja esitän 30-vuotiasta naista.
Kaikkihan me tiedämme, että suurin osa palstan hahmoista on fiktiivisiä. Kertokaa siis nyymisti totuus :)
Kommentit (34)
Olen oikeasti juuri se, joka olen palstallakin (tyhmiä kyselevä ja epäkorrekteja mielipiteitä omaava). Oikeassa elämässä taas yliopistotutkija, jonka kaikki luulevat olevan hyvinkin fiksu ja hyvätapainen. :D Esitän siis pikemminkin oikeassa elämässä, en täällä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:08"]
M40 on itseasiassa jo 41v täyttänyt, töissäkäyvä, satunnaisesti liha syvä, heteromies. En jaksa esittää mitään mitä en olisi. M40
[/quote] Tuletko koskaan ajatelleeksi, että tuo M nimimerkkisi edessä saattaa saada jotkin palstailijat syvän panetuksen valtaan äkkiarvaamatta? :P
Olen yksi läskivihaajista, vaikken oikeasti piittaa pätkääkään, kuka on minkäkin kokoinen. En tosin aloituksia tee, mutta ilmestyn ilmoittamaan mittani ja saan itsetunto-pönkitystä, kun mittani saavat aikaan läyhäyksen "in your dreams" :)
Esitän kilttiä mutta oikeasti olen sadistinen misogyynia.
Oon parikymppinen kaunotar ja esitän usein elämäänsä kyllästynyttä, rupsahtanutta keski-ikäistä känttyä, joka kateellisena haukkuu nuoria naisia...;D Johtuu siitä että yks käntty kiusas mua, jotain kostoa siis...
Olen täysin oma itseni, mutta joskus muutan ikää 1-2 vuotta. Joskus taas kirjoitan kuin olisin vielä samassa tilanteessa kuin pari vuotta sitten, kun en halua kirjoittaa menneessä muodossa. Silloin kun kyse on jostakin harvinaisesta asiasta, jota ihmiset yleensä epäilevät tai kyseenalaistavat jonkun olleen/ tehneen ym. Tuntuu, että silloin se on vakuuttavampaa.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:08"]
M40 on itseasiassa jo 41v täyttänyt, töissäkäyvä, satunnaisesti liha syvä, heteromies. En jaksa esittää mitään mitä en olisi. M40
[/quote] Tuletko koskaan ajatelleeksi, että tuo M nimimerkkisi edessä saattaa saada jotkin palstailijat syvän panetuksen valtaan äkkiarvaamatta? :P
[/quote]
Väsynyt ja virttynyt kotiäiti esittää himokasta nuorta blondia?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:30"]
Olen 22-vuotias hotellin vastaanottovirkailija. Esitän hauskaa.
[/quote] Saanko kysyä, että mistä päin Suomea olet? ;)
[/quote]
Keski-Suomi ;)))
En vaivaudu esittämään mitään, kirjoittelen vain mielipiteeni ja sillä siisti. Jos henkilökohtainen kokemus antaa asiaan jotain lisäarvoa, esitän sen, mutta saatan pikkuisen muokata jotain vähäpätöistä yksityiskohtaa vähentääkseni tunnistettavuuden mahdollisuutta. Esim. asuinpaikkaa vähän sinnepäin, tai ikää 1-2 vuotta suuntaan tai toiseen, ei kuitenkaan vuosikymmeniä. On tasan samantekevää, mitä muut anonyymit ajattelevat minusta täällä, joten miksi esittäisin yhtään mitään.
En esitä oikeastaan ketään, mutta olen utelias erilaisista aiheista, joten saatan esimerkiksi aloittaa jonkin kysymysaiheen sellaisesta näkökulmasta, että olisin itsekin naimisissa (en oikeasti ole). En jaksa aina turhaan selostaa, että en itse ole sitä ja tätä, vaan olen vain aiheesta kiinnostunut. Helposti menisi keskustelu sellaiseksi vänkäämiseksi, että miksi minua ylipäätään kiinnostaa tällainen aihe tms.
Olen Äiti yli 30v.Puhun paljon asiaa ja pyrin siihen ,että kaikilla olisi hyvä olla täällä palstalla.Aika vähän tulee tehtyä aloituksia ja pohdin sitä mitkä aloitukset ovat rakentamassa ihmisten hyvinvointia.
Olen 39-vuotias kahden lapsen äiti. Asun Lontoossa ja olen sairaanhoitaja.
En mainitse asuinpaikkaani vaan esitän asuvani Suomessa.
Olen 26 v. urheilullinen, lapseton sinkku ja esitän välillä suurperheen ylipainoista äitiä. Vastustan palstalla homoja ja kiihkoilen täysimetyksen puolesta.