Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet oikesti ja ketä esität palstalla

Vierailija
13.10.2014 |

Esimerkiksi: 

Olen 35-vuotias yh ja esitän 20-vuotiasta kaunotarta.

Tai...

Olen 16-vuotias teinipoika ja esitän 30-vuotiasta naista.

Kaikkihan me tiedämme, että suurin osa palstan hahmoista on fiktiivisiä. Kertokaa siis nyymisti totuus :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:27"]

Olen oikeasti Bratwurst-Strudelin kreivitär ja elän 72-huoneisessa linnassa, johon ihana kreivini toi minut sieltä  kauheasta Suomesta. Täällä esitän olevani hiukan juoppoontunut työtön merkantti ja asuvani kaupungin yksiössä Järvenpään Jampassa.

[/quote]

Heeei, täällähän on muitakin aatelisia! Haluaisitko tulla kanssani tutustumaan nähtävyyksiin Suomen Turussa? Minulla on siellä pieni linna residenssinäni...

t. Turun Arkkiherttua

Vierailija
2/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen oma itseni, ja välillä olen todella raju lassukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä ketään 

Vierailija
4/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta persoonallisuutta, ihan niinkuin irl

Vierailija
5/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma itseni, tosin välillä muokkaan vähän yksityiskohtia, eli sanon vaikka olevani 2 vuotta vanhempi kuin oikeasti olen, jotta ei tunnistettaisi. Ja joskus vastaan vähän provoilevasti, vaikka en oikeasti olisikaan sitä mieltä.

Vierailija
6/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v mies ja esitän usein teinikyssäreitä.

Vierailija
7/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:21"]Olen oma itseni, tosin välillä muokkaan vähän yksityiskohtia, eli sanon vaikka olevani 2 vuotta vanhempi kuin oikeasti olen, jotta ei tunnistettaisi. Ja joskus vastaan vähän provoilevasti, vaikka en oikeasti olisikaan sitä mieltä.
[/quote] samoin.

Vierailija
8/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti Bratwurst-Strudelin kreivitär ja elän 72-huoneisessa linnassa, johon ihana kreivini toi minut sieltä  kauheasta Suomesta. Täällä esitän olevani hiukan juoppoontunut työtön merkantti ja asuvani kaupungin yksiössä Järvenpään Jampassa.

Vierailija
9/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:21"]

Olen oma itseni, tosin välillä muokkaan vähän yksityiskohtia, eli sanon vaikka olevani 2 vuotta vanhempi kuin oikeasti olen, jotta ei tunnistettaisi. Ja joskus vastaan vähän provoilevasti, vaikka en oikeasti olisikaan sitä mieltä.

[/quote]

Sama. Mulla on välillä veljiä enemmän kuin on tai lisään itselleni siskon, jota ei ole, tai lisään lapsia. Joskus puhun äidistäni kuin elossa olevasta, vaikka äiti on kuollut jo vuosia sitten. Ammattiani muutan välillä, todellisuudessa olen amk-insinööri, mutta välillä väitän olevani DI ja välillä ammattikoulun käynyt, tilanteen mukaan. Kotoisin olen joltain paikkakunnalta, missä olen joskus asunut, näin siksi, etten jää kiinni siitä etten tunne paikkaa ollenkaan. Joskus olen kysynyt hyviä vinkkejä vaikkapa ruokapaikoista ensi perjantaille, vaikka ollaan menossa tosiasiassa seuraavan viikon lauantaina. 

Vierailija
10/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän köyhää mielenterveysongelmaista opiskelijaa. Oikeasti työskentelen Kiinan valtiolle. Urkin tietoja ja teen tutkimusta Suomen kansalaisista.

Vierailija
11/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias hotellin vastaanottovirkailija. Esitän hauskaa.

Vierailija
12/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:28"]

Esitän köyhää mielenterveysongelmaista opiskelijaa. Oikeasti työskentelen Kiinan valtiolle. Urkin tietoja ja teen tutkimusta Suomen kansalaisista.

[/quote]

Niin paitsi,et toisin päin... Eli oot oikeest se mielenterveyspotilas opiskelija mut esität sitä muuta

Vierailija
13/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä esittää jotain muuta kuin olen, edes anonyymisti. Tällä palstalla riittää keksittyjä ja varmaan aitojakin hulluja joka lähtöön, olen tarpeeksi erikoinen ihan omana itsenäni.

Vierailija
14/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16-vuotias teinityttö ja niin olen täällä kirjoitellutkin. Allekirjoitan suurimman osan viesteistäni, mutta osasta jätän nimimerkkini pois ja saatan lisätä muutaman vuoden ikää lisää, koska "ei 16-vuotias voi kirjoittaa noin/olla totamieltä/provooo ei tällä palstalla pyöri 16-vuotiaita!!".

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
15/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40 on itseasiassa jo 41v täyttänyt, töissäkäyvä, satunnaisesti liha syvä, heteromies. En jaksa esittää mitään mitä en olisi. M40

Vierailija
16/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kim Jong-un ja esitän mustatukkaista muumipeikkoa.

Vierailija
17/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:11"]

Olen Kim Jong-un ja esitän mustatukkaista muumipeikkoa.

[/quote]

Mutta täällä palstalla siis esitän vaihtelevasti erilaisia hahmoja. Terv. Jong-un

Vierailija
18/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10 päivän ikäisen vauvan äiti, mutta esitän kovinkin kokenutta ja asiantuntevaa äiti-ihmistä.

Vierailija
19/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:28"]

[/quote]

Niin paitsi,et toisin päin... Eli oot oikeest se mielenterveyspotilas opiskelija mut esität sitä muuta

[/quote]

Kyllä kaikki nyt varmaankin ymmärsivät ironian, ei sitä tarvitse selittää..

Ja minä esitän ylimielistä, vaikka olenkin besserwisser

Vierailija
20/34 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:30"]

Olen 22-vuotias hotellin vastaanottovirkailija. Esitän hauskaa.

[/quote] Saanko kysyä, että mistä päin Suomea olet? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi