Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tise kokemuksia

Wondering
05.09.2021 |

Oon aiemmin käyttänyt zadaata, mutta kun siellä ei oo vaatteet menneet kaupan ja tiseä mainostetaan koko ajan niin haluaisin kokeilla sitä. Mietin vaan, että miten myyminen esim. pakettien lähettäminen ja rahojen siirto toimii tisessä. Zadaassa kun kaikki menee sovelluksen itsensä kautta. Entä meneekö tisessä osa myytyjen tuotteiden tuotoista tiselle niin kuin zadaassa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Kiinnostais kans kokemukset. Missä sovelluksessa jengi nykyään myy vaatteita ja asusteita?

Vierailija
2/30 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up! Itseä kiinnostaisi tilata ruotsalaisilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää on jo vanha keskustelu niin vastaan silti, jos joku muu sais tietoa! Tisessä voi ostaa myös sovelluksen kautta samaan tapaan kuin zadaassa jolloin maksu ja postitus menee tisen kautta. Tisessä voi kuitenkin myös vapaasti chattailla muiden käyttäjien kautta jolloin esim chatin kautta voi sopia muusta maksutavasta kuten mobilepaysta ja tilisiirrosta, mitä jotkut käyttäjät suosivat. Monilla käyttäjillä lukee suoraan tilin biossa mitä maksutapaa suosivat. Tisen maksutapaa käyttäessä pieni summa menee tiselle. Summa on kuitenkin paljon pienempi kuin zadaassa. Itse olen myynyt vaatteita lähinnä 2-10 euron hintaan ja tällöin tiselle menevä osuus on 20 senttiä. En sitten tiedä kasvaako osuus isommissa summissa. Oon kuitenkin tykännyt kovasti tisestä juuri tuon takia! On helpompi myydä kun tuotteet voi hinnoitella hieman alemmaksi, kun sovellukselle menevä osuus ei ole niin suuri vaan suurin osa rahoista tulee itselle.

Vierailija
4/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tisse?

Vierailija
5/30 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle!

Voisitkohan auttaa tässäkin: miten ostan Tisessä Tanskasta tai Norjasta Suomeen? En vain tajua. Ruotsista ostaminen näyttäisi onnistuvan. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että ostaminen kaikista maista onnistuu! Kun teen tarjouksen, äppi ei anna mennä eteenpäin, infoksi tulee "emme voi vielä lähettää tähän maahan". ??? Kuitenkin olen tosiaan ymmärtänyt, että tämä onnistuu! Vai mitä ilmeisemminkö olen ymmärtänyt väärin?

Vierailija
6/30 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tää on jo vanha keskustelu niin vastaan silti, jos joku muu sais tietoa! Tisessä voi ostaa myös sovelluksen kautta samaan tapaan kuin zadaassa jolloin maksu ja postitus menee tisen kautta. Tisessä voi kuitenkin myös vapaasti chattailla muiden käyttäjien kautta jolloin esim chatin kautta voi sopia muusta maksutavasta kuten mobilepaysta ja tilisiirrosta, mitä jotkut käyttäjät suosivat. Monilla käyttäjillä lukee suoraan tilin biossa mitä maksutapaa suosivat. Tisen maksutapaa käyttäessä pieni summa menee tiselle. Summa on kuitenkin paljon pienempi kuin zadaassa. Itse olen myynyt vaatteita lähinnä 2-10 euron hintaan ja tällöin tiselle menevä osuus on 20 senttiä. En sitten tiedä kasvaako osuus isommissa summissa. Oon kuitenkin tykännyt kovasti tisestä juuri tuon takia! On helpompi myydä kun tuotteet voi hinnoitella hieman alemmaksi, kun sovellukselle menevä osuus ei ole niin suuri vaan suurin osa rahoista tulee itselle.

Siis kiitos sinulle! 😊

Vierailija
7/30 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä, mut onko tosiaan niin, ettei pakettiin tarvii laittaa mitään muutaku se koodi??

Vierailija
9/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tise on myyjän kannalta aivan sysihuono, saat lähettää ostajalle sovitukseen vaatteita ja jos hän päättää että nyt ei olekaan tähän varaa tai ei muuten istu päälle, hän voi palauttaa tuotteen, joka on aktiivisesta myyntiajasta pois myyjän piikkiin. Eli maksu tulee tilille vasta, kun olet vienyt paketin postiin, ostajalla on viikko aikaa noutaa se ja tämän jälkeen vielä 24h aikaa miettiä, ostaako tuotteen. Siis 8 päivää tuotteesi voi seilata pitkin Suomea, ilman että tiedät, saatko siitä edes rahaa? Ja jos ostaja päättää ottaa tuotteen, menee rahan toimituksessa vielä 2-3 päivää. Ainiin, ja tise ottaa tästä mahtavasta palvelusta vielä 3-7% provisiota itselleen. Siis myyjän ansioista, vaikka tämä systeemi palvelee ainoastaan ostajaa.

Itse olen löytänyt ostajia kyllä torista ja facebookistakin, ja mielummin todistan heille luotettavuuteni kuin käytän tällaista surkeaa palvelua. Tisessä ei liiku tavara myös lainkaan, ihmiset tykkäilee julkaisuista, mutta sillä välin kun tein normikirppiskaupoilla 670e, tisen kautta meni yksi tuote, josta 9e meni tiselle. Sitäkin enemmän vaivaa siitä seurasi, kaksi ostajaa ei edes hakenut lähettämääni pakettia vaan tuhlasi aikaani ihan huvikseen. Eihän kirppiskaupoilla ole mitään sovitus/palautusoikeutta, ellei tuote oikeasti ole viallinen??

Vierailija
10/30 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tise on teinien suosiossa

Vierailija
11/30 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ilmaset toimitukset eli kantsii mennä ostoksille tiseen!

Vierailija
12/30 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Kiinnostais kans kokemukset. Missä sovelluksessa jengi nykyään myy vaatteita ja asusteita?

"Jengi" ... tirsk

Vierailija
13/30 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanut myyntiin tiseen n. 50 eri vaatetta, josta oon tisen kautta myynyt 3 ja muutaman esim. Facen marketplacen kautta. Tuntuu että myynti-ilmoista lähinnä tykkäillään, mutta ei varsinaisesti olla ostohousut jalassa

Vierailija
14/30 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajan paratiisi!

Vierailija
15/30 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/30 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhden puseron Tisestä ja ihan hyvin meni. Musta on hyvä, että Tise pitää rahat varattuna eikä anna niitä heti myyjälle. Näin tiedän että myyjän on pakko lähettää tuotteet jos haluaa rahaa.

Vierailija
17/30 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tisessä toimii toimitus, pitääkö postikulut maksaa itse jos ostaa tai myy?

Vierailija
18/30 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostaja maksaa postikulut,

Vierailija
19/30 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa

Vierailija
20/30 |