Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tise kokemuksia

Wondering
05.09.2021 |

Oon aiemmin käyttänyt zadaata, mutta kun siellä ei oo vaatteet menneet kaupan ja tiseä mainostetaan koko ajan niin haluaisin kokeilla sitä. Mietin vaan, että miten myyminen esim. pakettien lähettäminen ja rahojen siirto toimii tisessä. Zadaassa kun kaikki menee sovelluksen itsensä kautta. Entä meneekö tisessä osa myytyjen tuotteiden tuotoista tiselle niin kuin zadaassa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ja toiminnot sen mukaisia eli luokattomia eikä Tise oikeasti ota mistään mitään vastuuta. Toistuvia ongelmia pakettien häviämisestä, huonoja tai epätosia kuvauksia ja palaute tehtävä tyyliin kahdessa tunnissa, että Tise käynnistää toimia. Teineille hyvin piilomarkkinoitu jossain tiktokissa ja hypettävät tällaisten paskaehtojen kans paremmasta tietämättä

Vierailija
22/30 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tisessä toimii se paketin lähettäminen?

Vierailija
24/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ku peruin ostotarjouksen nii kauankoha menee että rahat palautuu tilille?

Vierailija
25/30 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei multaki rahat ku joku hylkäs mun tarjouksen enkä oo vastaanottanu ees mun myydyst vaatteest rahoja:) paska paikka

Vierailija
26/30 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen vähän myöhässä, mutta pystynkö ostamaan ruotsista tisen maksutavalla, vaikka valuutta on eri? Haluaisin ostaa, mutta en tiedä miten maksaminen onnistuisi.. Eli toimiiko se vain sillä tisen maksutavalla ja sitten tise vaihtaa sen valuutan vai mitenkä se onnistuu🤔

Vierailija
27/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin vasta Tisen käytön, koska Vintedissä oli ongelmia kuvien lisäämisen kanssa. Noh..en kerennyt myydä mitään vielä kellekkään, vaikka ilmotuksia olin laittanu parisenkymmentä. Mulla oli ongelmia saada kuvia lisättyä Tiseen puhelimella, koska osa kuvasta työnty väkisin rajauksen ulkopuolelle, joten päätin yrittää kirjautua tililleni tietokoneella. Siitä alkoivat ongelmat. En päässyt kirjautumaan sisään ja sovellus väitti mua botiksi. Parin yrityksen jälkeen koko tili lukittiin. Otin yhteyttä heidän asiakaspalveluun, eikä sieltä ole kuulunut mitään. Pelkään, että joku ostaa multa tuotteen, enkä pysty lähettämään sitä, koska en pääse mun tilille. Tulen poistamaan myynti-ilmotukset ja koko tilin heti ku tää härdelli selviää. 

Vierailija
28/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä samaa tällähetkellä, tuliko sulle ikinä rahat takaisin?

Vierailija
29/30 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kun kelaa aikaa eteenpäin, Tisen asiakaspalvelu on muuttunut täysin. Toisin sanoen, sitä ei ole.

Koin ongelmallisen tapauksen postin lähettämisent kanssa josta otin tiseen yhteyttä. Minulle vastaa AI joka kertoo, että "Tise hoitaa homman." Odoteltuani pitkään, mitään ei tapahdu ja paketti palautuu myyjälle.

Kysyn uudelleen tiseltä, mitä pitää tehdä? "Sinun olisi pitänyt tehdtä näin!" josta keskustely päättyy, eikä ongelma taaskaan ratkea.

Kolmannella kerralla otin yhteyttä liittyen nyt koko tapahtumaan, josta jälleen AI vastataa "otamme sinuun pian yhteyttä sähköpostilla" mitä ei ikinä tapahdu ja keskustelu katkeaa jo kolmatta kertaa ennen aikaisesti.

Minä ja myyjä olemme molemmat menettäneet rahaa tapauksen ohessa Matkahuollon palveluihin Tisen ottamatta vastuuta. Myöskään en ole kertaakaan kahden viikon aikana saanut kontaktia kehenkään TIsen ihmiseen tai muuhunkaan. Heillä on vain ja ainoastaan rikkinäinen AI käytössä, ei sähköpostia, ei palautejärjestelmää eikä ketään ihmistä töissä kahteen viikkoon.

Olen päättänyt myydä myytäväni ja siirtyä Toriin tai Vintediin. Ainakin torissa on yhä ihmisiä asiakaspalvelussa <3

Vierailija
30/30 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman kun kelaa aikaa eteenpäin, Tisen asiakaspalvelu on muuttunut täysin. Toisin sanoen, sitä ei ole.

(Hui mitkä välit, sori) Halusin vielä lisätä sen, että olen soittanut Matkahuollolle aiheesta, ja he eivät voi tehdä muuta kuin postipalvelunsa. Ohjeistivat OTTAMAAN TISEE YHTEYTTÄ. XDXDXDXDDDXDDDDDDXXXX

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi