Vierailija

?

• ylös 1
  • alas 3

Sivut

Kommentit (54)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tottakai. Kermaa pekonia kananmunia valkosipuli sitruuna pippuria. Basilikaa päälle.

• ylös 4
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En koska en ole läski

Mitä helvettiä läskisyys tähän kuuluu.

Pienen määrän kermaa voi käyttää rasvaksi ja maun antajaksi joihinkin ruokiin, silloin tällöin.

Ei kai kukaan syö joka ikinen päivä jotain kermalla terästettyä ruokaa.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska en ole läski

Mitä helvettiä läskisyys tähän kuuluu.

Pienen määrän kermaa voi käyttää rasvaksi ja maun antajaksi joihinkin ruokiin, silloin tällöin.

Ei kai kukaan syö joka ikinen päivä jotain kermalla terästettyä ruokaa.

Kyllä vaan plösöt av-mammat syövät.

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

Minä laitan carbonaraan vaikka perunoita, jos siltä tuntuu, eikä siihen ole millään Luigilla nokan koputtamista.

• ylös 18
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä laitan carbonaraan vaikka perunoita, jos siltä tuntuu, eikä siihen ole millään Luigilla nokan koputtamista.

Tämä on kyllä paras asenne kokkailuun.

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sä voit laittaa sun pastaasi ihan mitä haluat, mutta sitten se ei ole enää Carbonaraa.

Eihän makkarakeitto ole makkarakeittoa, jos makkarat vaihtaa kalaan. Sitten se on kalakeittoa.

• ylös 19
  • alas 4
Vierailija

Teen karbonaran pirkka spagetista, 2 kananmunaa, HK:n pekonia, Valio ruokakermaa 10% ja lopuksi persiljaa päälle ja mustapippuria.

• ylös 1
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä voit laittaa sun pastaasi ihan mitä haluat, mutta sitten se ei ole enää Carbonaraa.

Eihän makkarakeitto ole makkarakeittoa, jos makkarat vaihtaa kalaan. Sitten se on kalakeittoa.

Carbonara ei ole nimisuojatuote, joten se voi tehdä muullakin kuin alkuperäisellä reseptillä. Makkaravertaus ontuu ja pahasti, koska siinä vaihdetaan pääraaka-aine. 

• ylös 9
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos tuolle linjalle mennään, niin se ”Carbon” siinä carbonarassa on mustapippuri. Eli kunhan siinä on spaghettia ja mustapippuria niin kaikki muu on ns. ”fair game.”

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Kermaa pekonia kananmunia valkosipuli sitruuna pippuria. Basilikaa päälle.

Miten ihmeessä sitruunapippuri sopii tohon ruokaan:D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.