Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut ihanan naisen

Vierailija
05.09.2021 |

joka on normaalipainoinen, savuton, juo harvoin mutta osaa rentoutuakin, ihanan aidosti välittävä luonne sopivan rempseällä huumorilla höystettynä, tykkää viettää koti-iltoja katsoen leffoja laittaen yhdessä hyvää ruokaa (tai joskus tilausruokaa), käydä kävelyllä kanssani, yhteisenä kiinnostuksen kohteena lukeminen ja tulevaisuuden haaveena matkustaminen.

Ainoa vaan, että hän on minua 5 vuotta vanhempi :( Olen itse 32v mies ja tämä nainen täytti juuri 37. Miksei täydellistä pakettia vaan voi saada? :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos mies haluaa biologisia lapsia, niin 37-vuotias nainen ensitreffeillä on siinä tapauksessa liian vanha. Ellei halua hyvin nopeasti jättää ehkäisyä. Siltikin voi olla myöhäistä tulla raskaaksi, kaikkihan eivät nuorinakaan hedelmöity/siitä.

Ja kyllä meitä on vielä paljon, joiden mielestä olisi hyvä ehtiä kunnolla tutustua, seurustella, kihlautua ja avioituakin ennen ensimmäistäkään lasta. Ja olen nainen itsekin, joten ei kannata suuttua, kerron biologisia faktoja vain.

Vierailija
22/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos mies haluaa biologisia lapsia, niin 37-vuotias nainen ensitreffeillä on siinä tapauksessa liian vanha. Ellei halua hyvin nopeasti jättää ehkäisyä. Siltikin voi olla myöhäistä tulla raskaaksi, kaikkihan eivät nuorinakaan hedelmöity/siitä.

Ja kyllä meitä on vielä paljon, joiden mielestä olisi hyvä ehtiä kunnolla tutustua, seurustella, kihlautua ja avioituakin ennen ensimmäistäkään lasta. Ja olen nainen itsekin, joten ei kannata suuttua, kerron biologisia faktoja vain.

Totta puhut. Mutta ei se nykypäivänä kovin epätavallistakaan ole että 40-vuotiaana saadaan esikoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut. Mutta ei se nykypäivänä kovin epätavallistakaan ole että 40-vuotiaana saadaan esikoinen.

Ilman lapsettomuushoitoja mahdollisuus tähän on melko teoreettinen. Hoidoillakaan ei kovin hyvä.

Vierailija
24/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen suhde, mutta se kaatui naisen mustasukkaisuuteen. Toivottavasti siellä ei käy samoin.

Vierailija
25/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sinä ap olet liian nuori. Tuollainen nainen asatsee vanhemman miehen. Pera52

Vierailija
26/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen suhde, mutta se kaatui naisen mustasukkaisuuteen. Toivottavasti siellä ei käy samoin.

Olen hyvin ap. n naisen kaltainen, mutta en matkustele. Harrastan muutakin liikuntaa, kun kävelyä. En ole mustasukkainen. Olen vähän vanhempi. En ymmärrä 5v ikäeron pitämistä ongelmana.

Vierailija
27/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsia, on 37-vuotiaan hedelmällisyys jo niin ja näin. Mutta jos et, niin mitä väliä, jos nainen on 5 vuotta vanhempi?

Vierailija
28/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Saarakin kasikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi