Olen tavannut ihanan naisen
joka on normaalipainoinen, savuton, juo harvoin mutta osaa rentoutuakin, ihanan aidosti välittävä luonne sopivan rempseällä huumorilla höystettynä, tykkää viettää koti-iltoja katsoen leffoja laittaen yhdessä hyvää ruokaa (tai joskus tilausruokaa), käydä kävelyllä kanssani, yhteisenä kiinnostuksen kohteena lukeminen ja tulevaisuuden haaveena matkustaminen.
Ainoa vaan, että hän on minua 5 vuotta vanhempi :( Olen itse 32v mies ja tämä nainen täytti juuri 37. Miksei täydellistä pakettia vaan voi saada? :(
Kommentit (28)
Mitä ajattelit että me täällä voidaan asialle tehdä? Joku vastaava 10 vuotta nuorempi tulee säälistä antamaan sulle? Ei tuu tapahtumaan.
ilmiannettu turhan sisällön vuoksi
Kuulostaa täydelliseltä. Miehet kuolevat keskimäärin naisia aikaisemmin, joten voitte kuollakin romanttisesti käsi kädessä vanhoina ja ryppyisinä.
Joop joo sulla mitään naista ole, eikä tule koskaan olemaankaan.
Ei mitään ongelmaa, senkin jonne.
mies53v
Ei, vaan oikea kysymys on, oletko sinä lopulta riittävän hyvä paketti hänelle
AP löysi mun exän, todellinen luonne paljastuu pian.
Millaisen suhteen haluat, ja pidätkö tästä ihmisestä irl...
Vai paketista?
Onko tarkoitus siis porsiakin 10v päästä?
32v miehelle 16-18v tytsy sopivin.
Mitäs jos kaikki naisetkin raakkaisivat vajaan viiden vuoden ikäeron takia muuten hyvät miehet syrjään? Kuulostaa liian hyvältä tyypiltä tuollaiselle nillittäjälle, päästä menemään.
Vierailija kirjoitti:
32v miehelle 16-18v tytsy sopivin.
No miksei ap:llä ole sellaista?
Voi ei!
Ihmiset varmaan luulee, että liikut mummosi kanssa.
Mietin että mitäköhän kaverinikin ajattelevat kun kuulevat että mulla on 5 vuotta vanhempi nainen :(
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mitäköhän kaverinikin ajattelevat kun kuulevat että mulla on 5 vuotta vanhempi nainen :(
Minullapa on kuusi vuotta vanhempi mies ja ei ole vielä kukaan sanonut mitään.
Ei h*lvetti ole todellista!? Et ole kyseistä naista edes ansainnut, anna hänen mennä ja etsiä itselleen sopiva mies. Ääliö.
Missä ongelma?
Jätit jotakin kertomatta.
Anna pakit ja etsi hoikka 5v nuorempi.
Ei mitään ongelmaa tuossa.