Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vain laastari?

Vierailija
13.10.2014 |

Menin kimppaan miehen kanssa joka erosi juuri pitkästä avioliitosta. Olimme läheisiä ja hänen lapsensa kutsui minua äitipuoleksi. Ja sitä hänelle ehdin ollakin, vein häntä päiväkotiin ja autoin hoitamaan muutenkin yhteisiä asioita miehen kotona. Parin kuukauden jälkeen mies jäi kiinni petettyään minua toisen naisen kanssa moneen otteeseen. (selvinpäin) Ero tuli, nyt mies itkee minua takaisin parin viikon perästä. Teki kuulema elämänsä virheen jne. Voiko mies rakastaa minua kuten väittää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi ja olit laastari. Nyt hän tarvitsee sellaisen uudelleen ja muisti sinut. Ukko ulkoruokintaan kasvamaan.

Vierailija
2/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä nyt näet, rakastaako, kun katsot häntä silloin kun hän niin sinulle sanoo. Ihan hyvin voi rakastaa, ei tuo välttämättä sitä tarkoita, etteikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit laastari ja ns. vaimonkorvike pitkästä liitosta juuri eronneelle miehelle, joka ei ole tottunut olemaan yksin ja tarvitsee apua lapsenhoitoon ja arjen pyörittämiseen. Mies petti, koska haluaa myös elää sitä villiä sinkkuelämää, johon ei avioliiton aikana ollut mahdollisuuksia. En usko, että mies on ollut sinuun missään vaiheessa oikeasti rakastunut, kun kerran noin lyhyen seurustelun aikana haksahti jo toisen naisen sänkyyn useampaan otteeseen.

Vierailija
4/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman aloitteesta ero tuli? Kyllä mielestäni on ihan mahdollista että mies oikeasti välittää sinusta.

Itse olen eronnut 12 v suhteesta siten, että hyppäsin suoraan uuteen avoliittoon ja samassa liitossa mennään 18:tta vuotta, joten kumman sitkeä laastari. Mutta ero tuli mun aloitteesta ja aloitin eron jo 5 vuotta aiemmin mielessäni. Joten se oli vain helpotus.

Vierailija
5/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:09"]

Kumman aloitteesta ero tuli? Kyllä mielestäni on ihan mahdollista että mies oikeasti välittää sinusta. Itse olen eronnut 12 v suhteesta siten, että hyppäsin suoraan uuteen avoliittoon ja samassa liitossa mennään 18:tta vuotta, joten kumman sitkeä laastari. Mutta ero tuli mun aloitteesta ja aloitin eron jo 5 vuotta aiemmin mielessäni. Joten se oli vain helpotus.

[/quote] Ex-vaimolla suhde ja siksi ero.

T: ap

Vierailija
6/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarilla on aikansa...
Anna mennä...

Vierailija
8/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:09"]

Kumman aloitteesta ero tuli? Kyllä mielestäni on ihan mahdollista että mies oikeasti välittää sinusta. Itse olen eronnut 12 v suhteesta siten, että hyppäsin suoraan uuteen avoliittoon ja samassa liitossa mennään 18:tta vuotta, joten kumman sitkeä laastari. Mutta ero tuli mun aloitteesta ja aloitin eron jo 5 vuotta aiemmin mielessäni. Joten se oli vain helpotus.

[/quote] Ex-vaimolla suhde ja siksi ero.

T: ap

[/quote]Mies valehtelee, hänellä itsellään oli suhde.

Vierailija
9/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla että kun miestä on petetty, niin jotenkin "hoitaa" traumaansa tekemällä samoin. Itse en kyllä jäisi katsomaan miestä noin lyhyen ajan jälkeen, mutta totta kai päätös on vaikea ja mietityttää. Tai sitten ottaisin etäisyyttä ja katsoisin onko mies oikeasti tosissaan haluamassa takaisin yhteen, sekä miettisin keinoja miten luottamus voitaisiin saada takaisin joskus.

Vierailija
10/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, unohda mies. Jos hän kohtelee sinua noin heti alkuvaiheessa, niin parempaa ei valitettavasti olet tiedossa jatkossakaan.

Olen pahoillani tilanteestasi.

Vierailija
11/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm human not a sandwitch