Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen enkä siedä huomionkipeitä naisia. Terapia ei auta

Vierailija
05.09.2021 |

Mitään varsinaista syytä en keksi miksi huomionkipeät "katsokaa mua" tyyppiset, nimenomaan naiset ärsyttää. Taaskin naisista joilla ei ole tarve huutaa toisten päälle, talloa ja kävellä yli, ottaa se huomio vaikka väkisin, ei ärsytä. No mikä tähän ärsyyntymiseen auttaa, terapiasta ei ainakaan ole ollut mitään hyötyä. Myöskin seksuaalisuuttaan jatkuvasti korostavat naiset saa silmät pyörähtämään ympäri.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtasena esimerkkinä vikmanin erikan käytös Bumtsibumissa aiheuttaa verenpaineen nousua. Vieressä istuva ellinoora taaskaan ei aiheuta mitään negatiivista tunnetta. Ap

Vierailija
2/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillehän se on reviiritaistelua, joten tottakai se ärsyttää, koska nehän on oikeasti aggressiivisia ja haluaa käytännössä hävittää kaikki muut. Ihqn terve reaktio sulla. Kannattaa kiusata vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillehän se on reviiritaistelua, joten tottakai se ärsyttää, koska nehän on oikeasti aggressiivisia ja haluaa käytännössä hävittää kaikki muut. Ihqn terve reaktio sulla. Kannattaa kiusata vastaan.

Itselläni ei ole mitään tarvetta edetä kyynärpäätaktiikalla. Mitä tuollaisille edes mahtaa. He vievät kaiken tilan ja hapen. Ap

4/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen itse olet? Oletko saman tyyppinen ja sitten ärsyttää ns. kun toinen vie huomion?

Vierailija
5/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään tarvetta edetä kyynärpäätaktiikalla. Mitä tuollaisille edes mahtaa. He vievät kaiken tilan ja hapen. Ap

Etenkin työpaikoilla tosi hankala tilanne tuollaisten kanssa.

Vierailija
6/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tekee mitä tahansa että saa olla huomion keskipisteenä

Vierailija
7/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joko ilkeämielinen asenne toisia naisia kohtaan tai sitten liikut oudoissa porukoissa. Ei minun tuttavapiirissäni ole mitään superhuomionhakuisia tai varsinkaan seksuaalisuuttaan korostavia (??) naisia riesaksi asti. Ihan yksittäisiä tapauksia tullut koko elämän varrella vastaan, joiden käytöstä voisi vähän tuon suuntaisesti ehkä luonnehtia. Miten tämä sinua ärsyttävä käytös siis konkreettisesti ilmenee? Mitä nämä ärsyttävät naiset tekevät?

Vierailija
8/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus. Olen itse huomannut, että erään tuttuni tapa flirttailla miehille ärsyttää minua valtavasti. Luulen, että tämä liittyy johonkin kouluajoilta peräisin olevaan ulkopuolisuuden tunteeseen: haluaisin itsekin olla sujuvasanainen ekstrovertti, ehkä suosittukin.

Vierailija
9/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joko ilkeämielinen asenne toisia naisia kohtaan tai sitten liikut oudoissa porukoissa. Ei minun tuttavapiirissäni ole mitään superhuomionhakuisia tai varsinkaan seksuaalisuuttaan korostavia (??) naisia riesaksi asti. Ihan yksittäisiä tapauksia tullut koko elämän varrella vastaan, joiden käytöstä voisi vähän tuon suuntaisesti ehkä luonnehtia. Miten tämä sinua ärsyttävä käytös siis konkreettisesti ilmenee? Mitä nämä ärsyttävät naiset tekevät?

Ohis, esim. työpaikan kahvipöydässä ei pääse karkuun näitä huomionhakuisia naisia jotka puhua pälättävät koko sen ajan kun joku on kuuntelemassa. Viis siitä vaikka sama tarina tulisi kerrottua useampaan kertaankin kunhan MINÄ SAAN PUHUA PUHUA PUHUA.

Vierailija
10/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta sitte.

Ei kannata pitäänardku frendejä..

Tosin nykyäänhän kaikki on.

Vierailija
11/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa koen. Minua sieppaa jo sellainen tekonaureskelu, jota useimmat naiset tekevät kun miehiä on lähellä. Tulee myötähäpeä, että mitä ihmettä nainen miksi ihmeessä esineellistät itse itsesi!

Yritän vain ajatella, että se on toisten tapa taaplata. Heiltä jää jotain hienojakin asioita ympäristöstään huomaamatta kun keskittyvät näyttelemiseen eivätkä aitoon vuorovaikutukseen. Surullisinta se on, jos lapsensa kanssa oleva äiti alkaa tekemään kiherrysnäytöstään ja lapsikin on huuli pyöreänä että mihin mun äiti katosi...

Vierailija
12/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä pitkään tarvitse keksiä. 

Haluat itsekin huomiota ja sinua ärsyttää kun muut hakevat sitä ja itse et kehtaa, mutta pelkäät kuitenkin jääväsi sitten paitsioon. 

Vierailija
13/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, esim. työpaikan kahvipöydässä ei pääse karkuun näitä huomionhakuisia naisia jotka puhua pälättävät koko sen ajan kun joku on kuuntelemassa. Viis siitä vaikka sama tarina tulisi kerrottua useampaan kertaankin kunhan MINÄ SAAN PUHUA PUHUA PUHUA.

Ehkä he vain tykkäävät jutella toisten kanssa?

Vierailija
14/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä, huvittaa vain. Pellenhän he itsestään tekevät ja jään miettimään mitä vajetta he itsessään niin voimalla yrittävät täyttää. Katsele sitä touhua kuin hyvää teatteriesitystä, komediaa.

Vierailija
15/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankohtasena esimerkkinä vikmanin erikan käytös Bumtsibumissa aiheuttaa verenpaineen nousua. Vieressä istuva ellinoora taaskaan ei aiheuta mitään negatiivista tunnetta. Ap

Näytti pahasti transulta, molemmat naiset.

Vierailija
16/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihan kaikki ihmiset ihan koko ajan, paitsi mieheni.

Että revi ap siitä.

Vierailija
17/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siis osa naisista on niin säälittäviä, että kuhan on mies, vaikka olisi todella vastnmielinenkin, niin silti jos toinen nainen lähellä niin alkaa jonkinlainen todistelu olemassaolostaan :DD mulla on ainakin raja, en ala iskemään miehiä jotka ei mua edes kiinnosta,varsinkaan esim varattuna :D osa naisista todella säälittäviä..

Vierailija
18/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlaisista ihmisistä ei vain kaikki tykkää. Itse en tykkää hiljaisesta tai rauhallisista ihmisistä, koska itse olen energinen ja puhelias.

Vierailija
19/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joutunu tollasten kanssa olemaan tekemisissä, ja usein niin että he alkaa jonkinlaiseen taisteluun. Kauniin naisen kirouksia. :S

huvittavaa, millasia keinoja osa naisista käyttää jos tuntee että toinen nainen on jonkinlainen uhka omalle olemassaololleen :D

Vierailija
20/23 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus on iltalehden mukaan yksi naisten kolmesta persoonallisuushäiriöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan