Onko täällä joku käynyt New Yorkissa noiden 11.9 iskujen jälkeen?
Kommentit (26)
Älkää eksykö sentään kirjoitti:
Mitään mohamettia ei ollut vielä olemassakaan Jeesuksen aikana .
Ei ollut New Yorkiakaan
Olen. Kävin jopa siellä iskujen muistopaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kävin jopa siellä iskujen muistopaikassa.
Ystäväni joka juoksi henkensä edestä kun ensimmäinen torni sortui toimii 911 museossa vapaaehtoisena oppaana.
Vierailija kirjoitti:
Vietimme joulun 2001 Nykissä.
Siellä haisi edelleen.
Meidän ystäväparikunta pelastui täpärästi. Toinen jäi sairaana kotiin juuri tuona aamuna. Koko työpaikkansa ihmisineen tuhoutui.
Toinen oli 300 metrin päässä ja pakeni lautalla pois.
Me oltiin Nykissä 2001 Halloween. Oltiin tarkoituksella valkattu matka niin, että päästiin näkemään se Villagen Halloween-paraati. Pari päivää ennen tultiin ja yhteensä kaksi viikkoa oltiin. Lentoliput oli ostettu ja kaikki sovittu kun tornit otti osumaa. Kaveri jonka luokse oltiin menossa oli töissä etelä-Manhattanilla (ei kuitenkaan WTC:ssa), aika pitkään saatiin odotella tietoa että oli ok. Oli ollut jossain asiakastapaamisessa keski-Manhattanilla joten ei ollut itse todistanut mitään, ja sitten nalkissa kun ei päässyt kotiinsa ja puhelimet ei toimineet. Asui Staten Islandilla, siellä sitten asuttiin kaksi viikkoa ja ajeltiin lautalla Manhattanille katselemaan nähtävyyksiä. Turisteja oli todella vähän, ja raunot savusivat. Koko etelä-Manhattan haisi omituiselta palaneelta, ja Battery Park oli täynnä sotilaita. Hyvä reissu oli, kaikki olivat kauhean kiitollisia että oltiin siellä ja todella ystävällisiä.
Joo . Ollaan ja mennään . Siis yleisesti se on päivämäärä ensin sitten kuukausi . Niin paratiisissa ei ikävä kyllä raiskata ketään eikä tehdä pahaa että ehkä vääriä opetuksia sitten.
Aika ennen 9/11 tuntuu nyt niin mukavalta ja turvalliselta. Kaikilla oli positiivisia odotuksia elämältään.