Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku käynyt New Yorkissa noiden 11.9 iskujen jälkeen?

Vierailija
05.09.2021 |

Miten on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Siellä käynyt satoja miljoonia turisteja.

Vierailija
2/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, olen..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen käynyt.

Vuosittain joko Halloweenina tai joulukuussa viikoksi. 2001 jäi välistä.

Vierailija
4/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo 11.9 on?

Päivämäärään kirjoitetaan näin 9.11.

Saatanan tollo, et edes osaa kirjoittaa.

Vierailija
5/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme joulun 2001 Nykissä.

Siellä haisi edelleen.

Meidän ystäväparikunta pelastui täpärästi. Toinen jäi sairaana kotiin juuri tuona aamuna. Koko työpaikkansa ihmisineen tuhoutui.

Toinen oli 300 metrin päässä ja pakeni lautalla pois.

Vierailija
6/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ennen iskuja ja niiden jälkeen. Olen ennen iskuja käynyt myös WTC:ssä.

Mitä sitten?

Vierailija
7/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, miksen olisi? Ja se on 9/11., ei 11.9.

Oletko koskaan kuullut ”nine eleven”?

Vierailija
8/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on englanniksi nine eleven.

Suomeksi päivämäärä on 11.9.

Vierailija
9/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa omatoimi matkalla. Hyvä kun selvittiin hengissä, minä en osaa englantia, mieheni joten kuten. Metrolla matkattiin jonnekkin hevon kuuseen eksymään. Minä nyrjäytin nilkkani ja onnuin mieheni peesissä. Kartta meillä oli mutta ei löydetty mitään. Haluttiin Empire State Buildingiin muttei sinnekkään päästy..onnuin kuitenkin ala-aulan wc:hen ja palattuani en meinannut löytää miestäni..huutelin häntä nimellä sitten isoon ääneen ja sain jonkun vartijan huomion. Hän ystävällisesti ohjasi minut ulos käsikynkästä pidellen. Suurin osa ajast käyskenneltiin vaan hotellin ympäristössä.

Vierailija
10/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä haisi edelleen.

Meidän ystäväparikunta pelastui täpärästi. Toinen jäi sairaana kotiin juuri tuona aamuna. Koko työpaikkansa ihmisineen tuhoutui.

Hui, todella täpärä tilanne ollut ystävilläsi. Olen nyt viime aikoina alkanut 20-vuotismuistopäivän kunniaksi lukea ja katsoa netistä dokumentteja 9/11:stä. En ollut aiemmin halunnut/jaksanut/ollut tarpeeksi kiinnostusta perehtyä yksityiskohtaisemmin tuohon tragediaan. Voin vain kuvitella, miten hirvät viimeiset hetket tuolloin aamulla ihmisillä on ollut. :( 

Vierailija
11/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kanssa omatoimi matkalla. Hyvä kun selvittiin hengissä, minä en osaa englantia, mieheni joten kuten. Metrolla matkattiin jonnekkin hevon kuuseen eksymään. Minä nyrjäytin nilkkani ja onnuin mieheni peesissä. Kartta meillä oli mutta ei löydetty mitään. Haluttiin Empire State Buildingiin muttei sinnekkään päästy..onnuin kuitenkin ala-aulan wc:hen ja palattuani en meinannut löytää miestäni..huutelin häntä nimellä sitten isoon ääneen ja sain jonkun vartijan huomion. Hän ystävällisesti ohjasi minut ulos käsikynkästä pidellen. Suurin osa ajast käyskenneltiin vaan hotellin ympäristössä.

Omatoimimatka on yhdyssana, eikö nuo yhdyssanat voisi opetella vai eikö kapasiteetti riitä, ääliö.

Vierailija
12/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä haisi edelleen.

Hui, todella täpärä tilanne ollut ystävilläsi. Olen nyt viime aikoina alkanut 20-vuotismuistopäivän kunniaksi lukea ja katsoa netistä dokumentteja 9/11:stä. En ollut aiemmin halunnut/jaksanut/ollut tarpeeksi kiinnostusta perehtyä yksityiskohtaisemmin tuohon tragediaan. Voin vain kuvitella, miten hirvät viimeiset hetket tuolloin aamulla ihmisillä on ollut. :( 

Odotettiin koko päivä tietoa heistä. Illalla myöhään tuli tän lautalle paenneen meili.

Hän oli niin shokissa, ettei osannut kirjoittaa suomea.

Vierailija
13/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

West key on myös yllätys arabeja . Tampa moskeija mikä pettymys . Vaikka Jeesus on profeetta hän on enemmän poikana. Jogabudha on profeetta mutta Jeesus on enemmän . Mooses oli profeetta mutta Jeesus on suurempi. Greater than...

Vierailija
14/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo 11.9 on?

Päivämäärään kirjoitetaan näin 9.11.

Saatanan tollo, et edes osaa kirjoittaa.

Voi kuule, ei nämä siiderivalaat kirjoittaa osaa, kunhan ölisevät omiaan.

Niin totta!

Yhdyssanat, päivämäärät ja mitä kaikkea, nämä ovat lauma ääliöitä, ei ne vaan osaa.

Ja te uskotte vakaasti, että "syyskuun 11. päivän iskut" tehtiin marraskuussa 9/11? Okei.

Vierailija
15/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen koululaitoksen helmi linjoilla.

Vierailija
16/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin uimassa kyllä sen jälkeen delfiinien kanssa . Onkohan osa tulipaloista tahallaan sytytetty siltä vaikuttaa. Rukoiltiin että Jeesus lähettää vesisateen . ❤️❤️❤️✝️✝️

Vierailija
17/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin New Yorkissa keväällä 2007, jolloin kaksoistornien raunioille rakennettiin muistomerkkiä.

Vierailija
18/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään mohamettia ei ollut vielä olemassakaan Jeesuksen aikana .

Vierailija
19/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on käyneet paitsi sinä, ap!

Vierailija
20/26 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ennen iskuja ja asunut siellä iskujen jälkeen, työpaikka sijaitsi ground zerota vastapäätä, edelleen kävin vähintään neljästi vuodessa ennen koronaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä