Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on tehdä ensin lapsi, joka joutuu jo hyvin pienenä huostaanotetuksi ja sitten tehdään sen perään vielä UUSI lapsi, joka sekin joutuu huostaan?

Vierailija
05.09.2021 |

Ei mene jakeluun tällainen lastenhankkimispolitiikka.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on aina jotain elämänhallintaongelmaa. Jotkuthan on ihan samallekin miehelle raskaana, vaikka edelliset on viety. Kai siinä halutaan sitä vauvaelämää ja sitten sen isomman lapsen kanssa ei sujukaan.

Eniten mua ihmetyttää sosiaalitoimi. Miksi aina vaan saa pukata uutta lasuasiakasta, vaikka edellistenkään hoito ei ole sujunut.

Vierailija
22/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minäkin ihmettelin aikoinaan. Sitten kaverini valaisi minua: noissa perheissä ei suunnitella lasten hankkimista, vaan se tapahtuu : ”Oho, mä oon raskaana.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu ja joillakin useampia.

Vierailija
24/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minäkin ihmettelin aikoinaan. Sitten kaverini valaisi minua: noissa perheissä ei suunnitella lasten hankkimista, vaan se tapahtuu : ”Oho, mä oon raskaana.”

Mua silti hämmentää miten voi käydä monta kertaa. Ehkäisy on ihan helppo juttu ja kohtalaisen edukaskin. Tiedon puutteestakaan ei Suomessa voi olla kysymys.

Ei Ap

Vierailija
25/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä typerin tapaus, jonka tiedän, on eräs silloin 14-vuotias tyttö, joka oli jo 8. kuukaudella raskaana, ennen kuin asia selvisi tytölle. Hän luuli vain lihoneensa noin muuten vaan. (On lihava muutenkin.) Lisäksi hän ei osannut kuvittekaan, että seksistä voi tulla paksuksi, kun ei sitä kuulemma vielä oltu käsitelty terveystiedossa. Kukaan syntyneen lapsen isovanhemmista ei ollut halukas ottamaan lasta kontolleen, joten se meni sijoitukseen. Ja eikös sama tapahtunut uudestaan kolmen vuoden päästä, 17-vuotiaana! Ja jälleen lapsi sijoitukseen! Molemmilla lapsilla on eri isä. Lasten äiti on nyt 20 ja viettää päivänsä tupakoiden ja kaljotellen. (Poltti muuten jo ensimmäisen raskauden aikana.)

Vierailija
26/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille naisille on olemassa ihan oma sanansa ...

Vierailija
27/32 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kerää elantoa lasten avulla: raskaana saa kaupungin asunnon, sitten tulee lapsilisiä ja ties mitä perheavustuksia. 

Lapsi ei useinkaan näistä rahoista hyödy, vaan saa ainoat lämpimät ateriat koulussa.

Vierailija
28/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä typerin tapaus, jonka tiedän, on eräs silloin 14-vuotias tyttö, joka oli jo 8. kuukaudella raskaana, ennen kuin asia selvisi tytölle. Hän luuli vain lihoneensa noin muuten vaan. (On lihava muutenkin.) Lisäksi hän ei osannut kuvittekaan, että seksistä voi tulla paksuksi, kun ei sitä kuulemma vielä oltu käsitelty terveystiedossa. Kukaan syntyneen lapsen isovanhemmista ei ollut halukas ottamaan lasta kontolleen, joten se meni sijoitukseen. Ja eikös sama tapahtunut uudestaan kolmen vuoden päästä, 17-vuotiaana! Ja jälleen lapsi sijoitukseen! Molemmilla lapsilla on eri isä. Lasten äiti on nyt 20 ja viettää päivänsä tupakoiden ja kaljotellen. (Poltti muuten jo ensimmäisen raskauden aikana.)

Tyhmyyttä vai lapsellisuutta?

Vierailija
29/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiotismia

Vierailija
30/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rifraf-porukkaa.

Vierailija
31/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on miehelle roskis.

Eli tyttö on aina uhri.

Päihdepiireissä naisia käytetään häikäilemättä hyväksi, eikä heiltä paljoa kysytä haluuko ne…

Vierailija
32/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä ihmiset - miehet ja naiset- tekisivät älykkyysosamäärätestit, siitä selviäisi se ainoa syy edesvastuuttomaan toimintaan: TYHMYYS joka siirtyy sukupolvelta toiselle: Nämä perheet elävät yhteiskunnan rahoilla, eivät kiinnostu koulusta, ovat työttömiä, juovat ja polttavat, makaavat sohvilla, eivätkä osaa kasvattaa aunoatakaan lasta.

Jos normalin perheen tytölle sattuu vahinko eli tulee raskaaksi, perhe ei jätä oman onnen varaan vaan sanoo: Me autamme! Sellaiset vauvat eivät ole niitä huostaan otettuja, muualle sijoitettuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän