Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurini valittaa, että ei saa laihdutettua millään

Vierailija
13.10.2014 |

No en ihmettele! 

Tässä laskin juuri, että jos viitsisi viedä ja hakea eskarilaisensa eskarista KÄVELLEN, olisi jo tämän syksyn aikana kävellyt 220km (1,2km/suunta ja tämä matka 4x päivän aikana (vieminen eskariin->kotiin->haku eskarista->kotiin) Mutta ei. Joka aamu se on autolla mentävä. 

Lisäksi jos liikkuisi tuona 4h aikana, kun lapsi eskarissa, edes 1h hikiliikuntaa, niin kyllä kilot karisivat. 

No, toiset on luotu lihaviksi ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit omiin asioihisi etkä laskisi naapurin kuvitteellista liikuntamäärää

Vierailija
2/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:27"]

Mitä jos keskittyisit omiin asioihisi etkä laskisi naapurin kuvitteellista liikuntamäärää

[/quote]

Minusta vain naurettavaa valittaa ylipainoaan, jos ei aio asialle mitään tehdä. Silkkaa laiskuutta.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on se mikä laihduttaa, liikunta vain tukee tätä. Ei tuollaiset kävelypyrähdykset auta jos vetää kaksin käsin kaikkea epäterveellistä, tai muuten vaan syömistottumukset väärät.

Vierailija
4/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ap, ei tuollaisella kävelyllä paljon mitään laihdu! Minä kävelen joka päivä koiran kanssa noin 2 h päivässä, ja ylipainoinen olen silti. 

Vierailija
5/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:30"]

Ruokavalio on se mikä laihduttaa, liikunta vain tukee tätä. Ei tuollaiset kävelypyrähdykset auta jos vetää kaksin käsin kaikkea epäterveellistä, tai muuten vaan syömistottumukset väärät.

[/quote]

No pienikin liikunta on aina hyväksi :)

-ap-

Vierailija
6/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:30"]Ruokavalio on se mikä laihduttaa, liikunta vain tukee tätä. Ei tuollaiset kävelypyrähdykset auta jos vetää kaksin käsin kaikkea epäterveellistä, tai muuten vaan syömistottumukset väärät.
[/quote]

Tämä. Mä olen laihtunut nyt kuukaudessa 7kg. Mitään muuta en ole tehnyt kuin vähentänyt syömistä. Syön enää pienen annoksen 2 kertaa päivässä ja siinä välissä en mitään. Olen ollut normaalipainoinen aina, mutta kuitenkin siellä ylärajalla.

Vierailija
7/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta, varsinkaan jos syö entiseen malliin. Että se noista sun laskelmista.

Vierailija
8/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyliikunta olisi helppoa, hakea kaupasta ne pari purkkia maitoa, käydä vauvan kanssa ulkoilemassa, juoksuttaa koiraa, viedä lapsi päiväkotiin ja hakea sieltä kävellen.

Muutenkin ihmiset on laiskistuneet ja autolla ajetaan jopa se 100metrin matka lähikauppaan 

Vierailija
9/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:30"]

[/quote]

No pienikin liikunta on aina hyväksi :)

-ap-
[/quote]

terveyden ja kunnon kannalta toki on, mutta itse en ole laihtunut vaikka käyn salilla ja jumpissa jopa 7krt/vk yhteensä ja päälle pyöräilen kaikki matkat. maistuu kato herkut ja ruoka turhan hyvin..

Vierailija
10/10 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on tietysti hyväksi, mutta ei se muutaman kilometrin kävely päivässä laihduta ketään. Pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa, mikään muu ei toimi.