Mitkä tv-sarjat haluaisit uusintana
Aloitan: Nyhjää tyhjästä, Maxwell Smart, Safiiri ja teräs, Alfred Hitchcock esittää, Komisario Morse
Kommentit (923)
Kristallikivien arvoitus
Seitsemännen tien salaisuus
Baa baa blacksheep
Magnum p.i.
Teksasilaisen Ewing Oil perheyrityksen vaiheita seuraava Dallas, jonka alkuperäiset tv-jaksot olisi toivottavasti remasteroitu 4K tasolle.
Ruusun aika! Olen tainnut yhden jakson nähdä ja pätkiä parista muusta. Tuntuu, että YLE osaa laittaa vanhoja sarjoja uudelleen näytettäväksi, mutta MTV ei näköjään siihen pysty, vaikka saisi sillä tavalla varmasti ihmisiä maksamaan maksullisenkin puolen.
Jokin Spede show alkujaan kun muutamaa vitsiä venytettiin sitten liian pitkälle näin nykyään katsottuna.
Frasier.
Kaikki muutkin toiveeni haluan nähdä normaalilta tv-kanavalta enkä mistään maksullisesta suoratoistopalvelusta.
Prisoner on kyllä aivan klassikko edelleen ja uusittiin sitten 90-luvun alussa ja olisi pitänyt tuhlata videokasetteja tuolloin tallentamiseen.
AUTOPALATSI
VUORISTOSAIRAALA
STORSTAD
Joko Marienhof on mainittu?
Safiiri ja teräs, Berlin Aleksanderplats.
Hiidenvirta! Psykologinen jännäri 80-luvulta, Norjan vuonomaisemista. Oli oikeasti pelottava.
Highlander! Siis fantasiasarja ysäriltä.
Ihan mahtava kieli poskessa tehty sarja. Enkä edes pidä fantasiasta.
400 vuotias miekkasankari toimii antiikkikauppiaana ja myy nuorempana keräämiään esineitä ja aina välillä käy kaksintaisteluita muita kuolemattomia vastaan, jotka siis kuolevat vain pään katkaisemalla. Vain yksi voi jäädä jäljelle.
Sledge Hammer
Silkkiä ja luoteja
Katuhaukka
The dinosaurs (NOT THE MAMA)
Vierailija kirjoitti:
Ruusun aika! Olen tainnut yhden jakson nähdä ja pätkiä parista muusta. Tuntuu, että YLE osaa laittaa vanhoja sarjoja uudelleen näytettäväksi, mutta MTV ei näköjään siihen pysty, vaikka saisi sillä tavalla varmasti ihmisiä maksamaan maksullisenkin puolen.
Ruusun aika oli ainakin pari kk sitten katsottavissa tubessa
Vierailija kirjoitti:
Kristallikivien arvoitus
Seitsemännen tien salaisuus
Baa baa blacksheep
Magnum p.i.
Mä muistan, et toi Seitsemännen tien salaisuus oli tosi jännä pienenä. Mikä siinä oli se juttu, en tarkemmin muista.
Hollywood beat oli hiukan naurettava Miami Vice kopio.
Kuuma piiri