Mitkä tv-sarjat haluaisit uusintana
Aloitan: Nyhjää tyhjästä, Maxwell Smart, Safiiri ja teräs, Alfred Hitchcock esittää, Komisario Morse
Kommentit (923)
Vierailija kirjoitti:
Tyttökullat!
Voi kyllä!
Melrose Place
Beverly Hills 90210 (se alkuperäinen)
Villi Pohjola
Vierailija kirjoitti:
Metsolat , Reinikainen, Blondi tuli taloon, Sydämen asilla, Lauantai tanssit( tätä juonti Heikki Hietamies tämä oli nimensä mukaisesti 70- 80 luvun tanssiohjelma , joka oli lauantaisin
), Laatikkoleikki ohjelma jota juonti Niilo Tarvajärvi, tätä en ollut luonnollisista syistä katsomassa kun en ollut olemassa olen vain kuullut vanhemmalta väeltä , sellainen mukava ohjelma on ollut.
Tämä oli vielä musta- valko kuvaa.
Sitten oli joku ihmeen ohjelma, tämäkin on joku viihde ohjelma olin kyllä jo olemassa mutta en muista nimeä, se oli hupaisa ohjrma siinä oli kolme tuomaria ja
Kolme julkkis vierasta , heille annettiin joku esine ja piti, keksiä sille esineelle uusi tarkoitus ( tämä ei siis ollut Putoukseen liittyvää eikä Vedetään Hatusta)
Vaan joku erilainen ohjelma.
No jos joku muistaisi mikä ohjelma oli kyseessä?Hovimäki sarjaan oli tarkoitus tulla nykyaika eli keksittiin autot ja vielä 30- luvun autoja kun ei löytynyt eikä materiaalia näin minä muistan , tästä uutisoineen
Että materiaalin puutteen vuoksi ei Yle TV 1 voi kuvata Hovimäki sarjaan nykyaikaa, mikä on harmi , ettei voinu kuvata eli joko nyt Joku vois kuvata , Hovimäki sarjaan jatkoa ?.
No tässäpä näitä oli , Kotimaisia ohjelmia niin viihdeohjelmia melkein kaikki olla paitsi Metsolat oli Draama sarja ( minisarja).
Metsolat ja Reinikainen on tällä hetkellä nähtävissä Yle Areenassa.
Ehdottomasti Dallas - varsinkin ensimmäiset viisi kuusi vuotta olivat aivan mahtavia. Sitten sarja kärsi siitä, että osa näyttelijöistä jätti sarjan tai kirjoitettiin ulos. Myös Falcon Crest olisi hauska nähdä uusintana. Siinäkin sarjassa tapahtui koko ajan. Nykysaippuat etenevät etanan vauhtia 1980-luvun sarjoihin verrattuna. Lisäksi 80-luvun sarjoissa vieraili filmitähtiä.
(vanha) Morse, Freaks and geeks, Dharma ja Greg, Siskoni on noita
Puhtaat valkeat lakanat, Tyttökullat
Näkymätön mies, six milliondollar man,Tarzan, taidan olla lapsellinen olen56v
China Beach - sitä ei löydä mistään :-(
Kovaa peliä Bostonissa
Dempsey&Makepeace
Videotreffit
Safiiri ja Teräs
Avaruusasema Alfa
Babylon 5
Haa, en olekaan ainoa, joka tätä mainiota espanjalaista sarjaa kaipaa! Olen toivonut yleltä monta kertaa, mutta ovat antaneet ymmärtää, ettei kukaan muu toivo...
Aletaanko pommittaa niitä yhdessä?!