Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tv-sarjat haluaisit uusintana

Vierailija
05.09.2021 |

Aloitan: Nyhjää tyhjästä, Maxwell Smart, Safiiri ja teräs, Alfred Hitchcock esittää, Komisario Morse

Kommentit (923)

Vierailija
541/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little Britain. Ihan parasta huumoria.

Ihan paras sarja.

Mutta ei taida tulla uusintana.

Liian paljon rasismia.

Perskules kun en ole rasismia huomannut, ehkä vain itseironiaa paikoitellen.

Joo, aika pahoja ne pulskat valkoiset perusbrittivalashahmot.

Vierailija
542/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen asialla (tiedän, tullut ties kuinka monta kertaa mutta silti katsoisin taas mielellään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warehouse 13, haven....

Vierailija
544/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate & Allie

Vierailija
545/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uusintoja enää, vaan uusia sarjoja ja uusia jaksoja nykyisiinkin sarjoihin. Yle esimerkiksi uusii edelleen ikivanhaa Casualtya, vaikka uusia jaksoja ja jopa kausia olisi tarjolla.

Minä kyllä katsoisin Casualtya. Olisi kiva nähdä ne kaudet, joita ei ole näytetty Suomessa. Sarja meni TV:ssä joskus 80-luvun lopulla ja ehkä 90-luvun alussa. Mutta kun sitä alettiin taas näyttää 2000-luvulla, saimme nähdä vain uusia kausia. Välissä oli monta vuotta. joita ei ole täällä nähty. Niitä ei voi ostaa myöskään.

Itse olin koulussa Casualtyn uusiin kausiin. Koronan takia esitykset jäivät tauolle. Kausi 35 näytettiin, mutta enää ei ole saatavilla. TV:ssä on uusittu tuota kautta useampaan kertaan. Eikö Yle enää osta uusia kausia?

Vierailija
546/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uusintoja enää, vaan uusia sarjoja ja uusia jaksoja nykyisiinkin sarjoihin. Yle esimerkiksi uusii edelleen ikivanhaa Casualtya, vaikka uusia jaksoja ja jopa kausia olisi tarjolla.

Minä kyllä katsoisin Casualtya. Olisi kiva nähdä ne kaudet, joita ei ole näytetty Suomessa. Sarja meni TV:ssä joskus 80-luvun lopulla ja ehkä 90-luvun alussa. Mutta kun sitä alettiin taas näyttää 2000-luvulla, saimme nähdä vain uusia kausia. Välissä oli monta vuotta. joita ei ole täällä nähty. Niitä ei voi ostaa myöskään.

Itse olin koulussa Casualtyn uusiin kausiin. Koronan takia esitykset jäivät tauolle. Kausi 35 näytettiin, mutta enää ei ole saatavilla. TV:ssä on uusittu tuota kautta useampaan kertaan. Eikö Yle enää osta uusia kausia?

Casualty kausi 35 alkaa tiistai aamuna klo 9.00 kakkosella uusintana. Varmaan kausi 36 tulee sen perään.

Vierailija
547/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Casualty kausi 35 alkaa tiistai aamuna klo 9.00 kakkosella uusintana. Varmaan kausi 36 tulee sen perään.

Tarkistin asian Yleltä ja kausi 36 tulee syyskuussa.

Vierailija
548/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täällä on jo mainittukin:

Larkinin perhe

(En muista, oliko sarja tuolla nimellä)

Vierailija
549/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenvirta, jeremy brettin näyttelemä sherlock holmes sarja

Vierailija
550/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittisarjat itselleni (ja aviomiehellenikin) ehdottomia suosikkeja. Olen todella kaivannut joskus -90-91 talvella pyörinyttä "Onnen kauppaa" (engl. nimeä en muista), onkohan ikinä uusittu...? Suursuosikki olisi myös (täällä jo mainittu) "Toinen jalka haudassa". Myös joitain vuosia sitten tullut Minun perheeni olisi kiva nähdä taas. Ja iki-ihana, uusimpia suosikkejani "Isot ja pienet" myös. Legendaariset "Huonostikäyttäytyvät miehet" ja "Paritellen" on onneksi hyllyssä.

Tuossa tuli monia omia suosikkejani 😻

Vierailija
551/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mogadorin valtiaat, Jalna.  Katsoin niitä aivan lapsena, ja haluaisin nähdä, miltä ne näyttävät nykyään.  Muistaako kukaan näitä? Sit myöhemmistä Taistelupari olis kiva nähdä vielä. 

Jalna-sarjan muistan kirjoista, niitä oli meillä lukeneet edelliset sukupolvet ja mökiltä niitä sitten löytyi ja teininä lueskelin niitä.

Vierailija
552/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Pätkä n***reinä

553/923 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenny Everett Video Show (UK)

High Cpaparral (USA)

Lahjomattomat (USA)

Valehtelijoiden Klubi (FIN)

Vankileiri Colditz (UK)

Murharyhmä (USA)

Oz-Kylmä rinki (USA)

Vierailija
554/923 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Columbo

Kenny Everett Video Show

Lahjomattomat /1960-70 taitteen

High Chaparral

OZ-Kylmä rinki

Vankileiri Golditz

Valehtelijoiden Klubi (Heguli-show...)

Rin Tin Tin

Lassie

Vierailija
555/923 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benny Hill. Niin överi, ettei loukkaa ketään.

Vierailija
556/923 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovimäkee on ruikuttanut Yleltä monta vuotta. Ja koronan alkaessa sitä lupailivatkin. Mutta eipä oo tullut. 

Minä ostin juuri koko sarjan dvd:nä, suosittelen samaa. Kyllä kelpaa katsella ja silloin kun itselle sopii. :)

Vierailija
557/923 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti muistan sarjojen nimiä, mutta mieleen tulee ainakin brittiläiset;

Kolea talo (Bleak house) ja

Sydän paikallaan (Where the heart is).

Vierailija
558/923 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovimäkee on ruikuttanut Yleltä monta vuotta. Ja koronan alkaessa sitä lupailivatkin. Mutta eipä oo tullut. 

Minä ostin juuri koko sarjan dvd:nä, suosittelen samaa. Kyllä kelpaa katsella ja silloin kun itselle sopii. :)

Hyvä vinkki, muistinkin juuri, että sekä isälläni, että siskollani on dvd:nä. Pitääpä lainata. 

Ja kyllä silti Ylellekin saisivat laittaa, kun kerran lupailivat. Mutta onko sitten tullut maksut liian kalliiksi. Mutta ei Yle ihan köyhäkään ole. 

Vierailija
559/923 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. 

Mennään bussilla, Kullannuppu, Roseanne, Dallas (vanha), Dynastia (vanha),  Lovejoy, Bergerac, Koira haudattuna, Konnankoukkuja kahdelle, Kuuma piiri. 

Pääasiassa noita vanhoja hyviä sarjoja

Vierailija
560/923 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucille Ball - showt. Niitä ei löydy edes suoratoistoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi