Mitkä tv-sarjat haluaisit uusintana
Aloitan: Nyhjää tyhjästä, Maxwell Smart, Safiiri ja teräs, Alfred Hitchcock esittää, Komisario Morse
Kommentit (923)
Sydämen asialla (tiedän, tullut ties kuinka monta kertaa mutta silti katsoisin taas mielellään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uusintoja enää, vaan uusia sarjoja ja uusia jaksoja nykyisiinkin sarjoihin. Yle esimerkiksi uusii edelleen ikivanhaa Casualtya, vaikka uusia jaksoja ja jopa kausia olisi tarjolla.
Minä kyllä katsoisin Casualtya. Olisi kiva nähdä ne kaudet, joita ei ole näytetty Suomessa. Sarja meni TV:ssä joskus 80-luvun lopulla ja ehkä 90-luvun alussa. Mutta kun sitä alettiin taas näyttää 2000-luvulla, saimme nähdä vain uusia kausia. Välissä oli monta vuotta. joita ei ole täällä nähty. Niitä ei voi ostaa myöskään.
Itse olin koulussa Casualtyn uusiin kausiin. Koronan takia esitykset jäivät tauolle. Kausi 35 näytettiin, mutta enää ei ole saatavilla. TV:ssä on uusittu tuota kautta useampaan kertaan. Eikö Yle enää osta uusia kausia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uusintoja enää, vaan uusia sarjoja ja uusia jaksoja nykyisiinkin sarjoihin. Yle esimerkiksi uusii edelleen ikivanhaa Casualtya, vaikka uusia jaksoja ja jopa kausia olisi tarjolla.
Minä kyllä katsoisin Casualtya. Olisi kiva nähdä ne kaudet, joita ei ole näytetty Suomessa. Sarja meni TV:ssä joskus 80-luvun lopulla ja ehkä 90-luvun alussa. Mutta kun sitä alettiin taas näyttää 2000-luvulla, saimme nähdä vain uusia kausia. Välissä oli monta vuotta. joita ei ole täällä nähty. Niitä ei voi ostaa myöskään.
Itse olin koulussa Casualtyn uusiin kausiin. Koronan takia esitykset jäivät tauolle. Kausi 35 näytettiin, mutta enää ei ole saatavilla. TV:ssä on uusittu tuota kautta useampaan kertaan. Eikö Yle enää osta uusia kausia?
Casualty kausi 35 alkaa tiistai aamuna klo 9.00 kakkosella uusintana. Varmaan kausi 36 tulee sen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Casualty kausi 35 alkaa tiistai aamuna klo 9.00 kakkosella uusintana. Varmaan kausi 36 tulee sen perään.
Tarkistin asian Yleltä ja kausi 36 tulee syyskuussa.
Ehkä täällä on jo mainittukin:
Larkinin perhe
(En muista, oliko sarja tuolla nimellä)
Hiidenvirta, jeremy brettin näyttelemä sherlock holmes sarja
Vierailija kirjoitti:
Brittisarjat itselleni (ja aviomiehellenikin) ehdottomia suosikkeja. Olen todella kaivannut joskus -90-91 talvella pyörinyttä "Onnen kauppaa" (engl. nimeä en muista), onkohan ikinä uusittu...? Suursuosikki olisi myös (täällä jo mainittu) "Toinen jalka haudassa". Myös joitain vuosia sitten tullut Minun perheeni olisi kiva nähdä taas. Ja iki-ihana, uusimpia suosikkejani "Isot ja pienet" myös. Legendaariset "Huonostikäyttäytyvät miehet" ja "Paritellen" on onneksi hyllyssä.
Tuossa tuli monia omia suosikkejani 😻
Vierailija kirjoitti:
Mogadorin valtiaat, Jalna. Katsoin niitä aivan lapsena, ja haluaisin nähdä, miltä ne näyttävät nykyään. Muistaako kukaan näitä? Sit myöhemmistä Taistelupari olis kiva nähdä vielä.
Jalna-sarjan muistan kirjoista, niitä oli meillä lukeneet edelliset sukupolvet ja mökiltä niitä sitten löytyi ja teininä lueskelin niitä.
Kenny Everett Video Show (UK)
High Cpaparral (USA)
Lahjomattomat (USA)
Valehtelijoiden Klubi (FIN)
Vankileiri Colditz (UK)
Murharyhmä (USA)
Oz-Kylmä rinki (USA)
Columbo
Kenny Everett Video Show
Lahjomattomat /1960-70 taitteen
High Chaparral
OZ-Kylmä rinki
Vankileiri Golditz
Valehtelijoiden Klubi (Heguli-show...)
Rin Tin Tin
Lassie
Benny Hill. Niin överi, ettei loukkaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Hovimäkee on ruikuttanut Yleltä monta vuotta. Ja koronan alkaessa sitä lupailivatkin. Mutta eipä oo tullut.
Minä ostin juuri koko sarjan dvd:nä, suosittelen samaa. Kyllä kelpaa katsella ja silloin kun itselle sopii. :)
Huonosti muistan sarjojen nimiä, mutta mieleen tulee ainakin brittiläiset;
Kolea talo (Bleak house) ja
Sydän paikallaan (Where the heart is).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovimäkee on ruikuttanut Yleltä monta vuotta. Ja koronan alkaessa sitä lupailivatkin. Mutta eipä oo tullut.
Minä ostin juuri koko sarjan dvd:nä, suosittelen samaa. Kyllä kelpaa katsella ja silloin kun itselle sopii. :)
Hyvä vinkki, muistinkin juuri, että sekä isälläni, että siskollani on dvd:nä. Pitääpä lainata.
Ja kyllä silti Ylellekin saisivat laittaa, kun kerran lupailivat. Mutta onko sitten tullut maksut liian kalliiksi. Mutta ei Yle ihan köyhäkään ole.
Onhan noita.
Mennään bussilla, Kullannuppu, Roseanne, Dallas (vanha), Dynastia (vanha), Lovejoy, Bergerac, Koira haudattuna, Konnankoukkuja kahdelle, Kuuma piiri.
Pääasiassa noita vanhoja hyviä sarjoja
Lucille Ball - showt. Niitä ei löydy edes suoratoistoista.
Joo, aika pahoja ne pulskat valkoiset perusbrittivalashahmot.