Mitkä tv-sarjat haluaisit uusintana
Aloitan: Nyhjää tyhjästä, Maxwell Smart, Safiiri ja teräs, Alfred Hitchcock esittää, Komisario Morse
Kommentit (923)
Brideshead revisited. Perustuu Evelyn Waughin romaaniin, yksi pääosan esittäjä oli nuori Jeremy Irons.
N 69 v
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pitäis tulla jotain uusia sarjoja, kun kaikki nykyiset on uusintojen uusintoja. Jotkut tulevat kymmeniä kertoja uusintoina.
Ei noita, etenkään, BBCn uusia jaksa. Se jankuttava valistus ottaa aivoon.
Hyvät herrat
Päivän lööppi / Päivän Hytönen
Heartmix
Nina Nurminen näytteli joskus yli 20v sitten jossain sarjassa naista, joka tappoi muistaakseni poikaystävänsä ja sitten mietti miten hävittää ruumiin. Jauhoi sitten siitä jauhelihaa ja möi siellä lihakaupassa, jossa oli töissä. Löytyköhän joltain jauhelihasta hammas yms. En muista kokonaan, enkä edes jäikö kiinni vai miten. En muista mikä tuo sarja oli. Tavallaan karmiva juttu, mutta oli jotenkin koukuttava.
Columbo
Playboyn pehmopo&nosarja 90-luvun alkupuolelta
Alkuperäinen Seikkailujen linnake
Äärirajoilla, se uudempi 90 luvulla yleltä tullut.
Vierailija kirjoitti:
ALF ja Sledge Hammer.
ALFin kaikki jaksot on nyt HBO Maxilla!
Mä olen monta vuotta odottanut, että Dracula -verevä vainaja näytettäisiin taas telkkarista. Se älytön Leslie Nielsenin versio siis.
Ja mun lapsuuden lempisarja Dinovauvat. En tiedä katsoiko kukaan muu tätä, kukaan muu mun perheen ulkopuolella ei tunnu muistavan koko sarjaa.
Frasier ja Mennyt maailma. Ne ahmisin.
Jaskaa passissa!!!!!!!!!!!!!!!!1 ggddg
Kaipaan monia amerikkalaisia kunnon koko perheen komedioita 90-luvulta, kuten Kaikki rakastavat Raymondia, Frasier, Nanny, Kellarin kunkku, Seinfeld.
Vierailija kirjoitti:
Nina Nurminen näytteli joskus yli 20v sitten jossain sarjassa naista, joka tappoi muistaakseni poikaystävänsä ja sitten mietti miten hävittää ruumiin. Jauhoi sitten siitä jauhelihaa ja möi siellä lihakaupassa, jossa oli töissä. Löytyköhän joltain jauhelihasta hammas yms. En muista kokonaan, enkä edes jäikö kiinni vai miten. En muista mikä tuo sarja oli. Tavallaan karmiva juttu, mutta oli jotenkin koukuttava.
Sarja taitaa olla nimeltään Milkshake.
Charlien enkelit (70-luvun TV-sarja)
Sydän toivoa täynnä
Myrskylinnut
3. Kivi auringosta
Marguerite Volant - Kartanon tytär.