Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskeista hirveät määrät jätettä

Vierailija
05.09.2021 |

Alan luopua maskin käytöstä. Siitä on tavattoman vähän hyötyä muille ja itse olen saanut kaksi rokotetta enkä pelkää. Sen sijaan hirvittää kertakäyttömaskien valtava jätemäärä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiuru ei puhu tästä asiasta mitään koska hänen 70-80 v kannattajansa eivät välitä enää tuleeko jätettä vai ei

Vierailija
2/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin maskin käytön tänä viikonloppuna. En ole mikään ilmastohysteerikko tai viherpiipertäjä mutta jopa minua häiritsee kuukausista toiseen jatkuva kertakäyttömaskien käyttö 😒

Vierailija
4/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa katkoa korvanauhat ennen roskiin laittamista!!!

Vierailija
6/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
7/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista maski! Poista maski! Poista maski!

Vierailija
8/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Miksi? Olen heittänyt roskiin sellaisenaan

Vierailija
9/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on pian täynnä maskeja. Meret mukaan lukien. Mikä liittyykin siihen, että ihmisiä on maapallolla ihan liikaa.

Vierailija
10/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luopunut. Joutavaa teatterin ylläpitoa.

Yllättävän moni käyttää vielä.

Propaganda uppoaa suomalaisiin.

Vierailija
11/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Varmaan siksi, etteivät kiertyisi vaikkapa lokin kaulan ympärille. Kotiroskiksesta lokki tuskin sitä poimii, mutta kaupungin yleisestä roskiksesta kyllä.

Vierailija
12/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään auton ikkunasta katselin, että vähintään parin metrin välein näkyi ulkona maahan heitetty kertakäyttömaski.

Vierailija
13/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on pian täynnä maskeja. Meret mukaan lukien. Mikä liittyykin siihen, että ihmisiä on maapallolla ihan liikaa.

Niin on liikaa. Silti vastuuttomat ja itsekkään pölkkypäät tekevät lisää kakaroita minkä ehtivät. Pitäisi määrätä iso rangaistus jokaiselle, joka tekee yhden lapsen jälkeen yhtään lisää.

Vierailija
14/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne vaaleansiniset kasvomaskit alkavat olemaan monien tienvarsin yleisimpiä ja näkyvimpiä roskia eikä niiden levittämisestä voidaan syyttää lokkeja tai variksia. Toki niitä mustiakin kasvomaskeja heitellään vähän joka paikkaa paitsi ei roskakoriin. Roskaamiseen riittää se että 5 % ihmisistä ei jaksa tai viitsi etsiä sitä lähintä roskakoria vaikka loput 95 % toimisi oikein.

Vierailija
15/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Käytän aina sisätiloissa maskia, tosin teen paljon etätöitä. En ole koko aikana käyttänyt kuin ehkä 30-40 maskia.

Vierailija
16/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mietin tätä jo silloin kun maskit tulivat. Aluksihan kaiketi ilmastonmuutoshengessä suosittiin kangasmaskeja ja neuvottiin jopa, miten niitä itse ommellaan. Sitten tajuttiin, että ei hitto, nehän ei auta yhtään mitään, niin unohtui ilmastonmuutos ja monet alkoi kuluttaa surutta 3-8 kirurginmaskia joka päivä.

Vierailija
17/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lakannut lajittelemasta kotona jätteitä. Pistän kaiken sekajätteeseen, kunnes maskisuositus poistetaan eikä teiden reunustat ole enää maskeilla koristeltuja. 

Vierailija
19/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista maski! Poista maski! Poista maski!

Armeijassa komento olisi seuraavanlainen. "Maski! Kiinnitä" tai "Maski! Poista!" "Lepo."

Vierailija
20/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajätettä, hyvin palaa.