KUINKA PALJON PITÄISI MAKSAA ETTÄ MYISIT KUMPPANISI YHDEKSI YÖKSI?
SIIS MISTÄ SUMMASTA PÄÄSISITTE KUMPPANISI KANSSA SOPUUN ETTÄ HÄN VIETTÄISI YÖN JONKUN TOISEN KANSSA SEKSIÄ HARRASTAEN
Kommentit (17)
ESIM. JOS JOKU RIKAS MIES TARJOAISI ISOA SUMMAA ETTÄ SAISI VIETTÄÄ RAKKAIMPASI KANSSA YÖN
Mun rakkaan saa viedä ilmaiseksi. Olisi kyllä huippua jos rouva saisi vähän vierasta nautintoa!
:-)
=)
täällä sama - olisi ihanaa antaa vaimo toisenmiehen käsittelyyn, ja päästä itse sitten liukkaille
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:19"]ESIM. JOS JOKU RIKAS MIES TARJOAISI ISOA SUMMAA ETTÄ SAISI VIETTÄÄ RAKKAIMPASI KANSSA YÖN
[/quote]ööö ei se kyllä minusta ole kiinni vaan siitä rakkaasta. Ei se minusta ole kiinni, häneltähän sitä pitäisi kysyä!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:48"]
SIIS MISTÄ SUMMASTA PÄÄSISITTE KUMPPANISI KANSSA SOPUUN ETTÄ HÄN VIETTÄISI YÖN JONKUN TOISEN KANSSA SEKSIÄ HARRASTAEN
[/quote]
Voisin maksaa 500 euroa jos joku ton lahnan kanssa makais..
Täällä samat.
Maksaisin kaikki säästöni jos vaimo suostuisi panemaan vieraan kanssa.
Ja lopuksi pääsisin liukkaille / saisin nuolla spermatun pillun.
Jospa joskus.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:15"]Täällä samat.
Maksaisin kaikki säästöni jos vaimo suostuisi panemaan vieraan kanssa.
Ja lopuksi pääsisin liukkaille / saisin nuolla spermatun pillun.
Jospa joskus.
[/quote]
<3
-Vaimo
Ei tarvitsisi maksaa mitään. Olen joskus fantasioinut tilanteesta, missä esim. Lexington Steele olisi meillä kylässä ja saisi käyttää vaimoani vapaasti. Sallisin vaimolleni kokemuksen todella suuresta. Varsinkin, jos ottaisimme hänet samanaikaisesti olisi hänellä vanhemmille päiville muisteltavaa. Ei morkkiksia, ei tautien pelkoa jne.
Minä antaisin mieheni vaikka tonnista JOS SAISIN PITÄÄ RAHAT ITSE! Eikä tarttis antaa mitään takuita suorituskyvystä!
Mutta mieheni on enemmän henkinen kuin fyysinen rakastaja.... Olis se hienoo, jos pystyis kerrankin panemaan ihan vaan panon vuoksi. Mutta jos ei häntä valmistele henkisesti hyvin, ei yksinkertaisesti vaan seiso! On aika alistuvaa sorttia ja se on vuosien jälkeen vähän alkanu tympimään.... Joskus vaihteeksi olis kiva saada vaan rajua rynkytystä ilman romantiikkaa.....
Paha kyssäri. Koska takaisin en enää ottaisi. Ja toisaalta enpä haluaisi hänestä luopuakaan. Eli oliskohan sellaista rahasummaa olemassa edes. Voi olla ettei.
Mä voisin jopa maksaa siitä hyvästä että joku huolii ton ukon edes yhdeksi yöksi.
Oman äijän antaisin ilmaiseksi, viekää pois!! Salarakastani en varmaan miljoonastakaan:) Pupulleni terkkuja sinne!!!
Ei mulla ole valtaa antaa kumppaneitani kellekään, ei rahasta eikä ilmaiseksi. Eli itse joutuisivat päättämään summat. Antaisin toki tehdä kun en tise korkvauksia suostu makselemaan.
En myisi miestäni mistään hinnasta!
Mulle riittäis 100egee mut kumppanista en oo ihan niin varma.Ehkä haluais ite tonnin.
Skis kenelle tässä maksetaan ja keneltä kysytään? Mystinen kysymys.